Autor Subiect: Despre 4x4  (Citit de 64865 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Online rexkrokiDAU

Re: Despre 4x4
« Răspuns #220 : 18.Ian.2016, 05:49:26 p.m. »
Pe Lock cuplul e distribuit 50% pe fata si 50% pe spate. Deci in mod normal trebuia sa se invarta cel putin o roata pe fiecare punte concomitent, roata care avea aderenta cea mai mica. Din pacate SX4 nu are diferentiale blocabile pe punti astfel incat sa se invarta ambele roti de pe o punte indiferent de aderenta.
Uneori e bine sa ramana ESP cuplat pentru ca in componenta lui intra si controlul tractiunii care nu lasa rotile sa patineze. In zapada mare, cand rotile trebuie sa sape sa ajunga la aderenta e recomandata decuplarea ESp-ului. La SX4 trebuie tinut mult timp apasat butonul de langa frana de mana, nu mai retin acum cate secunde.

Offline Mishu33

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 43
  • Gen: Bărbat
  • SX4 1.6 GS 4WD 2011..un an bun :)
Re: Despre 4x4
« Răspuns #221 : 18.Ian.2016, 05:52:15 p.m. »
Chiar nu stiu ce s-a intamplat, nu avea de ce sa ramana blocata, chiar si fara decuplarea ESP-ului, daca rotile pe spate erau pe zapada macar una din ele ar fi trebuit sa traga  :-?
He who asks a question is a fool for a minute; he who does not remains a fool forever.
 

Offline shpeedy

Re: Despre 4x4
« Răspuns #222 : 18.Ian.2016, 05:54:27 p.m. »
Pt ESP off ti apasat mai mult decat pt Lock??

Da, mai mult.

In cazul tau, ESP-ul activ detecta balansul atat de necesar pentru a iesi din zapada ca fiind o pierdere de aderenta si actiona in consecinta, incercand sa tina masina pe traiectorie prin aplicarea franei.

LE: de pe 'Lock' a iesit cand ai depasit 50km/h?
« Ultima Modificare: 18.Ian.2016, 05:56:56 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ff_2004_06

Re: Despre 4x4
« Răspuns #223 : 18.Ian.2016, 08:08:01 p.m. »
Pentru dezactivarea ESP-ului, daca e ca la SSS, trebuie tinut apasat 8-10 secunde pana apare martorul in bord. Pentru reactivare e suficient sa se apese scurt.
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 
The following users thanked this post: dragon

Offline Mishu33

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 43
  • Gen: Bărbat
  • SX4 1.6 GS 4WD 2011..un an bun :)
Re: Despre 4x4
« Răspuns #224 : 19.Ian.2016, 11:08:48 a.m. »
Pai, la mine nu facea deloc, absolut deloc balans, pur si simplu nu misca nici in fata nici in spate. Am pus lock si tot nimic, singurul lucru a fost ca nu am scos ESP-ul.
Ref intrebare, nu am mers mai repede de 50km/h cu lock.

He who asks a question is a fool for a minute; he who does not remains a fool forever.
 

Offline >pexic<

Re: Despre 4x4
« Răspuns #225 : 15.Iun.2016, 11:24:56 a.m. »
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Offline shpeedy

Re: Despre 4x4
« Răspuns #226 : 15.Iun.2016, 11:47:48 a.m. »
Wagoneer e foarte tare! Il urmaresc pe clubsx4...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline NicNic

Re: Despre 4x4
« Răspuns #227 : 05.Dec.2021, 12:10:26 a.m. »
Un videoclip pe care il gasesc foarte binevenit cand exista dileme la alege o masina cu 4x4, AWD sau 2x4.



Explica destul de clar avantajele/dezavantajele principale ale fiecaruia dintre sistemele de tractiune.
  • Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 
The following users thanked this post: cristidav, enicky

Offline cristidav

Re: Despre 4x4
« Răspuns #228 : 05.Dec.2021, 10:18:54 p.m. »
Eu stiam din clipa cand am luat Suza veche (care, ironic, era doar 4x2  :fluier: ) ca pentru mine the best e AWD, ce am acum pe Suza noua. FWD a fost... dupa portofel. 4x4, nici vorba, ii cunosteam minusurile.
Asa ca sa ne bucuram de Suzele noastre  :good: (in ciuda minusurilor)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline zambru

Re: Despre 4x4
« Răspuns #229 : 23.Dec.2021, 02:19:16 p.m. »
Pentru ca nu am avut pana acum, as dori sa aflu va rog, daca sistemul de tractiune integrala de pe Vitara si/ori S Cross pot fi cuplate ori decuplate la alegere, in functie de conditiile de drum.
  • Suzuki Ignis