Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 36992 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #230 : 11.Sep.2019, 07:19:25 a.m. »
Nu pentru Brazilia, pentru România mi s-a spus 15000 km

Dar ai citit ce scrie in cartea ta?
Nu,mi-a șoptit o păsărică...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Pai nu pe tine te intrebasem :)
La tine stiam cum e treaba.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Blitzu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #231 : 11.Sep.2019, 08:37:18 a.m. »
Si la voi sta la fel treaba. La 15k se face daca rulezi in conditii dificile(vezi in carte)

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline Fujitsu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #232 : 11.Sep.2019, 09:10:50 a.m. »
În România condiţiile de exploatare sunt asimilate celor dificile (mult praf).
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline Fujitsu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #233 : 11.Sep.2019, 11:47:57 a.m. »
M-am uitat in cartea tehnica:
revizii la 20 k daca utilizarea e normala
revizii la 10 k daca se exploateaza in conditii dificile (drumuri mai scurte de 6 km sau 16 km in conditii de temperaturi negative, praf, tractare permanenta de remorca, etc.)
Nu se potriveste cu carnetul de garantie care zice 15 sau 20 k, cu trimitere la cartea tehnica.

Ideea este ca daca apar una sau mai multe conditii dificile, se cere sa se faca revizia la mai putin de 20000 km.
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline cydul79

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #234 : 11.Sep.2019, 02:07:34 p.m. »
Ii rog pe cei cu K14 C convinși ca revizia e la 20 k sa ne spuna si noua daca mai au garantia valabila la prima ocazie in care o sa aiba nevoie de ea.
  • Vitara S 4WD, MT- Cool White Pearl
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #235 : 11.Sep.2019, 02:59:59 p.m. »
Asta-i culmea! Chiar e asa greu de crezut? In manualul Vitarelor Facelift scrie clar ca revizia ptr tarile UE este la 20.000 km ptr ambele motoare de 1.0 si 1.4.
Da, la cei cu Vitara S revizia e la 15.000 km. Asta e. Asa e la la Facelift. Acelasi motor, dar masina noua, reguli noi, manual nou.
Am facut prima revizie la 19.000 de km, cei de la service mirati la modul "ati facut deja 20.000?". Nu, "doar" 19.000. Nu mi-a zis nimeni "Aaa, trebuia sa vii la 15.000!". Si am vorbit cu multi dealeri, pe mail.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 
The following users thanked this post: Costique, dthem

Offline dthem

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #236 : 11.Sep.2019, 03:03:16 p.m. »
Ii rog pe cei cu K14 C convinși ca revizia e la 20 k sa ne spuna si noua daca mai au garantia valabila la prima ocazie in care o sa aiba nevoie de ea.
Am răspuns oficial de la Suzuki că revizia e la 20k, nuanțat în sensul că în funcție de exploatare poate fi benefic să o faci la 15k sau chiar la 10k (condiții grele). Am în scris pe mail că dacă faci revizia la 20k nu pierzi garanția. Am în scris în manual că se face la 20k. Ce dovezi tot mai vreți, nu înțeleg.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline Fujitsu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #237 : 11.Sep.2019, 03:07:19 p.m. »
@danmunteanu
Da, e corect. Revizia între 10k și 20k în funcție de condițiile de exploatare.
Tu declari că nu ai condiții grele, nu mergi prin praf, ai drumuri lungi de regulă (nu numai oraș), nu tractezi rulota sau remorca in mod permanent. Atunci faci la 20k, nu au cum sa te verifice că nu e așa cum spui și nu pierzi garanția.
Pe de altă parte, e interesul tau sa faci revizia la interval optim în funcție de cum folosești mașina, nu că sa nu pierzi garanția ci ca să meargă bine și să nu ajungi în situația să folosești garanția.
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline dthem

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #238 : 11.Sep.2019, 03:09:42 p.m. »
Da, poate fi corect ce spui, iar probabil la o zi după expirarea garanției se strică. Acum ceea ce nu știu e dacă mașina nu cumva înregistrează în niște loguri drumurile pe care le faci (distanță, timp, load) ca să îți dea în cap dacă ai pretenții.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline Soimu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #239 : 11.Sep.2019, 03:11:56 p.m. »
Asta-i culmea! Chiar e asa greu de crezut? In manualul Vitarelor Facelift scrie clar ca revizia ptr tarile UE este la 20.000 km ptr ambele motoare de 1.0 si 1.4.
Da, la cei cu Vitara S revizia e la 15.000 km. Asta e. Asa e la la Facelift. Acelasi motor, dar masina noua, reguli noi, manual nou.
Am facut prima revizie la 19.000 de km, cei de la service mirati la modul "ati facut deja 20.000?". Nu, "doar" 19.000. Nu mi-a zis nimeni "Aaa, trebuia sa vii la 15.000!". Si am vorbit cu multi dealeri, pe mail.

Eu zic sa stai linistit; cat timp te prind cel putin odata pe an la servisare, nu vor fi probleme; conditii usoare, medii, sau grele sunt greu de stabilit (cum te incadrezi); nimeni nu poate demonstra daca tu mergi numai in oras prafos sau numai la drumuri lungi de munte cu aer oxigenat si supercurat!...sa nu mai zic ca sunt uleiuri care se schimba la masina la 50.000 km dat in carte....(Peugeot 405 din 1988, parca...)
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip