Autor Subiect: 4WD vs 2WD  (Citit de 7881 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Leutz

Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #10 : 08.Iun.2009, 03:39:37 p.m. »
momentan e in service, asteapta de 4 luni sa vina planetara si inca nici o veste
bocancel, te-as ruga sa dai detalii despre acest aspect. Cred ca ar fi foarte util pentru posesorii de Suzuki (ca si pentru Suzuki Romania) sa stie in care service sta masina de 4 luni si de ce.
Vezi ca sunt topicuri dedicate fiecarui service/dealer. Posteaza acolo.

Cheers !!
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline danker

Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #11 : 08.Iun.2009, 08:11:54 p.m. »
- Sa atepti 4 luni la o planetara este inadmisibil, nici nu se pune probleme sa nu poata sa o procure, probabil ca nu vor sa o schimbe. :(
  • Vitara 1,6 benzinara
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline bocancel

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 30
  • Gen: Bărbat
Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #12 : 11.Iun.2009, 08:12:33 a.m. »
E vorba de garantie,am fost la B&S Motors si acolo am asteptat ata,de 2 saptamani mi-au dat un Splash sa il folosesc pana vine planetara, deoarece nu se stie cand va veni,asta in urma unui mail catre un nene de la Suzuki Romania.Acesta mi-a recomandat sa merg la Radacini pe Giurgilui si  imi vine intr-o saptamana piesa,in acelas timp deja acceptasem deja oferta cu Spalshul.
Cei de la B&S Motors insistat ca nu au primit deloc piese de 2 luni,cred ca din cauza crizei au ceva neplatit la fabrica si le-a taiat macaroana.
De retinut ca avem 4 Ignis la care faceam reviziile la B&S Motors si mergeam numai la ei si costa reviziile la reprezentanta de te rupe,manopera e mai scumpa decat piesele schimbate,e clar ca trebuie sa ne orientam catre altii .
Masina are platera comandata teoretic din 6 martie si mai grav e ca nu au dat un termen sigur,adica 2 luni si vine sigur,inca nu se stie....
Oricum pana nu am facut spume la aia mai mari,nu au miscat un deget,in fiecare saptamana imi spuneau ca nu a venit,poate vine saptaman viitoare si tot asa pana a inceput sa troncane de ziceai ca te lasa in drum.
Ignis 1.3 VVT 93CP 2006-company car
Albea 1.4  77CP 2007-personal car
Nu cred ca in realitate un Ignis poate sari de 180,poate doar remorcat de un Ferrari sau la vale cu vantul in spate.
 

Offline bocancel

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 30
  • Gen: Bărbat
Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #13 : 17.Iun.2009, 03:25:29 p.m. »
Sa revenim,vad ca nu sunt prea multi posesori de 4x4 pe aici.
Garda la sol este sau nu la fel ca cel 2WD??
Ignis 1.3 VVT 93CP 2006-company car
Albea 1.4  77CP 2007-personal car
Nu cred ca in realitate un Ignis poate sari de 180,poate doar remorcat de un Ferrari sau la vale cu vantul in spate.
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #14 : 17.Iun.2009, 05:27:56 p.m. »
din cate am observat eu este la fel. Daca masina este echipata cu fustite ... pare mai joasa.
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline csaba

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 220
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Ignis 1.3 GC spring green metallic
Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #15 : 17.Iun.2009, 05:41:36 p.m. »
E vorba de garantie,am fost la B&S Motors si acolo am asteptat ata,de 2 saptamani mi-au dat un Splash sa il folosesc pana vine planetara, deoarece nu se stie cand va veni,asta in urma unui mail catre un nene de la Suzuki Romania.Acesta mi-a recomandat sa merg la Radacini pe Giurgilui si  imi vine intr-o saptamana piesa,in acelas timp deja acceptasem deja oferta cu Spalshul.
Cei de la B&S Motors insistat ca nu au primit deloc piese de 2 luni,cred ca din cauza crizei au ceva neplatit la fabrica si le-a taiat macaroana.
De retinut ca avem 4 Ignis la care faceam reviziile la B&S Motors si mergeam numai la ei si costa reviziile la reprezentanta de te rupe,manopera e mai scumpa decat piesele schimbate,e clar ca trebuie sa ne orientam catre altii .
Masina are platera comandata teoretic din 6 martie si mai grav e ca nu au dat un termen sigur,adica 2 luni si vine sigur,inca nu se stie....
Oricum pana nu am facut spume la aia mai mari,nu au miscat un deget,in fiecare saptamana imi spuneau ca nu a venit,poate vine saptaman viitoare si tot asa pana a inceput sa troncane de ziceai ca te lasa in drum.
in atita timp daca trimiteau pe cineva pe jos pina in hu erai deja cu planetara
 

