nu consuma poate in acel stil, dar consuma...intre revizii (20.000 si eu), 1/3 de joja tot se duce.In plus, daca a apucat sa intre si dpf-ul, te-ai mai pomenit si cu motorina intr-insul, ceea ce ii afecteaza capacitatea de lubrifiere( ca sa nu mai spun ca ,daca s-a intamplat asta, joja nu te mai lamureste prea clar..

) .Asa ca e recomandat sa completezi cand situatia o cere...(ideal ar fi inainte de vreo intrare a dpf-ului; altfel, nu mai stii cat sa completezi)
eu ti-am dat un ex de la subaru nu de la vag...
DE CE am dat acest exemplu?simplu...subaru si suzuki la cap suv seamana ca si concept, constructie; tot asa la dramuirea eficientei motorului; poate cu mentiunea ca diesel-ul de la suzuki e mai bun.Boxerul diesel de 2 l de pe forester (nu stiu cum mai e acum, vb de cel de acum 5-6 ani)e varza!motorul e destul de eficient, insa dupa vreo 80-90.000 incepe sa piarda ulei de peste tot...mare lucru daca duce 200- 300.000 km