Autor Subiect: Suzuki primeste coronita  (Citit de 2764 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 239 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Suzuki primeste coronita
« : 19.Nov.2010, 02:16:49 p.m. »
Citat
Suzuki este unul dintre marii castigatori ai galei Masina Anului 2011, noile modele Swift si Kizashi fiind votate pe locurile 1,3 si 4 in cele trei categorii ale competitiei.
 
Gala Premiilor Masina Anului, organizata cu sustinerea membrilor Uniunii Ziaristilor si Editorilor de Presa Auto din Romania (UZEAR), a reunit conform formatului de competitie lansat in 2006 un juriu compus din jurnalisti specializati apartinand presei nationale si locale. Pentru editia din 2010, juriul a fost format din 25 de jurnalisti care si-au exprimat votul pentru cele trei categorii ale competitiei: Masina Anului 2011, City Car 2011 si Designul Anului 2011.
Comitetul director UZEAR a selectat 12 modele eligibile pentru finala concursului, doua dintre acestea fiind modelele Suzuki Swift si Suzuki Kizashi Sport, care au atras aprecierile juriului, fapt confirmat de punctele cu care au fost cotate. De altfel, Suzuki a fost singura marca reprezentata in concurs de doua modele.
Noul Suzuki Swift  Locul 1 la categoria City Car
Cu un total de 220 de puncte, noul model Suzuki Swift a fost votat leader-ul categoriei City Car. Premiul din cadrul Masina Anului 2011 in Romania completeaza seria de titluri si premii obtinute de noul Suzuki Swift. Iar acestea se adauga palmaresului de titluri “Masina Anului” pe care fosta generatie Swift le-a castigat in nu mai putin de 19 tari.
Premiul City Car reflecta intru-totul standardul impus de noul Suzuki Swift in clasa masinilor de oras. Noul Suzuki Swift ofera standarde de siguranta cotate cu cinci stele Euro NCAP si, totodata, egaleaza punctajele obtinute in cadrul testelor de impact de automobile mai mari cu doua sau chiar trei clase.
Noile motorizari mai economice si mai performante, comportamentul dinamic care a adus notorietate modelului Swift inca de la prima generatie, si echiparea standard care include sapte airbag-uri, dintre care unul pentru genunchii soferului, si sistemul electronic de control al stabilitatii, fac din noul Suzuki Swift un etalon al automobilelor din clasa supermini in ceea ce priveste placerea si siguranta condusului.
Dar marca Suzuki si-a castigat fanii si multumita construirii de masini cu suflet, cu stil original. Suzuki fidelizeaza clientela. Orice posesor de Suzuki va va vorbi cu pasiune despre masina sa. Iar noul Swift a cucerit dejà cu personalitatea sa una dintre cele mai fidele baze de fani din clasa supermini. Argumentele sale sunt  designul modern si inconfundabil, calitatea fabricatiei, finisajele rafinate, tehnologia avangardista si placerea de a conduce oferita de comportamentul sau dinamic. Toate acestea justifica pe deplin titlul Masina Anului 2011 in Romania la categoria City Car.
Suzuki Kizashi Sport – Locul 4 in ierarhia Masina Anului 2011 si locul 3 la categoria Designul Anului 2011
Suzuki Kizashi Sport a debutat in forta pe piata romaneasca, primind cotatii respectabile din partea juriului Masina Anului 2011. Noul sedan sportiv a ocupat locul 4 in ierarhia Masina Anului 2011, cu 80 de puncte, si locul 3 la categoria Designul Anului 2011, cu 123 de puncte.
Ca si modelul Swift, Kizashi Sport aliniaza aceste rezultate la titluri primite in piete precum cea din SUA. America i-a recunoscut calitatile, berlinei Suzuki fiindu-i acordate in 2010 doua titluri importante de catre renumita firma americana de sondaje AutoPacific. Astfel, Kizashi a primit titlul pentru “Cel mai Satisfacator Automobil” al anului si titlul “Automobilul Ideal” al anului.
In buna traditie Suzuki, sedanul Kizashi Sport ofera performante dinamice de invidiat, calitate de fabricatie la standarde ridicate si dotari generoase, toate propuse intr-un design avangardist si distins printr-o identitate puternica.
Personalitatea lui Kizashi nu este o chestiune rezumata la imagine. Inima sa este un motor de 2,4 litri de ultima generatie, care dezvolta 178 CP si un cuplu de 230 Nm.  Acest propulsor pe benzina, performant si eficient, imprima un comportament cu adevarat sportiv, atat in varianta cu tractiune pe puntea fata, cat si in versiunea echipata cu noua generatie a sistemului de tractiunea integrala i-AWD, dezvoltata de inginerii Suzuki. 
Dar performantele sportive sunt asistate de un standard de siguranta foarte inalt. Kizashi Sport dispune in echipare standard de ABS, EBD (sistem electronic de distribuire a fortei de franare intre roti), ESP (sistem electronic de control al stabilitatii), atat pentru versiunile cu tractiune fata, cat si pentru cele cu tractiune integrala, senzor de monitorizare a presiunii din pneuri si un set complet de airbag-uri (frontale, laterale, cortina si airbag pentru genunchii soferului).
Totodata, Kizashi Sport isi trateaza pasagerii cu un nivel de confort ridicat. Scaunele sunt tapitate standard in piele, cele din fata fiind echipate cu sistem de incalzire in trei trepte si cu functia de memorare a trei reglaje diferite, pornirea motorului se face fara cheie, de la buton, iar sistemul multimedia se poate conecta la iPod si poate reda muzica prin Bluetooth.
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Vasea

