Autor Subiect: Stiri si zvonuri din industria auto  (Citit de 421348 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 239 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #300 : 12.Oct.2014, 09:51:28 p.m. »
Sa ma dai si pe mine o tura cu el :D


Sent from my 
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline sfichiu

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #301 : 25.Oct.2014, 11:01:28 a.m. »
O masina care s-ar putea sa aibe priza la cumparatori! http://www.citroen.ro/masina/citroen-c4-cactus/  :(
« Ultima Modificare: 25.Oct.2014, 03:33:57 p.m. de Leutz »
  • VITARA S ,Matiz
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #302 : 30.Oct.2014, 02:08:29 p.m. »
Renault Duster Oroch Concept:

Offline >pexic<

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #303 : 30.Oct.2014, 03:57:05 p.m. »
noroc ca pe calculator poti seta "duritatea" de otel pentru nisip ca sa poti merge cu cauciucuri de asfalt pe plaja fara probleme
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline shpeedy

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #304 : 11.Nov.2014, 12:40:12 p.m. »
Pe lista îmbunătăţirilor aduse trecem un turbocompresor electric, un sistem de injecţie common rail de nouă generaţie, care operează la o presiune de 2500 bar, şi un nou sistem de control variabil al valvelor. Cu 270 de cai putere la dispoziţie, noul motor 2.0 TDI livrează cu aproape 10 cai putere mai mult decât cea mai nouă versiune a dieselului V6 de 3.0 litri, regăsit pe Volkswagen Touareg.

Ma intreb totusi care este ideea - la cata electronica se baga, inclin sa cred ca totusi fiabilitatea pe termen lung (3-400,000km) este in scadere, in conditiile in care preturile sunt in crestere (noul Passat se indreapta serios spre clasa premium, avand un pret de pornire de 41k Euro pentru versiunea de top 2.0Bi-TDI de 240cp -> deci asta de 270cp poate incepe de la vreo 45k Euro).

Ce argumente logice sa ai in vederea achizitionarii unei masini de 50k Euro pe care s-o utilizezi 200-250k km si dup-aia efectiv s-o arunci (pentru ca intretinerea devine mult prea oneroasa) ?   
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline migabi

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #305 : 11.Nov.2014, 03:02:10 p.m. »
Nu e vb de electronica, cat de aliaje speciale si o turbina mai mare. Cand o sa vina cu performante pe un motor aspirat, eu o sa fiu impresionat.
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline georgei23

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #306 : 11.Nov.2014, 04:07:47 p.m. »
Nu e vb de electronica, cat de aliaje speciale si o turbina mai mare. Cand o sa vina cu performante pe un motor aspirat, eu o sa fiu impresionat.
Plus injectoare high end....sensibile si exorbitant de scumpe de inlocuit cind pica.
« Ultima Modificare: 11.Nov.2014, 04:09:28 p.m. de georgei23 »
 

Offline shpeedy

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #307 : 11.Nov.2014, 04:18:48 p.m. »
Mie toate astea imi par - ca si cele mentionate in articol - a tine mai mult de electronica, dar in fine...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14837
  • Thanked: 3665 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline hugbear

Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon