Am mers la service acum 3 zile pentru martorul cu cheita aprins in bord. Eroare EGR
Pus tester pe masina : eroare P0400. Verificat si in mers si in momentul aparitiei erorii din bord cu motorasul cu cheita, aceeiasi parametrii.
Testat cu alt debitmetru.
Pret 50 lei - testere
Dat jos galerie, EGR, curatate, remontate. Timp de executie, circa 6 ore. Pret manopera 400 lei (inclus spray si ce s-a mai folosit pentru curatare)
Facut test, eroarea apare iar in mers.
Revenit a doua zi : EGR nou, dat jos EGR vechi, remontat egr nou. Timp de executie circa 4 ore.
Pret : 271 EGR
200 lei manopera
Facut test cu masina, se comporta foarte bine, nu mai apare martor in bord
Pus masina pe tester, alti parametrii la presiune aer si alti parametrii pentru egr.
Pret total : 50 lei +400 lei + 271 lei +200 lei =921 lei
Cam scump. Se putea evita testerul si remontarea EGR. Dar mecanicii au zis ca "sigur nu e defect, trebuie curatat, inchide si deschide doar nu il auzi ? "
Acum asta e... sper sa nu tina ca cel vechi.
La asta am garantie 2 ani de zile