Ajutorrr nu stiu ce sa-i mai fac!
Imi pare rau ca ai probleme cu masina ... Un defect care se manifesta aleator e foarte greu de remediat. Cred ca iti dai seama ca avind in vedere complexitatea "electronicii" de la bordu' masinii sansele sa afli prin corespondenta ce probleme are masina sint nule.
Sa "ne dam cu parerea" putem ... da' problemele de genu' asta se rezolva in general cu masina conectata la un tester.
Spui ca "acul de la temperatura scade la 0" ... asta poate insemna o citire gresita a temperaturii lichidului de racire ... ECM interpreteaza ca motorul este rece si creste turatia intrind in procedura de
warming up (totusi 4000 rpm mi se pare cam mult pt.
warming up). Doar pornind de aici sint mai multe cauze posibile ale defectului - senzorul de temperatura lichid racire defect, un contact imperfect pe traseul senzor - ECM ...
electronica (CB) masinii s-a cam dus
Partea proasta e ca ai dreptate

... de aici incolo e foarte simplu - nu mai ramine decit sa depisteze componenta defecta
