Autor Subiect: Relanti  (Citit de 6056 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline BXXENL

Re: Relanti
« Răspuns #10 : 31.Ian.2014, 04:45:08 p.m. »
Cu bateria incarcata ai un consumator in minus, si motorul nu mai trepideaza atunci cand ai multi consumatori electrici.

Eu am scos de pe smart bateria mai mult moarta (motorul pornea ok inca, nu se chinuia deloc, dar pe smart imi dadea erori nasoale gestiunea electronica a motorului) si am pus-o pe SX4, a pornit, nici o eroare, dar relanti aveam 500-600...Trebuia sa o tin accelerata la semafor ca sa nu moara motorul, daca semnalizam era si mai rau!!!

Deci avea zeama sa porneasca motorul, dar apoi parazita grav sistemul si ECU nu prea era in stare sa compenseze suficient.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline Sorinux

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 93
  • Gen: Bărbat
  • SX4 4x4 Navi (2012)
Re: Relanti
« Răspuns #11 : 31.Ian.2014, 05:54:28 p.m. »
Cu bateria incarcata ai un consumator in minus, si motorul nu mai trepideaza atunci cand ai multi consumatori electrici.

Eu am scos de pe smart bateria mai mult moarta (motorul pornea ok inca, nu se chinuia deloc, dar pe smart imi dadea erori nasoale gestiunea electronica a motorului) si am pus-o pe SX4, a pornit, nici o eroare, dar relanti aveam 500-600...Trebuia sa o tin accelerata la semafor ca sa nu moara motorul, daca semnalizam era si mai rau!!!

Deci avea zeama sa porneasca motorul, dar apoi parazita grav sistemul si ECU nu prea era in stare sa compenseze suficient.

Dar tensiunea la borne cu motorul pornit ai verificat?
Dacă era prea mică tensiunea trebuia să se aprindă indicatorul din bord.
În sfârșit, poate o fi și asta, dar nu am mai auzit.
 

Offline NicNic

Re: Relanti
« Răspuns #12 : 31.Ian.2014, 07:01:18 p.m. »
[...]
Problema asta cu căderi de tensiune, se resimțea la aprinderea clasică (bobină de inducție cu primar și secundar, cu ruptorul în delcou și circuit de reglare a încărcării mecanic). Teoretic, acum toate astea sînt electronice. Practic a dispărut acea bobină scufundată în ulei. [...

Adevarat, sistemele moderne de reglare a tensiunii si cele de aprindere sunt mai putin sensibile la fluctuatii ale tensiunii in anumite valori.
Iar la instalatia de aprindere -cu bobina, condensator si ruptor (platina)-, elementul sensibil la variatiii mici de tensiune era condensatorul, nu bobina.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Laurentiu

Re: Relanti
« Răspuns #13 : 31.Ian.2014, 07:35:38 p.m. »
Teoretic... Practic....
Teoria ca teoria insa practic ......... sa steptam un rezultat dupa ce omul va incarca bateria pe redresor. Vad ca Paull nu e reticient la o eventuala incarcare.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Doru_Neo

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
  • Gen: Bărbat
Re: Relanti
« Răspuns #14 : 01.Feb.2014, 08:37:52 a.m. »
Bateria influenteaza comportamentul masinii, nu e folosita doar la pornire. O baterie subdimensionata sau descarcata poate afecta in mod negative masina. Trepidatii, current insufficient la unele sisteme electrice - generare erori - De nenumarate ori am patit sa pun diagnoza pe masini la care acumulatorul era insuficient incarcat (la pornire totul ok) si sa constat ca s-au generat foarte multe erori legata de curentul slab.
La masina mea am schimbat bateria originala cu o varta de putere mai mare - rezultatul masina nu ma tremura la plecarea de pe loc, nu am am oschilatii alea turometrului la relanti
 

Offline Paull

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 249
  • Gen: Bărbat
Re: Relanti
« Răspuns #15 : 06.Mai.2014, 08:39:43 a.m. »
Era murdara clapeta de acceleratie, s-a curat cu grija si momentan merge ok.
Suzuki Swift 1.3 GS - B H  8 5  W P Y and VW Beetle '79 - B H  8 7  W P Y
 

Offline NicNic

Re: Relanti
« Răspuns #16 : 06.Mai.2014, 02:37:34 p.m. »
Bravo ca i-ai dat de cap!

Inteleg ca bateria  a ramas aceeasi.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Paull

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 249
  • Gen: Bărbat
Re: Relanti
« Răspuns #17 : 08.Mai.2014, 08:05:24 a.m. »
Da, bateria a ramas aceeasi.
Suzuki Swift 1.3 GS - B H  8 5  W P Y and VW Beetle '79 - B H  8 7  W P Y