0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Am deschis aceasta discutie pentru mici probleme intalnite la masinile noastre si de a gasi (mici) solutii pentru ele.Posibil ca unele probleme aratate sa fie false, iar sesizantul ar putea primi aici explicatii si clarificari de la cei care stiu despre ce este vorba.Daca vreo problema considerata initial mica se va dovedi o adevarata inflamatie, discutia ar putea fi desprinsa de aici si mutata intr-un topic dedicat.Si acum la concret.Azi am facut prima alimentare dupa ce am consumat ce mi-a livrat dealer-ul (apropo, stiti cam cu cat combustibil se livreaza masinile din fabrica?). Cand am desurubat busonul rezervorului s-a auzit un suierat puternic - nu stiu daca a intrat sau a iesit aer. Consider o posibila problema aceasta situatie. Dupa parerea mea rezervorul ar trebui sa aiba o supapa de descarcare a sub/supra-presiunilor din interior.Altceva. La masina mea, haionul trebuie trantit serios ca sa se inchida bine. Problema am vazut-o sesizata si intr-un video-review pe un site strain. S-a mai lovit careva de asta? Cum ati rezolvat-o?
Nu se pune WD40 pe chedere, care sunt din cauciuc iar WD40 este pe baza de petrol si distruge cauciucul! Cum nu se foloseste nici o substanta pe baza de petrol pe cauciuc.Se foloseste ulei sintetic pe baza de silicon, care este special pentru chedere. Se gaseste in comert! Revitalizeaza si inmoaie suprafetele din cauciuc.
Se foloseste ulei sintetic pe baza de silicon, care este special pentru chedere.
Dacă poate cineva sa îmi răspundă și mie cam ce cedează la un motor 1.4 benzina turbo la un Suzuki Vitara, pentru că am 10 ani garanție la motor dar acolo unde mă duc să fac garanția nu sunt mulțumit deloc de ei din cauza preturilor la manopera si la piese și aș vrea să renunț la garanție dacă merită, multumesc