Salut! Aceeasi problema am avut-o si eu, insa asa cum s-a tot discutat pe forum am scos masina pe autostrada si dupa 20-30 km cu viteza constanta se regenera filtrul DPF. Pe la 160000 km se regenera mult mai greu si imi aparea in bord "linia cu zig zag" si check engine. Am dus masina la reprezentanta pentru tester si in urma testului am schimbat 2 senzori Senzor presiune supraalimentare BOSCH 0 281 002 709 (il schimbi imediat cu o surubelnita) si inca unul (nu gasesc acum, care anume era, dar stiu ca era intepenit in motor si a trebuit sa-l schimb in service), dar dupa ce le-am schimbat nu am mai avut nicio eroare in bord si nu s-a mai aprins nici martorul cu flitru de particule si au trecut mai bine de 2 ani de atunci. Problema este ca daca ai schimbat filtrul de particole cu unul after market poate sa fie de la filtrul nou. Din ce stiu eu nu e recomandat sa pui aftermarket filtru, mai bine il anulezi. Eu iti recomad daca il mai ai pe cel vechi sa-l pui la loc si sa faci intai o diagnoza poate nu era atat de infundat incat sa-l schimbi. Multa bafta.