Autor Subiect: Inaltare S-Cross  (Citit de 41130 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #20 : 03.Mar.2020, 11:37:45 a.m. »


In orice caz, voiam sa te intreb dupa ce ai facut modificarile de cauciucuri, a trebuit sa mergi la RAR sa le omologhezi? Exista vreun detriment in ceea ce priveste casco-ul sau asigurarea daca se depisteaza ca nu ai avut anvelopele omologate de producator, in sensul ca te scoate pe tine vinovat chiar daca nu esti?

TOTUL e pe riscul tau...

Nu ti le omologheaza nimeni - singura posibilitate ca sa-ti fie adaugate de catre RAR si alte dimensiuni de anvelope pe CIV este ca ele sa fi fost montate de producatorul masinii la un moment dat pe modelul tau de masina.

In caz de ceva, asigurarile de abia asteapta cea mai mica inadvertenta pentru a refuza despagubirea...



Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline sanie

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #21 : 20.Iul.2020, 12:25:16 p.m. »
După lupte seculare care au durat aproape un an, am instalat și eu kitul de arcuri de la MAD.

E fix același kit de pe Vitara, adică HV-391081 pentru benzină.
Achiziționat de la Taubenreuther România / www.offroad24.ro, 2.000 RON, cu tot cu livrare în București.
Montat la DAB, 400 RON.

Impresii după aprox 1.000 km, incluzând București, autostradă, serpentine de munte, forestier lejer:
1. Garda e clar mai mare, inclusiv cu mașina încărcată. Adică cei 35mm pe față / 40mm pe spate sunt cât se poate de reali.
2. Se simte că sunt progresive, mai ales la denivelări mici, pe care acum suspensia le absoarbe mult mai bine.
3. Pe de altă parte la denivelări mai mari (vezi trambulinele creeate de multe podețe pe autostradă) se simte nevoia unui rebound damping (scuze, dar chiar nu îmi vine în minte termenul în română acum) mai serios. Altfel spus, mașina e un pic mai barcă în atare condiții.

Per ansamblu, sunt foarte mulțumit de cei aproape 500 EUR investiți. Poate nu e o diferență atât de mare ca în cazul unui Vitara, poate că dacă nu prea ieși de pe asfalt nu își au rostul, dar altfel le consider poate cel mai bun upgrade pe care îl poți face unui S-Cross, alături de scuturi și covorașe interioare de cauciuc.

Mulțumesc lui @eniki pentru sfaturi și impresii despre comportamentul pe Vitara, lui Marius PETCU de la DAB pentru că e cel mai fain șef de service cu care am colaborat până acum și lui Gabi MALES pentru că e un exemplu despre cum ar trebui să se ajute membrii unui club.

P.S.
Poze încă nu-s, că am zis că fac acum, ad-hoc, dar nu mă lasă ploaia.
  • mobi
nu dați banii pe prostii
faceți creastă la copii
 
The following users thanked this post: enicky, steph, toma, ValiRaț, gabi males

Offline Neo43nity

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #22 : 20.Iul.2020, 12:31:42 p.m. »
Salutare,

Ma bucur sa aud ca esti mai increzator in garda la sol acum :))

Eu am apucat sa schimb cauciucurile cu unele de all road (Toyo Open Country) cu balonul putin mai gros decat este trecut in carte si m-a inaltat cam 1-2 cm ceea ce este suficient pentru moment.

Voiam sa te intreb totusi daca ai apucat, sau daca nu, pe viitor poate esti atent daca remarci un consum mai mare al comustibilului si cam cu ce valoare.

Mie mi-a crescut cam cu 0,5 L / 100 km.

