Eu am renuntat sa-mi mai fac reviziile la suzuki. Acum 3 sapt am sunat dealerul din suceava pt a intreba de costurile reviziei la 55000km si mi-a spus ca e aprox. 1100 lei, incluzind si placutele de frana. saptamina aceasta am resunat dealerul pentru a programa revizia si cu ocazia aceasta am mai intrebat o data cit costa, raspunsul 1400 lei. Cine stie cit costa daca mai si faceam revizia.Asa ca am renuntat, si asa garantia expira in noiembrie (daca o fi functionind).In plus m-am cam saturat de mecanici complet neprofesionisti. La revizia la 40000 cu toate ca m-am programat cu o saptamana inainte am stat 2-3 ore sa astept sa ma bage in seama, au schimbat uleiul si filtrele de aer si habitaclu , mi-au recomandat schimbarea placutelor de frana la urmatoarea revizie, si pareau tare mandri ca au putut sa faca asta. Sfat prost de fapt, am schimbat placutele acum si uzura era un pic peste 50% si tare cred ca am renuntat la niste placute de calitate. Dupa fiecare revizie veneam la un service particular sa verific si restul, directie, ulei in diferential si tot ce ar mai trebui verificat la o masina si este indicat si in manualul masinii. Singura interventie a lor mai serioasa a lor a fost la revizia de 25000km cind m-am plans ca scartaie curelele la pornire sau cind este umezeala, in urma interventiei lor curelele scaraie in continuare si eu am lipsa citeva elemente de prindere de la contra aripa din plastic pe care le-au rupt la demontare si nici nu au mai pus altele, dupa ce au injurat vartos. Bineinteles ca am schimbat curelele ulterior la alt service, bineinteles ca nu era nevoie sa demonteze juma de masina pentru asta, s-au putut schimba pe sus prin compartimentul motor, bineinteles ca nu scartaie pentru ca intra pietricele cum mi-au diagnosticat ei (parca celelalte masini ar merge prin garaj) ci pentru ca la masina mea e o eroare de proiectare sau lotul de piese nu a fost la fel ca la urmatorele masini si astfel fulia alternatorului nu este perfect compatibila cu cureaua folosita si cureaua "calca" numai pe baza canelurii fuliei fara a atinge suficient de bine si pereti avand astfel o suprafata de frecare mult redusa. In conditiile actuale revizia a ajuns la 40% din pret, am ales piesele cele mai bune caliatativ si bineinteles mai scumpe si sper ca fiabilitatea masinilor japoneze sa fie valabila si la masina mea, ca in baza mecanicilor pe care i-am vazut pina acum nu-i nici o sansa.
Te rog fii mai atent unde postezi, nu cred ca in Suceava este service Radacini! Esti off-topic!