Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki S-Cross  (Citit de 18352 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ManuP

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #70 : 13.Feb.2018, 12:45:17 a.m. »
Mie mi se pare pedalierul mai confortabil decat la precedentele (Focus 3+, Corsa D, Astra J).
Si nu numai pedalierul cat si pozitia la volan in general precum si vizibilitatea. Chestie de preferinta personala personala presupun.

* Ca suna a gol cand dai intr-o groapa, e altceva.
* Ca pute a ambreiaj incins cand urc cate o bordura cu spatele iar e dezamagitor/ingrijorator. Curios ca nu am remarcat acelasi comportament cand mai urc cate o bordura cu fata
* Receptia radio e slaba rau si nici pe usb/bluetooth nu se aude prea grozav.
* Computerul de bord, desi are 2 memorii pentru ziliere (A si B), nu are decat o singura memorie pentru consum si viteza medie... deci canci consum plin la plin plus consumuri intermediare. E ori - ori.
* NU se rabateaza banchetele spate. Si cand zic banchete ma refer la banchete, nu la spatare. Ca urmare spatarele se rabateaza peste banchete, suprafata de incarcare nu este plana si imi da impresia ca se forteaza oarecum balamalele cand pui greutate pe spatarul rabatat. Mi se pare absolut penibil acest aspect. In plus, ca sa obtii acea suprafata aaaproape plana trebuie sa tii polita de la portbagaj pe pozitia de sus, pierzand din inaltimea de incarcare si din capacitate...
  • SX4 S-Cross Passion 1.0 5MT AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #71 : 17.Nov.2018, 09:05:11 a.m. »
Cam nasol...



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
  • 2019 Ignis Allgrip
Ex: 2007 Swift M13A and 2010 SX4 M16A 4x4; current: 2019 Ignis Allgrip K12C
 

Offline Costique

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #72 : 17.Nov.2018, 12:16:42 p.m. »
Asta e o eroare in fabricatie, nu-mi vine sa cred...din pucntul meu de vedere energia de deformatie este mult mai mare ca forta rezistenta a masinii asa ca nu vad decat:
- eroare de fabricatie
- soc la tractare - sarcina dinamica mult prea mare
- masina blocata in momentul tractarii
Asta daca masina a fost facuta sa alunece la tractare inclusiv cu toate rotile blocate. Dar sa se smulga bara...e prea de tot. Sincer...acum imi pare rau ca stiu. In mod sigur n-o sa-mi tractez masina daca va trebui. Mai am si carlig montat, nu mai am prea mult curaj...Voi prefera platforma dar mai mult - voi prefera sa n-am nevoie...
  • Suzuki Vitara S AT
 

Offline jaqatta

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
  • Gen: Femeie
    • Bran
Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #73 : 10.Dec.2018, 09:26:25 p.m. »
alta problema care ma exaspereaza este inchiderea automata a usilor. mi s-ar parea normal sa se poata deschide portiera soferului prin actionarea clapetei din interior chiar daca usile au fost blocate in prealabil. exista vreo setare pentru asa ceva?
  • SX4 S-Cross
Sx4 S-Cross 1.4 Allgrip Passion - Cosmic Black Pearl Metallic
 

Online hippo

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #74 : 10.Dec.2018, 09:41:16 p.m. »
Nu, asa era si la swft 07.
Ce imi place la inchiderea centralizata suzuki e ca la prima apasare se deschide numai usa de la sofer.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Lucian BLK

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #75 : 10.Dec.2018, 09:46:08 p.m. »
Asta se poate seta din meniul CB.
  • SX4 S-Cross 1.4 AT Allgripp / Renault Megane 2 hatch
 

Offline Alex.Poienaru

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 4
  • Gen: Bărbat
    • SUCEAVA
Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #76 : 19.Ian.2019, 09:02:39 a.m. »
Salutare!

Proaspat posesor de S-Cross, dupa aproape 2000km pot sa fac o comparatie cu fostul Ford Focus II 1.6:

- motorul, chiar si pe auto, e net superior, raspunde mult mai bine; obisnuit fiind cu fostul aspirat, nici nu simt nevoia sa merg pe modul sport; intr-adevar, conteaza foarte mult de pe ce masina vii, cu era erai obisnuit inainte.

Dar parca mi-as dori sa am tot timpul volanul la fel de ferm precum in modul sport

- directia e mult mai usoara decat la Ford, iar asta nu imi place in mod deosebit (stiam de la drive test), la ford era mult mai comunicativa

- computerul de bord, in special reglajul lui, parca e de pe o masina de acum 20 de ani, alea 2 bete jalnice, si nasol de reglat in trafic... de la o companie japoneza ma asteptam la mai mult pe partea asta.

- la capitolul insonorizare pot spune ca e superioara, dar acuma si fordul are o groaza de kilometri

- sa se vada tabla in interior la  montantul central numai la dacii am mai vazut.. puteau sa acopere zona aia cu ceva, arata ieftin... si e rece in zona aia de contact cu tabla

- consumul e OK, atat in oras cat si la drum lung am acelasi consum ca la fordul anterior, doar ca acum pot face depasiri intr-a 4, nefiind nevoie sa retrogradez pana intr-a 2-a ca sa incep depasirea  :-))


In rest, deocamdata multumit  :D
  • S-Cross Spirit 1.4 Allgrip MT / Ford Focus II 2007 1,6 benzina /
 

Offline steph

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #77 : 19.Ian.2019, 09:21:28 a.m. »
Directia nu isi schimba comportamentul in functie de modul ales.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: sx4fan

Offline JMu

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #78 : 20.Ian.2019, 08:55:20 a.m. »
Nu, dar omul se ține mai strâns de volan în Sport, și de aia e mai greu să vireze.  :D
  • S-Cross 1.4 Boosterjet MT Allgrip 2017 / Clio 1.2 TCe MT 2017
 

Offline ManuP

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #79 : 23.Ian.2019, 09:58:26 a.m. »
@Alex.Poienaru daca faceai comparatia cu un Focus 3 facelift nu mai erai asa incantat de S-Cross :) - adica o masina care a iesit pe piata doar cu 1 an mai devreme decat S-Crossul nou
Sa o folosesti cu placere si fara incindente si sa eviti sa te urci in alte masini noi cu exceptia logan/duster
  • SX4 S-Cross Passion 1.0 5MT AllGrip