Autor Subiect: probleme aprindere suzuki swift gti  (Citit de 6658 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #10 : 08.Aug.2014, 04:17:05 p.m. »
avansul caraie nu tacane cand accelerezi .
Eu as spune ca BATAIA de avans nu este o "ciriiala". Pt cei care nu stiu cum suna, le spun ca zgomotul se aseamana cu sunetul facut de o masina de cusut mecanica.

Chiar de bat "tachetii" nu e cazul inlocuirii motorului in totalitate ci doar a culbutorilor ori a axului (axelor) cu came.
« Ultima Modificare: 08.Aug.2014, 04:19:49 p.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Andrey91VL

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 10
Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #11 : 08.Aug.2014, 06:39:55 p.m. »
Nu.motorul are un sunet normal.tavhetii sunt hidraulici.din pacate bobina vine in 2 zile.cred ca cel mai probabil luni
 

Offline coby

Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #12 : 08.Aug.2014, 07:00:47 p.m. »
Nici n am mai intrebat de consum de ulei ?
auto si moto
 

Offline Andrey91VL

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 10
Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #13 : 08.Aug.2014, 09:56:02 p.m. »
Nu bate nici un tachete.mitorul suna normal.parca se aude un tacanit electric asa.probabil a crapat bobina pe undeva si fura curent...am mai citit pe forumuri k se poate carpi dar mai bine astept piesa noua si vad rezultatul.
 

Offline Laurentiu

Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #14 : 09.Aug.2014, 09:35:24 a.m. »
a crapat bobina pe undeva si fura curent...
Daca bobina a crapat, nu se mai poate cirpi.

Cum verifici furturile de curent de inalta tensiune: tragi masina la un loc intunecos, pornesti motorul, ridici capota si poti depista scinteile produse in timpul functionarii motorului. Daca mergi pe presupuneri, mereu vei baga mina in buzunar cautindu-te de bani.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Andrey91VL

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 10
Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #15 : 18.Aug.2014, 05:20:58 p.m. »
Am pus bobina noua si nimic...cititorul din delco e ok.masurat.un mecanic a zis k so fi deplasat rotita care indica pozitia de pe axul delcoului...sa fac rost de un alt delco dar nu am gasit nimic pana akm
 

Offline coby

Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #16 : 18.Aug.2014, 06:44:46 p.m. »
Delcoul actual l a scos sa vada in ce stare este ?
auto si moto
 

Offline Andrey91VL

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 10
Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #17 : 19.Aug.2014, 02:46:46 p.m. »
Da.capacul e bun,rotorul distribuitor l.am schimbat.senzorul din interior e in parametrii.rotita dintata nu sa miscat...aseara pe intuneric am observat ca fura curent fisa principala.am pus alta si aceeasi situatie
 

Offline Andrey91VL

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 10
Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #18 : 19.Aug.2014, 02:50:07 p.m. »
Daca ma poate ajuta cineva cu un manual tehnic pentru aprindere.pozitie royorului distribuitor.pozitia pistonului 1 la delco
 

Offline Laurentiu

Re: probleme aprindere suzuki swift gti
« Răspuns #19 : 19.Aug.2014, 06:27:51 p.m. »
pozitie royorului distribuitor.pozitia pistonului 1 la delco
In linii mari te pot ajuta eu:
1- aduci motorul in faza de compresie pe cilindrul nr. 1 (demontezi bujia, pui degetul mare in gaura ca s-o astupi si invirtind usor mototul in sensul lui normal de lucru, ar trebui sa simti cum se comprima aerul; pistonul, in faza asta trebuie sa ajunga in punctul cel mai de sus in cilindru). Cauta semne pe volanta si carcasa acesteia, semne care trebuie sa fie in linie; semne se mai gasesc pe capacul distributiei si pe fulia de pe vilbrochen (arborele cotit); semnele trebuie sa corespunda pe fiecare pereche;
2 - cuplezi la fisa de pe cilindru 1 bujia scoasa si o legi la masa masinii;
3 - pui contactul de cheie pe alimentare (sa ai delcoul alimentat electric);
4 - rotesti delcoul de la un capat la altul al cursei.
5 - cind intre electrozii bujiei se produce scinteia, acolo trebuie sa te opresti cu delcoul.

E o punere la punct a aprinderii cam empirica insa te poate scoate dintr-o incurcatura.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!