@ispirescu, zilele astea tocmai m-am lovit de niste probleme fara legatura cu problema de fata, insa vazand poza pe care ai pus-o cu cateva postari in urma ... mi-a venit o idee.
Poza de mai jos este de la o Honda Civic. Asa arata mecanismul (mecanic, nu electric/electronic) din spatele butoanelor rotative pentru reglarea aerului. Din poza pe care ai pus-o inclin sa cred ca mecanismul e similar cu cel de la Suzuki. Doar cele 3 comenzi 'touch' (butoanele AC, recirculare, degivrare) sunt electrice, cele rotative sunt mecanice.
In spatele panoului se observa placa de plastic alb pe care se afla mecanismele associate fiecarui buton rotativ, respectiv niste roti dintate si alte chestii. Astea sunt "scaldate" pentru buna lor functionare (frecari ... etc.) intr-o vaselina destul de lichida ca si consistenta, de culoare galbena. Se poate vedea galbenul in poza.
Ceea ce cred ca e plauzibil in cazul tau e ... ca aceasta vaselina e foarte multa (masina ta pare sa fie nou-nouta) si devine foarte lichida dat fiind ca e vara. De asemenea, data fiind pozitia comenzilor 'touch' sub nivelul butoaanelor rotative si dat fiind unghiul bordului (vertical) ... devine foarte usor ca vaselina subtiata sa se scurga pe butoane, in afara.
La Honda mea nu se intampla din 3 motive, desi vara in Australia e mai fierbinte ca in Romania. (1) Bordul este foarte inclinat fata de verticala si daca s-ar scurge atunci s-ar scurge in interior. (2) Comenzile 'touch' (electrice) sunt situate in lateral fata de controalele rotative (mecanice). (3) Masina are 13 ani si cred ca o mare parte din vaselina s-a evaporat/uscat, acum nu prea ar mai fi de unde sa se scurga.
Evident, ce am postat este o presupunere. Insa ai specificat la un moment dat ca e vorba de ceva unsuros ... si cum m-am ocupat de desfacerea bordului din alte motive chiar zilele astea, am remarcat asemanarea. Sper c-am fost de ajutor.
