Buna ziua, detin un Suzuki Swift 2010 motor 1.3 benzina 92cp, am masina de doi ani.
Acum 3 saptamani m-am trezit intr-o zi dupa ce pornesc masina ca se aprinde martorul check engin si motorul incepe sa mearga ciudat la relantii se "zvacnea" turatia era relativ constanta statea in jur de 900 +-50 de turatii dar motorul se simtea ca si cum ar sarii peste un timp (nu stiu daca m-am exprimat cel mai corect).
Am dus masina intr-un service, ei au constatat ca este valva EGR a dat eroare pe tester, am zis ok, ce este de facut. Pentru inceput au "curatat" valva, si au sters eroarea. A tinut minutea 2 zile masina din nou a inceput sa aibe relantii sacadat.
Tot odata daca reporneam motorul la cald pornea foarte foarte greu din doua sau mai multe incercari.
Am dus din nou masina in service, am schimbat valva egr si tot odata am schibmat si bujiile. Din nou minunea a tinut cateva zile, din nou aceasi problema cu relantiul, daca o accelez sau cand turatia motorului trece de 1500 ture nu mai sunt probleme, masina trage perfect.
Am zis am dat si o caruta de bani si tot nu s-a rezolvat, am cercetat putin p net si am inceptu sa curat senzorul de aer, clapeta, senzor pozitie ax came, senzor temperatura admisiea, evacuare, insa problema nu s-a remediat.
Astazi merg cu masina in continuare aceleasi simptome darsurpriza se aprinde check engine, ma uit cu obd-ul si vad eroarea P0401 Exhaust Gas Recirculation Flow insufficient detected este aceasi eroare ca si inainte de a schimba egr-ul.
Sincer simt ca inebunesc, sa dau o caruta de bani si masina sa mearga la fel de prost, si tare imi este ca egr-ul vechi nu acea nici o problema bine ca inca il mai am.
Voi ati mai patit asa ceava