Autor Subiect: Problema pornire Ignis  (Citit de 37545 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #40 : 31.Oct.2015, 08:55:40 a.m. »
2. Inainte de-a porni motorul, se aude un harait destul de puternic.
Circuli cu masina mai mult cu benzina pe rezerva ?
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #41 : 31.Oct.2015, 11:04:27 a.m. »
Circuli cu masina mai mult cu benzina pe rezerva ?

Nu am circulat cu benzina pe rezerva de 5x in 8 ani, mai mult de 30km adunat. Deci nu. :) M-am gandit si eu la racirea pompei, etc...dar nu este cazul, de obicei alimentez cand ajung cu rezervorul la jumatate.
Merci.
« Ultima Modificare: 31.Oct.2015, 11:11:02 a.m. de alexandru.nae »
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #42 : 31.Oct.2015, 11:05:47 a.m. »
Salut.
Filtrul de benzina si eu l-am cautat. Colegii de pe acest forum au scris ca e in pompa de benzina si se pare ca nu se schimba.

L-am gasit, este o sita de plastic in rezervor, nu se schimba, se curata singur datorita vibratiilor.
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #43 : 31.Oct.2015, 11:09:36 a.m. »
Unde sunt localizati crank shaft si camshaft senzor, aveti idee ???
Nu am un manual de service exact, iar acolo unde imi spune acest manual ca sunt senzorii, nu sunt.
Masina este facuta ptr piata din Japonia, iar manualul este pentru masinile facute in Ungaria, de aici si diferentele dintre manual si realitate.

Multumesc
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline Leutz

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #44 : 31.Oct.2015, 02:48:37 p.m. »
Deci este vorba despre Ignis-ul Mk I, cel scurt? Din ce an e? Ce motor? Ce tractiune ... etc.
Niste detalii ar ajuta, macar pentru identificarea documentatiei sau a altor posesori de model similar ...
« Ultima Modificare: 31.Oct.2015, 02:52:23 p.m. de Leutz »
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #45 : 31.Oct.2015, 05:11:28 p.m. »
Nu stiu cum arata Ignisul scurt... acesta despre care vorbesc eu, este un 1.4, benzina, tractiune doar fata, an 2007.
Seria caroseriei incepe cu JS, si tot facand research pentru gasirea problemei cu care ma confrunt, am descoperit ca daca seria incepe cu JS, este facut ptr Japonia.
Multumesc.
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #46 : 01.Nov.2015, 02:48:45 p.m. »
Am achizitionat interfata ELM 327 pe cablu astazi.
Nu exista absolut nici o eroare in masina, indiferent de softwareul cu care am testat, exceptie face tensiunea bateriei cu motorul oprit si cu motorul pornit, dupa cum urmeaza:

1. Cu motorul pornit, aproape toate softwareurile au identificat 20+ V
2. Cu motorul oprit, dupa ce-am lasat farurile si ventilatoarele de AC pornite, tensiunea a scazut pana la 17V.
3. Am masurat cu un voltmetru pe baterie, cu motor pornit si oprit, si am asa: motor pornit 14.7V, motor oprit 12V.

Pe cine sa cred, si de ce ? Softwareul sau aparatul de masura clasic ?
 
Multumesc.
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline alexandru.nae

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #47 : 01.Nov.2015, 04:31:40 p.m. »
M-am mai jucat cu diferite programele si am descoperit ca-mi da eroare si un senzor de oxigen, cu doua ore in urma cand m-am jucat....senzorul de oxigen nu dadea nici o eroare.
Ceva idei ? Atasat un print screen.
Multumesc.
  • Suzuki Ignis, 2006, Benzina, 2WD, motor m13a
 

Offline Laurentiu

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #48 : 02.Nov.2015, 08:58:13 a.m. »
exceptie face tensiunea bateriei cu motorul oprit si cu motorul pornit, dupa cum urmeaza:

1. Cu motorul pornit, aproape toate softwareurile au identificat 20+ V
2. Cu motorul oprit, dupa ce-am lasat farurile si ventilatoarele de AC pornite, tensiunea a scazut pana la 17V.
3. Am masurat cu un voltmetru pe baterie, cu motor pornit si oprit, si am asa: motor pornit 14.7V, motor oprit 12V.

Pe cine sa cred, si de ce ? Softwareul sau aparatul de masura clasic ?
As merge pe varianta aparatului de masura. Softul poate da valori diferite fata de realitate asa cum nu-ti da nici o eroare in modul de functionare. Si ca sa fiu mai sigur, as verifica masuratoarea si cu un voltmetru analog (cu ac).
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline migabi

Re: Problema pornire Ignis
« Răspuns #49 : 02.Nov.2015, 09:55:56 a.m. »
Datele citite cu elm-ul sunt generice la modul ca definitia unui parametru e valabila pt majoritatea modelelor dar nu neapat pt masina ta. Probabil ca parametrul citit si interpretat de software nu este tensiunea instalatiei ci un alt parametru. Generalizand, nu lua ca fiind corect ceea ce citeste software-ul.
SX4 SE m16a awd 2011