Autor Subiect: Nu se opreste motorul, la rotirea cheii  (Citit de 2911 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cata quarkk

Nu se opreste motorul, la rotirea cheii
« : 19.Mai.2014, 12:07:42 a.m. »
Salut,
Astazi m-am confruntat de 2 ori cu o problema mai putin intalnita, contactul ramanea pus, chiar daca aveam cheia in pozitia de stop, si motorul nu se oprea. Am readus cheia in pozitia de contact, si inapoi pe stop, si nicio reactie. Dupa 3-4 secunde, s-a oprit singur, si a revenit la normal la incercari ulterioare. A mai avut cineva problema asta? Are cineva vreo posibila explicatie pentru asta?

Sent from my SM-N9006 using Tapatalk

 

Offline coby

Re: Nu se opreste motorul, la rotirea cheii
« Răspuns #1 : 19.Mai.2014, 12:23:35 a.m. »
Eu am patit o la un renault , problema s a rezolvat cu schimbarea contactului ( in contact este o " piedica " din plastic care daca se uzeaza nu comuta pe functia oprit - explicatia am primit o deci nu va legati de exprimarea tehnica ) .
O opream cu piciorul pe frana si in viteza 1 ...
auto si moto
 

Offline cata quarkk

Re: Nu se opreste motorul, la rotirea cheii
« Răspuns #2 : 19.Mai.2014, 08:16:38 a.m. »
mersi mult de raspuns. daca mai face la fel pe viitor, o sa incerc sa scot si cheia din contact, sa vad daca se opreste. asa l-am oprit si eu, in treapta 1 si cu ambreiajul ridicat, dar ramane contactul pus, nu cred ca ar fi o solutie viabila. revin cu detalii.
 

Offline Laurentiu

Re: Nu se opreste motorul, la rotirea cheii
« Răspuns #3 : 19.Mai.2014, 10:01:07 a.m. »
contactul ramanea pus, chiar daca aveam cheia in pozitia de stop
Daca instalatia electrica de aprindere este alimentata printr-un releu, e posibil ca problema sa se traga din lipirea unor contacte.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline cata quarkk

Re: Nu se opreste motorul, la rotirea cheii
« Răspuns #4 : 19.Mai.2014, 03:09:23 p.m. »
am incercat sa scot si cheia din contact, si degeaba, tot ramanea contactul pus, iar la un moment dat chiar murea motorul. mi-a mai sugerat inca o persoana sa verific partea electrica de la contactul cheii.
intamplator, nu imi mai mergea nici al treilea stop pe frana, si am desfacut burduful prin care trec cablurile la hayon, si am descoperit furtunasul de la spalarea lunetei spart, plus inca 4 cabluri oxidate si rupte. unul dintre ele era de la stop, altul de la pozitia stergatorului (nu mai revenea singur in pozitia de repaus), iar celelalte 2 nu stiu de la ce erau. am facut legatura si am realizat ca motorul se oprea cand luam piciorul de pe frana. sincer, nu am idee cum si ce fel se mentinea contactul, dar odata cu refacerea cablurilor s-a rezolvat si problema oprii motorului.
asa ca aviz tuturor la burduful respectiv, ca poate crea surprize, si multumesc celor care au venit cu o sugestie.