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 57
  • Gen: Bărbat
    • Iasi
Re: Suzuki primeste coronita
« Răspuns #1 : 26.Feb.2012, 05:08:53 p.m. »
corect, am vazut GALA in direct :)

si o veste si mai buna:



Top 10 cele mai bine vândute mărci auto din Japonia în 2011:

http://www.autopassione.ro/top-10-cele-mai-bine-vandute-marci-auto-din-japonia-in-2011_6482

Top 10 cele mai bine vândute mărci auto din Japonia în 2011
Joi, 26 Ianuarie 2012
238 Vizualizari

Toyota rămâne marca auto nr.1 în Japonia. Anul trecut Suzuki și Daihatsu au depășit Honda, în timp ce Nissan păstrează locul doi. O altă surpriză este furnizată de Subaru care a depășit Mitsubishi.

Toyota, Nissan și Suzuki sunt producătorii auto care au înregistrat în anul 2011 cele mai mari vânzări în Japonia. Ca urmare a dificultăților întâmpinate atât din cauza catastrofelor naturale din 11 martie, cât și a disfuncționalității operațiunilor de aprovizionare cu componente din Tailanda cauzate de inundațiile din octombrie, piața auto japoneză s-a contractat cu 8,4%. Anul trecut numărul înmatriculărilor din Țara Soarelui Răsare au ajuns la 4.210.220 unități, potrivit datelor remise de JAMA (Asociația Producătorilor de Automobile din Japonia). 

Mărcile autohtone domină primele 10 locuri din clasamentul de vânzări cu peste 4 milioane de unități livrate, în timp ce volumul realizat de mărcile de import se ridică la doar 206.000 unități.

Toyota păstrează titlul de lider și în 2011 cu o cotă de piață de 27,4 %. În ciuda acestui fapt vânzările primului producător auto din Japonia au scăzut cu 7,5% până la 1.157.383 unități.

Nissan păstrează pentru al doilea an consecutiv locul doi în clasamentul pe mărci cu 591.370 de noi automobile vândute, înregistrând o scădere de 5% față de 2010. Marea surpriză a furnizat-o Suzuki care a detronat Honda de pe locul trei grație celor 552.903 unități. Comparativ cu 2010, specialistul japonez în vehicule urbane a consemnat anul trecut un recul al vânzărilor cifrat la 66.600 de unități.

Performanța celor de la Suzuki este urmată de cea a mărcii Daihatsu, care la rândul său a reușit performanța istorică de a depăși mult mai titratul brand Honda. Anul trecut Daihatsu a vândut 548.279 modele, în timp ce Honda a comercializat anul trecut în țara de origine 503.552 unități. Honda a ajuns de locul 3 pe locul cinci, vânzările mărcii bifând o scădere de aproape 10%.

Locul 6 este ocupat de Mazda cu 189.925 de noi modele comercializate anul trecut, în timp ce Subaru a reușit să surclaseze pentru prima dată în ultimii 10 ani marca Mitsubishi la o diferență confortabilă de peste 11.000 de unități. Lexus, singurul brand premium japonez livrat pe piața autohtonă, a marcat o creștere de 6% până la 42.365 de unități.

Divizia premium Toyota se poziționează în fața celor de la Isuzu care ocupă locul 10 în topul de vânzări japonez pe anul 2011. Diferența dintre ultimii clasați este de numai 270 de unități.

Top 10 Japonia – vânzări 2011

1.Toyota – 1.157.383
2.Nissan – 591.370

3.Suzuki – 552.903

4.Daihatsu – 548.279
5.Honda – 503.532
6.Mazda – 189.925
7.Subaru – 158.701
8.Mitsubishi – 147.624
9.Lexus – 42.365
10.Isuzu – 42.096


sursa: http://www.autopassione.ro/top-10-cele-mai-bine-vandute-marci-auto-din-japonia-in-2011_6482

sa bati HONDA la ea acasa, si sa fi foarte apropae de locul 2 ( avand handicapul unui nr mai mic de modele ), este bestial :) bravo !

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8047
  • Thanked: 274 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Suzuki primeste coronita
« Răspuns #2 : 26.Feb.2012, 08:38:21 p.m. »
Ma bag si eu in seama si zic ca nu mi-e rusine cu Daihatsu! :D
Go Terios!!!:)
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 239 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Suzuki primeste coronita
« Răspuns #3 : 26.Feb.2012, 08:41:52 p.m. »
Are un frate lider  B-)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!