Autor Subiect: Suzuki Buzău - Rol Car  (Citit de 8833 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline duculetu

Re: Suzuki Buzău - Rol Car
« Răspuns #10 : 30.Oct.2019, 10:43:54 a.m. »
Nu au schimbat. Doar uleiul de motor, filtrele si inspectia - ca si la prima revizie.
Stiu ca multi or sa intrebe: 100lei ora de manopera.
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline Magellan

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
  • Gen: Bărbat
    • Buzau
Re: Suzuki Buzău - Rol Car
« Răspuns #11 : 07.Iun.2021, 10:00:41 a.m. »
Buna ziua! Tocmai am cumparat o GV II 1.6 din Germania si vreau sa-i schimb distributia. Imi poate recomanda cineva un mecanic priceput la Suzuki (nu la toate...) din zona Buzaului? Multumesc anticipat!
  • Suzuki Grand Vitara II 1.6
 

Offline George Istudor

Re: Suzuki Buzău - Rol Car
« Răspuns #12 : 01.Sep.2022, 09:34:02 a.m. »
Observ ca a trecut ceva timp de la ultima postare pe acest subiect. As vrea sa stiu daca au mai fost recent persoane la acest service si cum merge treaba pe acolo. Au ramas la fel de seriosi cum au fost prezentati prima data?
  • Suzuki Vitara Passion Mild Hibrid
 

Offline GoneFishing

Re: Suzuki Buzău - Rol Car
« Răspuns #13 : 29.Sep.2022, 06:16:15 p.m. »
Observ ca a trecut ceva timp de la ultima postare pe acest subiect. As vrea sa stiu daca au mai fost recent persoane la acest service si cum merge treaba pe acolo. Au ramas la fel de seriosi cum au fost prezentati prima data?

E alt consilier service pentru Suzuki. Primul nu voia sa imi faca hartiile pt. reparare/schimbare ceva pe garantie  ;) pe motiv ca are prea multe indatoriri (se ocupa si de mercedes/au acelasi sediu). Dupa cateva alte ciocniri cu cel care tot repara si nu prea, am rezolvat problema in final cu proprietarul :)

Cu al 2-lea consilier service eu am avut cateva altercatii. M-a facut mincinos, a tipat etc. etc. cand de fapt era pe dos. Nu cred ca am intalnit o persoana atat de antipatica  X-( si plina de ea.
Si cu mecanicii de acolo m-am lamurit - ulei imprastiat pe motor, antigel la fel, lichid frana, si multe alte diverse probleme. Geometrie facuta de 2 ori prost si a 3-a cu noroc - consilierul a incercat sa-mi ia banii pt. ca el nu auzise de garantie...
Sa-ti mai spun?  X-(
Personal, nu-ti recomand service-ul. Eu de ex. am preferat sa vopsesc pe asigurare masina la dealer-ul Toyota (acelasi proprietar ca la Suzuki) pentru ca am avut 2 Toyote servisate la ei in trecut si am fost destul de multumit de oameni si calitatea serviciilor.

Proprietarul este foarte OK dar angajatii au un tupeu fenomenal. Cred ca tine de seful de service probabil.

In concluzie, de ce nu suni la Rol Car Toyota mai bine si vezi ce si cum? Nu e ca si cum iti poate afecta garantia :)

P.S. - cand ma duc pe la ei, am grija sa trimit mail inainte cu ce doresc (clar si bolduit), sa primesc un deviz, sa-l verific (consilierul asta relativ nou mai greseste....) si dupa sa-i repet inca odata clar si raspicat :)) ce si cum
P.P.S. - initial nu accepta consumabilele mele; acum s-a rezolvat :)
P.P.P.S. - nu aveam voie nici sa asist la operatiuni langa masina; s-a rezolvat si asta :) (tinand cont ca de pe monitoare NU AI CUM sa vezi fiecare detaliu gen deschidere bidonas ulei, ca-i sigilat sau nu, ca-l foloseste sau nu...etc. ceea ce se putea intoarce impotriva cuiva...)

  • SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET LUXUS, AT, AllGRIP, 2019
- fost proprietar de Dacia Doker, Toyota Land Cruiser 150, Audi A6, Mercedes V-Klasse, Toyota C-HR Hybrid.
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 
The following users thanked this post: George Istudor

Offline George Istudor

Re: Suzuki Buzău - Rol Car
« Răspuns #14 : 29.Sep.2022, 06:25:25 p.m. »
Din cele spuse de tine mie frica și să sun că poate se răstește domnul la mine 😅😂 oricum mulțumesc pentru review. Doar ce am ajuns in posesia mașinii deci inca nu este cazul de servisare încă... Doar că na... Este bine sa fii informat mai din timp despre cum merg treburile prin alte părți.
  • Suzuki Vitara Passion Mild Hibrid
 

Offline GoneFishing

Re: Suzuki Buzău - Rol Car
« Răspuns #15 : 29.Sep.2022, 06:26:10 p.m. »
Din cele spuse de tine mie frica și să sun că poate se răstește domnul la mine 😅😂 oricum mulțumesc pentru review. Doar ce am ajuns in posesia mașinii deci inca nu este cazul de servisare încă... Doar că na... Este bine sa fii informat mai din timp despre cum merg treburile prin alte părți.

Vezi ca am mai adaugat cate ceva in comentariul de mai sus :)))
« Ultima Modificare: 29.Sep.2022, 06:46:15 p.m. de GoneFishing »
  • SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET LUXUS, AT, AllGRIP, 2019
- fost proprietar de Dacia Doker, Toyota Land Cruiser 150, Audi A6, Mercedes V-Klasse, Toyota C-HR Hybrid.
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 
The following users thanked this post: George Istudor

Offline GoneFishing

Re: Suzuki Buzău - Rol Car
« Răspuns #16 : 13.Nov.2023, 04:10:04 p.m. »
Ultima experienta cu dealerul Suzuki Rol Car - Buzau s-a soldat cu o durere ingrozitoare de cap :), o reclamatie la RAR si una la ANPC.

- consilier service complet dezinteresat, slab pregatit, mincinos si nesimtit; e genul de persoana care n-ar trebui sa lucreze cu oameni; am tot sperat dupa fiecare intalnire ca a avut o pasa proasta dar m-am pacalit singur; daca masina nu avea recall pt. schimbare piesa sistem franare si daca nu eram in aproprierea service-ului, nu mai calcam pe acolo; hotarasem asta de mult
- responsabil service = idem descrierea de mai sus
- mecanici = politicosi dar slab pregatiti; se pare ca ii schimba ca pe sosete
- proprietar = mi-a rezolvat (indirect) o problema cu conectivitatea CarPlay dar imi este clar dupa ultima vizita in service ca nu il intereseaza feedback-ul clientilor; explicatia mi-a dat-o chiar el; incerc sa citez :) "daca ar fi sa penalizez fiecare greseala a angajatilor as ramane fara angajati"; concluzia o poate trage fiecare; eu am concluzionat ca greselile angajatilor lui trebuiesc asumate de clienti :) tinand cont ca la ultima vizita am patit ca la aproape fiecare vizita la ei; au reparat/schimbat ceva si au stricat/uitat sa stranga altceva dar ca deobicei ei nu stiau nimic, vinovat fiind clientul.

Va recomand cu caldura sa evitati acest dealer pe parte de service ori sa stati lipiti de masina cand va efectueaza operatiunile de service. Lipiti de masina si sa fiti atenti inclusiv la piesele/fluidele pe care le schimba/cutii/coduri/sigilii!! Nu o spun in urma unei singure vizite in service...

Succes! ;)

  • SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET LUXUS, AT, AllGRIP, 2019
- fost proprietar de Dacia Doker, Toyota Land Cruiser 150, Audi A6, Mercedes V-Klasse, Toyota C-HR Hybrid.
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)