Am facut o pana acum o saptamana si am incercat sa schimb roata. Zic "incercat" fiindca nu am reusit sa desfac nici un prezon.
Din fericire eram in parcare si am umflat nitel roata si le-am schimbat cu setul de iarna, pe toate, la primul service.
In conditiile date, care e procedura pt o pana in munti ? 
In conditiile plecarii in munti, poti sa iei o cheie "adevarata" de roti cu tine si sa o folosesti cu incredere. Rezultatele pot: fi sa se desfaca prezonul sau sa se rupa cheia ori prezonul. Aceasta ultima varianta, cu ruperea, te va obliga sa lasi masina pe loc ( sau sa mergi cu roata "pe pana"), chestie care s-ar fi intamplat oricum daca nu aveai cheia "adevarata" la tine.
Legat de ce inseamna o cheie "adevarata" vad ca sunt destule explicatii pana acum: ori o cheie tubulara sudata in cruce, ori o cheie in forma de "L".
La cheia sudata in cruce ai avantajul ca poti aplica un cuplu de forte si poti sa simulezi percutia de la pistolul vulcanizatorului (bati cu ceva dur si greu in capatul cheii opus celui dinspre prezon in timp ce tii cheia in tensiune. Aici cred ar fi bine sa te ajute cineva care in timp ce incearci sa invarti cheia pentru a desface prezonul, o a doua persoana sa bata asa cum am descris mai inainte).
La cheia in forma de "L" poti aplica doar momentul unei singure forte, insa e mult mai usor sa poti folosi un prelungitor la cheie, pentru a creste bratul fortei aplicate. In acest caz, folosind un prelungitor, creste sansa ca prezonul sa cedeze, pe cand la folosirea cheii in cruce cu lovituri exista sansa sa strici capatul de prezon prin deformari punctuale ale sale.
Iar daca ai bani destui, poti sa cauti niste anvelope run-flat cu care poti continua deplasarea si dupa ce faci pana, cu anumite restrictii insa.