0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Cu bateria incarcata ai un consumator in minus, si motorul nu mai trepideaza atunci cand ai multi consumatori electrici.Eu am scos de pe smart bateria mai mult moarta (motorul pornea ok inca, nu se chinuia deloc, dar pe smart imi dadea erori nasoale gestiunea electronica a motorului) si am pus-o pe SX4, a pornit, nici o eroare, dar relanti aveam 500-600...Trebuia sa o tin accelerata la semafor ca sa nu moara motorul, daca semnalizam era si mai rau!!!Deci avea zeama sa porneasca motorul, dar apoi parazita grav sistemul si ECU nu prea era in stare sa compenseze suficient.
[...]Problema asta cu căderi de tensiune, se resimțea la aprinderea clasică (bobină de inducție cu primar și secundar, cu ruptorul în delcou și circuit de reglare a încărcării mecanic). Teoretic, acum toate astea sînt electronice. Practic a dispărut acea bobină scufundată în ulei. [...
Teoretic... Practic....