Autor Subiect: Bec semnalizare ars  (Citit de 3273 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Bec semnalizare ars
« Răspuns #20 : 03.Iul.2018, 02:35:31 p.m. »
Deci un multimetru pus pe "direct", nu ?  :)
Ma refer sa fie pus pe setarea aia care piuie cand este circuit inchis.
Merge si asa: cind piuie, filamentul e bun (face continuitate in circuit); cind nu piuie, filamentul e intrupt.

...ma intreb de ce nu au pus led-uri si la semnalizare? Este vreun motiv tehnic?
Nu mai poti comanda releul de semnalizare care se bazeaza pe incalzirea unui bimetal datorat consumului mare de curent. LED-urile, se stie ca sint consumatoare mici de curent.

P = U x I unde: P = puterea becucrilor de pe o aripa fata-spate (42W); U = tensiunea de alimentare (12V); I = intensitatea curentului masurata in amperi.  2 x 21W = 12V x I;  I = 42W / 12V = 3,5A
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 
The following users thanked this post: ManuP

Offline rexkrokiDAU

Re: Bec semnalizare ars
« Răspuns #21 : 03.Iul.2018, 02:56:42 p.m. »
Există mașini cu semnalizarea pe led din fabrică.  Totul tine de optimizarea costurilor de producție.

Offline Meltdown

Re: Bec semnalizare ars
« Răspuns #22 : 03.Iul.2018, 03:37:42 p.m. »
Trebuie sa recunosc ca imi place semnalizarea aia graduala de la Golf7 sau noile Audi-uri. Din pacate vine cu costuri suplimentare. Domnia se plateste. :D

Am condus un Golf 7 in Canada si mi-a placut, dar asta pe alt topic. :-))

@Laurentiu Mersi, de info!
  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 TURBO 140CP 6MT AllGrip Passion Energetic Red Pearl