Offline bocancel

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 30
  • Gen: Bărbat
Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #16 : 04.Iul.2009, 10:49:57 a.m. »
Venea pe jos si din Japonia :)))
Ignis 1.3 VVT 93CP 2006-company car
Albea 1.4  77CP 2007-personal car
Nu cred ca in realitate un Ignis poate sari de 180,poate doar remorcat de un Ferrari sau la vale cu vantul in spate.
 

Offline tlaloos

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 18
  • Gen: Bărbat
Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #17 : 09.Iul.2009, 11:20:01 p.m. »
Revenind la topic...4wd vs 2wd parerea mea este,ca, daca umblii doar pe asfalt nu merita 4wd . Ignisul meu e 4wd si sincer va spun ca mare diferenta  nu e, atata doar ca urca mai usor si nu derapeaza in curbe. Minusuri ar fi pe langa intretinere ( revizii periodice cutie transfer + diferential ) costul ridicat al pieselor ( eu am model 2001 made in Japan si nu prea potrivesc multe repere din cele facute hu), zgomot  ax cardanic la viteze +75 km/h, consum mai mare de carburant si demaraj sensibil mai mic fata de modelele 2wd. In concluzie , parerea mea , 4wd e mai stabila ca 2wd dar si un 2wd echipat cu cauciucuri ok poate parcurge aceleasi obstacole ca ignis 4wd. Daca ma gandesc la o comparatie intre ignis 4wd si un 4x4 veritabil ( reductor, diferentiale blocabile, garda sol ) ajung la concluzia ca ignis 4wd nu e nici cal , nici magar.....e mula  :D. In speranta ca n am suparat pe nimeni va urez noroc si sa auzim de bine.
P.S. macar daca un blocant la dif spate ii puneau si mareau putin garda la sol,eventual, ridicau cutia de transfer ca btw la modelul ignis 4wd e prima care o ia in freza din cauza pozitionarii mai joase in cazul in care pupa un obstacol .
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #18 : 10.Iul.2009, 03:09:37 a.m. »
:) nu superi pe nimeni ... dar Ignisul nu a fost facut pentru off-road .. este pentru un drum forestier .. o iesire la iarba verde.


avantaj 4x4: toata iarna nu am avut lanturi in portbagaj sau alte probleme pe zapada, nu am ramas cu ea in zapada niciodata, am urcat si o borudura inalta care era inghetata si fata derapa ca naiba (daca nu aveam 4x4 ramaneam blocat in parcarea din predeal); daca te duci pe un camp cu ea si noroi ramai blocat la mijloc - bun- cu 4x4 vei iesii cu spatele - cu 2wd doar daca il tractezi ...

desigur, are si minus-urile enumerate de tine mai sus. Eu o sa incerc sa imi procur un scut metalic sa mai reduc din riscul pentru cutia de transfer.

Inca un minus: Se buseste imediat filtru de ulei daca intrii in zapada mai mare :))
« Ultima Modificare: 10.Iul.2009, 03:14:29 a.m. de Stefan »
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline tlaloos

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 18
  • Gen: Bărbat
Re: 4WD vs 2WD
« Răspuns #19 : 12.Iul.2009, 09:52:48 a.m. »
 La un scut ma gandesc si eu de ceva vreme  :)...legat de filtru, problema am rezolvat o partial...am pus un filtru de ulei mai scurt  cu aproximativ 4 - 5 cm fata de cel original:D, capatul filtrului fiindceva  mai sus de baia de ulei.Binenteles filtrul tot ramane expus din cauza pozitionarii. La seriile mai noi au remediat problema pozitionand filtrul in lateral ... cel putin asta am dedus studiind manualul pt ignis 2. :). Noroc si sa auzim de bine.