Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 129638 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #90 : 31.Iul.2017, 04:58:48 p.m. »
Fix raspunsul pe care voiam sa il aud. Multumesc!

O sa fac lista dar este tricky cu notatul fiecarui "feature" in parte pentru ca un ochii neformat cred ca distinge greu intre LED si halogen. Oricum, mi-ati raspuns prompt si sigur la ce voiam.
 

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #91 : 31.Iul.2017, 07:07:21 p.m. »
...O sa fac lista dar este tricky cu notatul fiecarui "feature" in parte
            Spre deosebire de alte marci, la Suzuki dotarile sunt standard pentru fiecare model in parte(cool, passion, etc.). Teoretic pana la primirea masinii, ar trebui sa stii ce dotari va avea pentru a le verifica(dar nu e cazul), dar nici la Radacini nu se practica asa ceva. Nu stiu cum este "tricky" notarea oricarui "feature", dar este cel putin useless, sau inutil cum am spune noi. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #92 : 31.Iul.2017, 09:38:16 p.m. »
Am inteles.

P.S. ma refeream la tricky pentru mine sa imi dau seama diferentele intre led si halogen pe stop ca exemplu dar am inteles - stiu ce am de facut.
 

Offline rexkrokiDAU

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #93 : 31.Iul.2017, 10:13:57 p.m. »
Nu exista halogen pe stop, acolo e un bec normal.

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #94 : 31.Iul.2017, 10:37:53 p.m. »
.... sa imi dau seama diferentele intre led si halogen pe stop ca exemplu dar am inteles - stiu ce am de facut.
       Diferenta intre led si bec cu filament la stopuri de exemplu, este prea evidenta ca s-o ratezi !
       Diferenta intre farul cu lupa-led(arata chiar ca o lupa) si farul tip oala(adica arata ca o oala) iarasi este prea evidenta ca sa le confunzi.
       Drl-urile led(lumini de zi functionale doar cu motorul pornit) in forma de semicerc(in jurul farului) ce doteaza doar GLX-ul difera de drl-urile cu bec halogen amplasate in bara de protectie fata(in locul proiectoarelor de ceata) de la celelalte 2 modele.
      Useful de memorat. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14838
  • Thanked: 3667 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #95 : 01.Sep.2017, 04:32:47 p.m. »
Pe afara, toti mecanicii au cursuri de specializare tinute in special la centrele de training sau fabrica producatorului, cursuri pentru fiecare nou model lansat,  mecanicii lucreaza consultand permanent instructiunile din caietul de service al producatorului (se respecta ordinea operatiunilor pentru a nu avaria anumite piese la demontare, se utilizeaza doar sdv-uri (scule si dispozitive) adequate, la montarea pieselor strangerile se efectueaza numai la cuplurile indicate in caietul de service. La noi, o fi la fel?  Calitatea interventiilor, o fi la fel?  Ceea ce banuiesc ca este si la noi, ora de service (si costul acesteia suportat de noi) in service-urile acreditate de producator, sunt normate functie de operatiunile mentionate in caierul de service al producatorului.

Am doua răspunsuri la întrebările tale:
1. Inginerii si mecanicii de la Autonet (cate unul din fiecare, evident), sunt trimiși la cursuri in Ungaria ori de câte ori apare un model nou. Totodată, uneori, preiau de la fabrica viitoarea masina de test si o probeaza pana la sediu.
2. La service Marshal, unde am facut o revizie, etapele au fost urmărite intr-un manual de service. La Autonet, unde le-am facut pe celelalte, nu am văzut asa ceva. Existau doar niște fise Excel cu ceea ce trebuie facut.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline jante.otel

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #96 : 01.Sep.2017, 11:30:14 p.m. »


Am doua răspunsuri la întrebările tale:
1. Inginerii si mecanicii de la Autonet (cate unul din fiecare, evident), sunt trimiși la cursuri in Ungaria ori de câte ori apare un model nou. Totodată, uneori, preiau de la fabrica viitoarea masina de test si o probeaza pana la sediu.
2. La service Marshal, unde am facut o revizie, etapele au fost urmărite intr-un manual de service. La Autonet, unde le-am facut pe celelalte, nu am văzut asa ceva. Existau doar niște fise Excel cu ceea ce trebuie facut.
[/quote]

Chestia cu cursurile in Ungaria o practica nu doar cei de la Autonet. Doar acum 1-2 saptamani cei la de la Marshal mi-au spus acelasi lucru despre trainig-ul facut la Esztergom si sigur nu sunt singurii.
  • S-Cross
jante.otel@yahoo.ro

Tel: 0799354972
 

Offline nastasaflorin

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #97 : 15.Sep.2017, 02:07:26 p.m. »
Salutare colegi si bine v-am gasit.
Sunt in cautarea unei masinute din clasa mica, insa vioaie si topul clasamentului meu e cam asa:
1. Opel corsa 1.4 Turbo 140cp
2. Ford fiesta 1.0  120cp
3. Suzuki swift 1.0 boostejet 112 cp - asta pentru ca momentan varianta sport e......nepretuita si nedisponibila

Acuma....Fordul a cam picat din cauza pretului cam mare si batalia se da intre Opel corsa si Swift. Suzuki ma incanta oarecum mai mult vizual si ca greutate + ca un Swift albastru metalizat ar sta bine langa GSX600F - ul albastru metalizat.


