0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
- rezistenta lor este aproape ca a unei coaje de mamaliga si se zgarie uluitor de usor
- Un Crossover cu garda la sol absolut egala cu Loganul. Si nu vreau sa vorbesc despre unghiurile de atac si degajare...
Deci:@ xim:P.s: clima implica automatism, noi avem A/C cu functie de automat, not the same thing.
- Un Crossover cu garda la sol absolut egala cu Loganul.
Nu vreau sa ma dau cunoscator insa din ce stiu eu clima implica reglari atat pentru sofer cat si pentru pasager si este controlat automatic fluxul de aer dar si mai important temperatura aerului pompat in habitaclu. A/C-ul automat controleaza fluxul pentru a atinge temperatura setata insa chiar si in treapta intai pompeaza aer-ul cel mai rece pe care il ofera sistemul de A/C iar temperatura este inregistrata de un singur senzor.
tot de pe scaunul din dreapta se regleaza ....
A.C. automat functioneaza pe acelasi principiu in oricare din variantele existente pe piata. El este denumit popular "clima" ... cu diversele sale denumiri de producator (ex: climatronic la grupul VW). Da afara aer rece la temperatura fixa la care iese din elementul activ (compresor) sau aer cald (fie din compresor daca e reserve-cycle, fie de la motorul masinii) pana cand temperatura "simtita" de senzor ajunge la cea setata. Cu cat diferenta pana la temperatura setata este mai mare, cu atat ventilatoarele imping mai cu spor, iar cand se apropie ... o lasa din ce in ce mai usor.Ca sa se intample ce zici tu ar trebui sa faci si compresorul sa lucreze cu mai mult sau mai putin spor si sa-ti dea fix temperatura pe care o vrei; tehnic e posibil ... dar ma indoiesc ca merita efortul. Nici un aparat de incalzit/racit din cate exista in viata noastra nu merge asa; incepand cu banalul frigier. Ar mai apare si intrebarea ... in cazul in care aerul cald vine de la motor cum il faci sa-ti vina cu temperatura pe care o vrei tu?