Eu am aceeasi problema, numai cand e frig afara. Dupa ce se incalzeste motorul si merg cativa km, merge normal. Chestia cu agatatul cand e rece o rezolv printr-un "spritz" cand bag in viteza 1 si apoi la a-2a faci pauza la schimbare (adica nu faci schimbarea dintr-o miscare cursiva, te opresi o fractiune de secunda intre 1 si 2). La retrogradari, in mod special din 4 in 3 la fel, da-u un "spritz" e vorba de vreo 800-1000 rpm diferenta fata de cat ai cand apesi pedala de ambreiaj. Cu practica si rabdare iese perfect. Acum lucrez din greu la schimbarea 3-2.
La sfatul lui Laurentiu m-am gandit si eu, ca iarna ar trebui un ulei mai subtire, dar care prin primavara trebuie schimbat...si nu cred ca merita pentru cateva minute pana se incalzeste ansamblul cutie-motor. Singura problema e ca daca agata si fortezi uzezi sincroanele, eu de aceea am apelat la metoda "spritz".
Sper sa-ti fie util.