Asta ca o introducere.
Problema mea e ca am sunat la 2 dealeri regionali pentru discutie+ofertare si am ramas cu un gust destul de amar.
Trecand peste faptul ca, cu o ora inainte de terminarea programului de lucru cu publicul ambii vanzatori erau "plecati de la birou" - atitudinea lor a fost "lasa-ma , sa te las". Practic mi s-a explicat cu o usoara nuanta de superioritate cum Swift-ul se vinde nemaipomenit de bine, cu liste de asteptare de 4 luni, ca in conditiile astea n-au de ce sa faca "oferte" diferite de pretul de lista. Bun, le-am dat adresa de mail sa imi trimita oferta cu detalii, ca sa stiu daca le fac o vizita. Evident....nici un mail, nimic.

Deci - eu vreau sa le bag bani in buzunar  - si ei nu-s interesati, asta inteleg.

In lumea mea (si lumea mea inseamna o firma care vinde tot japoneze, dar tractoare, nu masini) - agentul de vanzari cauta orice oportunitate de-a mai face o vanzare, suna clientul si in fiecare zi daca e nevoie, discuta si se agita pentru reduceri si/sau plusuri, doar ca sa faca inca o vanzare.

Acu` in lumina celor expuse aici ce-ar trebui sa fac? Ca chiar n-as vrea sa cumpar masina de la un dealer aflat in celalalt colt al tarii...
Sa renunt la idee si sa iau corsa? (lucru tentant ca pret, putere, dar interiorul nu e chiar ce imi doresc)
  • SX4 1,6 4x4
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14838
  • Thanked: 3667 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #98 : 15.Sep.2017, 02:24:58 p.m. »
Salut si bine-ai venit!
In primul rand nu-mi place titlul topicului tau. Pentru 2 dealeri neseriosi i-ai "botezat" pe toti. Poate nu sunt toti asa. Eu as trimite un email la toti si apoi as astepta raspuns. Sa stii ca multi coiegi si-au luat masina din celalalt colt al tarii, beneficiind de reduceri si bonusuri substantiale. Altii s-au dus in showroom si au negociat direct cu reprezentantul de vanzari. Probabil ca asa stau lucrurile, listele de 3-6 luni o demonstreaza, masina e cautata si sunt asaltati de telefoane. Nici ei nu pot discerne  care sunt clientii seriosi si care sunt neseriosi.

Eu zic sa citesti topicurile noastre cu dealeri si sa-i alegi pe cei care au referinte bune, pe care sa-i contactezi ulterior.
Te mai rog sa-ti treci locatia la profil, poate iti vor recomanda colegii reprezentanti de vanzari care chiar vor sa vanda.

Succes!
« Ultima Modificare: 15.Sep.2017, 03:17:58 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline nastasaflorin

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #99 : 15.Sep.2017, 03:04:50 p.m. »
Multumesc pentru raspuns.
Locatia este trecuta la profil, e un oras, nu nationalitatea.
Titlul topicului reprezinta experienta mea cu dealerii Suzuki. Bineinteles ca pot fi si dealeri seriosi. Dupa o logica elementara, daca ar fi un singur dealer serios, atunci nu poti spune "toti dealerii Suzuki sunt neseriosi". De aceea nici titlul nu a sunat asa.

Ce inseamna client serios? Inseamna clientul care intra cu banii in sacosa in showroom si pleaca cu masina? Sau, stai, mai bine - inseamna clientul care intra cu banii in sacosa in showroom si asteapta 6 luni dupa masina?
Pentru ca, din punctul meu de vedere orice client care iti solicita o oferta poate fi un client serios - atata timp cat oferta ta e atractiva (oferta insemnand tot ce poate insemna, de la pret si pana la dotari, garantie..etc).

Am citit destul de mult prin forum. Destul de multe experiente negative, inclusiv cu conducerea oficiala Suzuki in Romania.
Nu ma gandeam ca achizitia unei masini noi e o asa mare bataie de cap.
  • SX4 1,6 4x4