0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Citat din: hugbear din 24.Sep.2008, 07:16:27 p.m. In rest, poate treapta intai ar fi trebuit demultiplicata ceva mai mult (si a cincea mai putin...), dar asta nu se schimba cu varianta de dotare (exceptand motorina...)Desi inca nu am condus aceasta masina...consider ca treapta I-a nu trebuie demultiplicata, ba din contra trebuie sa fie foarte scurta. De ce? In cazul parcurgerii unui traseu dificil unde ai nevoie de cuplu, motorul trebuie sa fie turat in jurul valorii de cuplu maxim.Masina in schimb trebuie sa aiba o viteza de deplasare relativ redusa pentru a nu se ''rupe'' in caz ca terenul este accidentat.Altfel ai fi nevoit sa o tii din ambreiaj, complicand lucrurile.Pt marirea vitezei, normal cuplezi o treapta superiora.Treapta a V-a este de asemeni normal sa fie demultiplicata cat de mult este permis de motor+caroserie, pt a putea obtine o viteza de croaziera cat mai mare fara a tura prea mult motorul (lucru ce ar duce la un consum mare si un disconfort acustic, etc).
In rest, poate treapta intai ar fi trebuit demultiplicata ceva mai mult (si a cincea mai putin...), dar asta nu se schimba cu varianta de dotare (exceptand motorina...)Desi inca nu am condus aceasta masina...consider ca treapta I-a nu trebuie demultiplicata, ba din contra trebuie sa fie foarte scurta. De ce? In cazul parcurgerii unui traseu dificil unde ai nevoie de cuplu, motorul trebuie sa fie turat in jurul valorii de cuplu maxim.Masina in schimb trebuie sa aiba o viteza de deplasare relativ redusa pentru a nu se ''rupe'' in caz ca terenul este accidentat.Altfel ai fi nevoit sa o tii din ambreiaj, complicand lucrurile.Pt marirea vitezei, normal cuplezi o treapta superiora.Treapta a V-a este de asemeni normal sa fie demultiplicata cat de mult este permis de motor+caroserie, pt a putea obtine o viteza de croaziera cat mai mare fara a tura prea mult motorul (lucru ce ar duce la un consum mare si un disconfort acustic, etc).
Citat din: herrgrila din 25.Sep.2008, 10:14:11 p.m.Citat din: hugbear din 24.Sep.2008, 07:16:27 p.m. In rest, poate treapta intai ar fi trebuit demultiplicata ceva mai mult (si a cincea mai putin...), dar asta nu se schimba cu varianta de dotare (exceptand motorina...)Desi inca nu am condus aceasta masina...consider ca treapta I-a nu trebuie demultiplicata, ba din contra trebuie sa fie foarte scurta. De ce? In cazul parcurgerii unui traseu dificil unde ai nevoie de cuplu, motorul trebuie sa fie turat in jurul valorii de cuplu maxim.Masina in schimb trebuie sa aiba o viteza de deplasare relativ redusa pentru a nu se ''rupe'' in caz ca terenul este accidentat.Altfel ai fi nevoit sa o tii din ambreiaj, complicand lucrurile.Pt marirea vitezei, normal cuplezi o treapta superiora.Treapta a V-a este de asemeni normal sa fie demultiplicata cat de mult este permis de motor+caroserie, pt a putea obtine o viteza de croaziera cat mai mare fara a tura prea mult motorul (lucru ce ar duce la un consum mare si un disconfort acustic, etc).