Toate cele bune!
  • Suzuki SX4 S-Cross 2015
 

Offline enicky

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #23 : 20.Iul.2020, 01:10:33 p.m. »
După lupte seculare care au durat aproape un an, am instalat și eu kitul de arcuri de la MAD.
   Sa le porti sanatos ! Da, cam astea sunt efectele, ceva mai pronuntate intr-adevar la Vitara, pentru ca  S-Cross este ceva mai confortabil din nascare . Efectul ala de "barca" imi place cel mai mult !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline gabi males

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #24 : 20.Iul.2020, 01:14:42 p.m. »
După lupte seculare care au durat aproape un an, am instalat și eu kitul de arcuri de la MAD.
Nu faci o tura cu noi in Dobrogea?
« Ultima Modificare: 29.Dec.2020, 02:29:15 p.m. de toma »
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline sanie

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #25 : 20.Iul.2020, 01:20:36 p.m. »
@Neo43nity
Nu am simțit nici o modificare a consumului. Ca idee, o tură Măneciu - Onești și retur, cu trecut munții pe Bratocea și Oituz, s-a soldat cu un consum de 6,6 l/100km, cu mașina plină.
Oricum, la configurația mea (4WD AT), orașul este cel care rupe la consum.

@eniki
Ar fi interesant să facem la un moment dat un mic schimb de mașini, să le comparăm. Oricum, Vitara are și ampatamentul mai scurt, deci avantaj clar înafara șoselei.

@gabi males
Bineînțeles. Stai să sun la pensiuni întâi să văd unde ne aciuăm.
  • mobi
nu dați banii pe prostii
faceți creastă la copii
 

Offline gabi males

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #26 : 20.Iul.2020, 01:22:42 p.m. »
Perfect! Vezi ca ne-ar trebui cam 15 camere...pana acum!
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline enicky

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #27 : 20.Iul.2020, 01:52:56 p.m. »
@enicky
Ar fi interesant să facem la un moment dat un mic schimb de mașini, să le comparăm. Oricum, Vitara are și ampatamentul mai scurt, deci avantaj clar înafara șoselei.
  Da, ar fi.
Cat despre consum, n-am remarcat o crestere.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ValiRaț

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #28 : 24.Dec.2020, 04:25:23 p.m. »
După lupte seculare care au durat aproape un an, am instalat și eu kitul de arcuri de la MAD.

E fix același kit de pe Vitara, adică HV-391081 pentru benzină.
Achiziționat de la Taubenreuther România / www.offroad24.ro, 2.000 RON, cu tot cu livrare în București.
Montat la DAB, 400 RON.

Impresii după aprox 1.000 km, incluzând București, autostradă, serpentine de munte, forestier lejer:
1. Garda e clar mai mare, inclusiv cu mașina încărcată. Adică cei 35mm pe față / 40mm pe spate sunt cât se poate de reali.
2. Se simte că sunt progresive, mai ales la denivelări mici, pe care acum suspensia le absoarbe mult mai bine.
3. Pe de altă parte la denivelări mai mari (vezi trambulinele creeate de multe podețe pe autostradă) se simte nevoia unui rebound damping (scuze, dar chiar nu îmi vine în minte termenul în română acum) mai serios. Altfel spus, mașina e un pic mai barcă în atare condiții.

Per ansamblu, sunt foarte mulțumit de cei aproape 500 EUR investiți. Poate nu e o diferență atât de mare ca în cazul unui Vitara, poate că dacă nu prea ieși de pe asfalt nu își au rostul, dar altfel le consider poate cel mai bun upgrade pe care îl poți face unui S-Cross, alături de scuturi și covorașe interioare de cauciuc.

Mulțumesc lui @eniki pentru sfaturi și impresii despre comportamentul pe Vitara, lui Marius PETCU de la DAB pentru că e cel mai fain șef de service cu care am colaborat până acum și lui Gabi MALES pentru că e un exemplu despre cum ar trebui să se ajute membrii unui club.

P.S.
Poze încă nu-s, că am zis că fac acum, ad-hoc, dar nu mă lasă ploaia.

Salut,

Anul care vine vreau sa fac si eu upgrade la suspensia mentionata de tine. Am S-cross 1.4 AT 2017 care mai musca din cand in cand din cate o bordura comunista si mai freaca scuturile pe drumuri de munte.
Poti sa trimiti te rog niste poze, impresii in privat pe WhatsApp?
0765600332 este contactul meu.

Multumesc mult,
Cat mai multi km fara peripetii!
  • SX 4 S-Cross Passion AT 4x4
 

Offline enicky

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #29 : 24.Dec.2020, 04:48:39 p.m. »
   Iar eu imi doresc sa ne intalnim sa vad diferenta intre al tau "inaltat" si al meu normal. Chiar si cu "pretul" unei excursii. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip