Autor Subiect: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca  (Citit de 38222 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #60 : 24.Dec.2023, 12:20:57 a.m. »
Actualul dealer al masinii sale e numai lapte si miere cu colegul.
Asta deoarece a aflat cu cine are de-a face.  B-)

Si atunci, stau si ma întreb: nu mai bine ne comportam ca oameni între noi?
Adica e atât de greu sa ne respectam unii pe altii, mai ales daca asta nu ne costa aproape nimic?

Premium Cars putea foarte bine acum 5 ani sa demonteze motorul colegului pentru o inspectie pe baza unei intrari în service ceruta de client.
Sa constate o defectiune, sa deschida un ticket de reparatie pe garantie la producator si sa schimbe piesele defecte, toate pe cheltuiala producatorului.
Eventual, ulterior, sa ofere niste kkt-uri .... gen odorizant cu miros de panselutze, pres de picioare, breloc, antifurt, sampanie de 2 lei la ridicarea masinii reparate de catre client.

Ala pleca fericit si trâmbita în toate partile ca ce dealer minunat de Suzuki a gasit el într-o tara de tepari care si-o trag încrucisat fara (vreo) finalizare.
Si aia mai vindeau înca zece masini doar pe reclama unuia fericit ca si-a rezolvat o problema considerata insignifianta într-o tara normala, nu una ca România.

Acuma, ca s-au umplut de kkt, cei de la Premium Cars poate stau si cugeta daca nu era mai simplu sa rezolve OMENESTE o problema simpla.
Sa faca un act de omenie, CA INTRE ROMANI.
Sa nu fie nevoie de niste unguri care sa se mire de modul în care ne-o tragem între noi.

PS: scuze pentru dezinformare: colegului i-au fost oferite cadou niste antifurturi care i-au distrus jantele - atât de bune ca nu le-a mai putut da jos.
Alte "5 stele" pentru dealer.

PS2: cumnata-miu si-a spart baia de ulei si cutia automata la un Citroen C5 Aircross asta-vara pe niste coclauri, a ramas instant cu volanul blocat virat stânga si masina tzeapana de era sa intre într-o râpa cu ea, cu tot cu copii.
A sunat la asiguratorul din Elvetia, au trimis aia masina cu platforma din Serbia (probabil aia erau cei mai ieftini) care i-au carat-o în service din România pâna în Geneva. S-au schimbat pe casco baia de ulei si cutia automata (s-a încercat reparatia în RO la dealer autorizat Citroen, dar a dat doar de imbecili), toate astea la o masina de 50000 de franci elvetieni. Aia paguba pe asigurator, nu? Iar în cazul asta nu vorbim de garantie si purtat pe drumuri, nu ?!?
Acolo de ce se poate?
« Ultima Modificare: 24.Dec.2023, 12:43:04 a.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: remarque

Offline remarque

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #61 : 24.Dec.2023, 07:43:40 a.m. »
...
@remarque :  sunt curios sa ne impartasesti care este impresia ta despre dealerul actualei tale masini.
Crezi ca este mai bun, mai atent cu clientii sai?

Bună dimineața,

Adorm cu Suzuki în gând, mă trezesc cu Suzuki în gând, ce vremuri domnule, ce vremuri...

Când intru în service-ul mărcii auto ce o dețin acum, șeful de service mă întâmpină invariabil cu: „Să trăiți domnu profesor!" Știe că sunt inginer dar mă tachinează. O face de la a doua revizie.

A aflat demult de problema mea cu Suzuki și nu de la mine. Au fost căteva ocazii când s-a purtat destul de frumos, la portotel nu am simțit (la revizii și reparații au niște scoruri amețitoare) dar am apreciat sinceritatea și buna intenție.

Îmi place să cred că se poartă la fel de frumos și cu ceilalți clienți.
« Ultima Modificare: 24.Dec.2023, 08:14:19 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline remarque

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #62 : 24.Dec.2024, 12:37:56 p.m. »
Bună seara dragi colegi, 

Pentru aceia dintre voi ce vor să se documenteze dar și pentru cei ce ați intrat pe forum în ultimii doi ani și nu știți despre ce e vorba o să amplasez aici – e cel mai bun loc – niște jaloane care să încheie istorisirea despre fosta mea Suzuki Vitara.

Povestea a început pe forum aici, ceream ajutor de la colegii de forum să pot identifica defectul. Ce defect? Bătaia la motor sesizată oficial la 10 zile de la cumpărarea în august 2015 a unei Suzuki Vitara Passion All Grip 1,6 VVT nou-nouță ridicată de la dealerul ce trebuia să-mi asigure garanția, Premium Cars Cluj, dealer ce nu mi-a asigurat nimic până nu a fost obligat de brațul lung al legii.

Un episod ce ar fi trebuit să-mi dea de gândit a fost acesta, despre cadoul otrăvit oferit de Premium Cars Cluj, niște prezoane antifurt de cea mai slabă calitate ce mi-au distrus jantele de aliaj originale ale Vitarei.   

Au urmat episoadele unu, doi și trei.

Pe scurt după 9 intrări inutile în 3 service-uri Suzuki din România, Premium Cars Cluj, Hinode Târgu-Mureș și Rubin Bistrița (toate 3 service-uri refuzând să recunoască existența vreunei probleme la motor) am reparat mașina în Ungaria în martie 2019. Am primit promisiuni de decontare în garanție  a unei sume parțiale din costul reparației pentru sfârșitul lui mai 2019, dar au fost promisiuni mincinoase.

Așa că i-am acționat în instanță în septembrie-octombrie 2019.

Decizia instanței la judecata pe fond a fost aceasta, total favorabilă mie, apărută în noiembrie 2021, motivată de instanță în mai 2022. .

A urmat apelul făcut de Premium Cars Cluj în iunie 2022 la decizia instanței pe fond. Decizia instanței pentru apel a fost aceasta, apărută în noiembrie 2022 și motivată de instanță din motive de boală abia în noiembrie 2023. Banii i-am recuperat în decembrie 2023 după ce Premium Cars Cluj a fost anunțată că e iminentă executarea silită. „Forța coercitivă a statului” a rezolvat până la urmă problema.

Poate această istorie o să-i facă pe cei ce vor să-și bată joc de clienți să se gândească de două ori înainte.

Cele bune să se adune!
Sărbători fericite!


Salutare stimați colegi,

În dimineața aceasta de 24.12.2024, adică în ajunul Crăciunului, am primit în cont cu ceva peste 1400 euro. Procesul Suzuki, cu Premium Cars Cluj, rabla vândută de nouă în 2015 cu motorul cu bătaie de bielă. Ultimii bani recuperați: costuri avocațiale, plată expert desemnat de instanță, taxă de timbru, etc. S-a terminat. Cu bine. Banii ăștia valorează mai puțin decât faptul că nu m-am lăsat călcat în picioare.

Sărbători fericite!
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ASZ, sfichiu, ntire2000, cristidav, NicNic, teutzue, saureign, wolfin