Pai nu ai de facut decat exact asta. Pe egr (piesulica ruginita din dreapta motorului) are 4 suruburi mici in parte de sus, cea de plastic neagra unde e motorasul, 2 suruburi mari in lateral dreapta care tin corpul valvei EGR pe motor si 2 suruburi mici inspre spatele motorului care tin teava ce pleaca din EGR spre galeria de admisie. Doar aceste 2 suruburi mai mici M10 trebuie desfacute, dintre EGR si tevusca. Scoti garnitura ei si pui tabla in care ai dat 2 gauri pt suruburi. Sa nu fie prea groasa dar nici prea subtire, arunci un ochi si te prinzi cam ce grosime trebuie sa aibe. Insurubezi la loc suruburile si gata.

Scuze pt calitatea pozei

Suruburile alea incercuite sunt singurele care trebuiesc desfacute, E acces suficient la motor daca scoti furtunul de aer dintre cutia de rezonanta spre botul masinii, n-ai nevoie sa mai desfaci nimic altceva. Eu am scos capacul de la motor/cutia de rezonanta ca sa vad cum e alcatuita cutia aia ca as vrea sa mai scurtez traseul.