Autor Subiect: Problemă sau normalitate? Tremurat ușor Suzuki Swift 4, 2012, 1.2, 94 CP,NZ-C72S  (Citit de 982 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Christian47

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Thanked: 4 times
  • Gen: Bărbat
  • „O nenorocire nu vine niciodată singură” - H.Heine
    • Romania
Mie nu îmi troncăne deocamdată nimic. Dimineața, când motorul e rece și stă mai sus la relanti, atunci tremuratul în mașina se simte mult mai puțin, este mai lin. Mai are momente in mers când mă opresc la un semafor și tot așa, abia se simte, dar de cele mai multe ori este așa un tremur în mașina, uneori mai accentuat, alte ori rămâne la fel. Nu e ceva extraordinar dar devine enervant in timp, pur și simplu se simte si nu e foarte confortabil mereu. Inițial am crezut că ar fi normal pe motoarele astea sa tremure puțin, dar aparent văd că nu prea este. Nu știu ce alte teste aș putea să fac, sa vad de unde ar putea proveni problema.
  • Suzuki Swift 4, 2012, 1.2 benzină, 94 CP, K12B, FZ-NZ
 

Offline ntire2000

Asa cum ti-au confirmat si alti colegi, prima data ar trebui sa schimbi tampoanele de la motor.
Cauciucul ala s-a rigidizat în cei 12 ani vechime pe care-i are masina.
Iar din cauza asta principalul rol, acela de a absorbi socurile si vibratiile a cam disparut.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Christian47

Offline bisti

am plecat de pe loc cu viraj total-stanga si mi-a troncanit ceva sub capota.
In asemenea situatie, troncaneala ar putea surveni si din capul de planetara.

Corect, dar se aude diferit. Troncaneala din capul de planetara e mai mult un clank-clank-clank, datorat rotirii rulmentului. La tampon e un singur zgomot, ca o trosnitura.
 

Offline bisti



Am pus video cu trepidatiile la mine la pornire la rece (35+ grade in atmosfera).
 
The following users thanked this post: Christian47

Offline Laurentiu

1. când motorul e rece și stă mai sus la relanti, atunci tremuratul în mașina se simte mult mai puțin
2. Mai are momente in mers când mă opresc la un semafor și tot așa, abia se simte, dar de cele mai multe ori este așa un tremur în mașina, uneori mai accentuat, alte ori rămâne la fel.
1. E logic pentru ca, crescind turatia motorului, frecventa ''tremuratului'' se diminueaza.
2. La mine se intimpla cind porneste compresorul de AC iar motorul fiind in relanti, ii scade turatia sub 700 rpm din cauza consumului de energie eletrica. Ai incercat sa-ti incarci bateria pe un redresor si apoi sa vezi daca se mai intimpla fenomenul?
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Christian47

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Thanked: 4 times
  • Gen: Bărbat
  • „O nenorocire nu vine niciodată singură” - H.Heine
    • Romania
1. când motorul e rece și stă mai sus la relanti, atunci tremuratul în mașina se simte mult mai puțin
2. Mai are momente in mers când mă opresc la un semafor și tot așa, abia se simte, dar de cele mai multe ori este așa un tremur în mașina, uneori mai accentuat, alte ori rămâne la fel.
1. E logic pentru ca, crescind turatia motorului, frecventa ''tremuratului'' se diminueaza.
2. La mine se intimpla cind porneste compresorul de AC iar motorul fiind in relanti, ii scade turatia sub 700 rpm din cauza consumului de energie eletrica. Ai incercat sa-ti incarci bateria pe un redresor si apoi sa vezi daca se mai intimpla fenomenul?

Mie cu AC-ul pornit îmi cresc turațiile, dar din cate am înțeles, ar fi normal (cred?).

Nu am incercat sa incarc bateria. Am mai auzit pe undeva că e posibil sa fie de la baterie. Cum am zis, mașina o am de vreo lună, fostul proprietar a zis că a cumpărat bateria și teoretic e aproape nouă.
  • Suzuki Swift 4, 2012, 1.2 benzină, 94 CP, K12B, FZ-NZ
 

Offline Christian47

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Thanked: 4 times
  • Gen: Bărbat
  • „O nenorocire nu vine niciodată singură” - H.Heine
    • Romania


Am pus video cu trepidatiile la mine la pornire la rece (35+ grade in atmosfera).

Mulțumesc pentru video. De curiozitate, cat a costat tamponul ca piesa, dar manopera? Am fost azi in vreo 2 service-uri și ambele mi-au spus că nu prea se găsesc ci doar pe comandă specială. Îmi spuneau doar de piese pe original, iar toate 3 tampoanele stânga, dreapta și spate mă costau vreo 2200 de lei. Să cad jos când am auzit.  :-O
  • Suzuki Swift 4, 2012, 1.2 benzină, 94 CP, K12B, FZ-NZ
 

Offline Laurentiu

1. Mie cu AC-ul pornit îmi cresc turațiile, dar din cate am înțeles, ar fi normal (cred?).
2. fostul proprietar a zis că a cumpărat bateria și teoretic e aproape nouă.
1. AC-ul e consumator de energie si in mod normal, la relanti turatia va trebui sa scada sub cea normala de 750 rpm nu sa creasca.
2. O baterie noua nu este obligatoriu si incarcate 100%.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline bisti


Mulțumesc pentru video. De curiozitate, cat a costat tamponul ca piesa, dar manopera? Am fost azi in vreo 2 service-uri și ambele mi-au spus că nu prea se găsesc ci doar pe comandă specială. Îmi spuneau doar de piese pe original, iar toate 3 tampoanele stânga, dreapta și spate mă costau vreo 2200 de lei. Să cad jos când am auzit.  :-O
Din pacate asa este, doar pe original gasesti. La mine a fost 1500 piesa+manopera.
 

Offline Christian47

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Thanked: 4 times
  • Gen: Bărbat
  • „O nenorocire nu vine niciodată singură” - H.Heine
    • Romania


Am pus video cu trepidatiile la mine la pornire la rece (35+ grade in atmosfera).

Tocmai vin de afară, am făcut și eu testul, sa vad cum reacționează motorul sub capotă. Nu știu ce să zic, poate nu sunt eu obiectiv, dar mi se pare că tremura ceva mai tare decât motorul din video sau poate mi se pare doar mie, dar nu tremura doar pe față ci toată carcasa, adică se vede de sus când mă uit la motor.
  • Suzuki Swift 4, 2012, 1.2 benzină, 94 CP, K12B, FZ-NZ