Autor Subiect: Întrebări tehnice  (Citit de 13649 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bar

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #20 : 14.Apr.2016, 11:37:58 a.m. »
1. Nu am inteles de ce te deranjeaza in mod deosebit cele doua postari succesive. Asta sa fie "marea mea gresala". Eu nu stau rau cu nervii sa ma deranjeze doua postari succesive ale colegilor, cand arareori se intampla.
2.Legat de mail
Intrebarea catre Suzuki Romania a fost:

Sistem Allgrip
Me to contact@suzuki.roSent
Buna ziua
Doresc sa stiu daca Allgrip este sistem de tractiune de tip permanent sau nu.
Multumesc


Trimis din Yahoo Mail pe Android
Florin Rusanu to you
Buna ziua,
 
Sistemul AllGrip este un sistem de tractiune permanent.
 
Best regards,
 
Florin RUSANU
Suzuki Romania
 
Logo_Suzuki_way
 
 Phone: 004 021 794 98 30
 Fax: 004 021 795 03 01
 Mircea Voda 24
 Bucharest 3
 
www.suzuki.ro
www.suzuki-motor.ro

3. Departajarea intre cunoscatori si ceilalti nu o fac eu. Trebuie sa o faca fiecare dintre colegi, in functie de cunostintele si experientele pe care le are, nu de care crede ca le-ar stii. Eu daca aveam experienta doar cu mixer-ul, taceam si mergeam cu masina la ridicat pentru verificare personala. Apoi vorbeam.

4. Tipic romanesc este sa ne dam cu parerea despre orice. O vorba spune ca toata lumea se pricepe la fotbal si politica. Se pare ca nu doar la cele doua cazuri.
  • X
 

Offline shpeedy

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #21 : 14.Apr.2016, 11:41:50 a.m. »
@Bar: in calitate de necunoscator, eu o sa ma retrag din discutie...
Ma bucur ca ti-ai gasit raspunsul la intrebare.

O zi buna sa ai!
« Ultima Modificare: 14.Apr.2016, 11:43:41 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Bar

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #22 : 14.Apr.2016, 11:49:14 a.m. »
Cea mai corecta comparatie/test este, de exemplu, Nissan Qashqai 4x2 1.6 si S-cross Allgrip 1.6, ambele benzina.
  • X
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #23 : 14.Apr.2016, 11:49:35 a.m. »
"Tipic romanesc" e sa spui despre altul ca e "tipic romanesc"  :mester:

@Bar, ai zis ca ai vazut ca atunci cand ai ridicat masina pe elevator si ai rotit o roata de pe spate s-a miscat si o roata de pe fata, iar de aici ai tras concluzia ca sistemul 4x4 e permanent. Tura viitoare incearca sa pui mana pe cealalta roata, sa vezi daca se mai invarte.   ;)  Ok, eu zic ca masina ta e stricata  :) si daca nu ma crezi, mai incearca o data sa invarti roata stanga de pe spate intr-un sens si vei vedea ca roata dreapta de pe spate se invarte in sens opus.  :D  Ce sa fie oare?  :-/ 

Offline Bar

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #24 : 14.Apr.2016, 12:02:42 p.m. »
Ha, Ha, Ha
Daca a mea e stricata, inseamna ca si a ta este, pentru ca sunt la fel. Ambele au diferential spate.
Vezi ca ai amestecat de tot rotile.

Sincer, cred ca am facut o greseala in redactarea intrebarii catre Suzuki Romania in sensul ca am uitat sa adaug si termenul integrala (permanent). Altfel e logic ca tractiunea, care nu este decat pe puntea fata, este permanenta si daca este 4x2 si 4x4. Am specificat totusi ca ma refer la Allgrip. Ii  intreb din nou, sa fiu sigur 100%.
« Ultima Modificare: 14.Apr.2016, 12:11:07 p.m. de Bar »
  • X
 

Offline AT

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #25 : 14.Apr.2016, 12:21:11 p.m. »
Cred ca am gasit raspunsul la informatia cautata.  Raspuns : cardanul se invarteste permanent chiar si in modul Auto.
A se vedea filmuletul la minutul 0:59 , se observa rotirea permanenta a flansei cardanului la intrarea in cutia de viteze.



Pun acum o intrebare, poate intrebarea sa nu aiba legatura cu zona din cardan care intra in cutia de viteze,
este normal ca ruland in viteza a doua si franand usor (fara scoaterea din viteza) pentru a reduce viteza
la trecerea peste un delimitator, la reluarea usoara a accelerarii , pe zona unde motorul este subturat pentru
vizeza a doua, sa se auda temporar un zgomot (ca un usor claocanit metalic), zgomot care dispare odata cu
aducerea vitezei la plaja normala pentru viteza a doua?  Situatia prezentata este una normala si generata
probabil de jocul tehnologic al pinioanelor cutiei de viteze sau jocului in zona in care cardanul intra in cutia de
viteze sau este de preferat sa investigam cauza acestui joc/cloncanit pe zona de subturare a motorului ?   

« Ultima Modificare: 14.Apr.2016, 12:46:00 p.m. de AT »
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline >pexic<

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #26 : 14.Apr.2016, 12:55:06 p.m. »
ar trebui sa spui si daca apesi ambreiajul inainte de a frana...
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline AT

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #27 : 14.Apr.2016, 01:07:09 p.m. »
Da, se apasa ambreiajul pe durata scurtei franari (pana in limitator) apoi dupa trecerea peste limitator se elibereaza usor ambreiajul
simultan cu reluarea unei accelerari usoare (progresive).  Daca insa se accelereaza mai energic in momentul eliberarii ambreiajului,
acel cloncanit nu se mai percepe.
 
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline >pexic<

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #28 : 14.Apr.2016, 05:18:01 p.m. »
Vibratia motorului (ceva mai mare in acel moment) se poate transmite catre un subansamblu metalic care atinge de caroserie sau de altceva mai "fix" , urmareste daca in timp zgomotul se va accentua ca si volum al sunetului , deocamdata nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji.
Ca sa depistezi ce anume se atinge, in acest stadiu, e munca de sisif asa ca eu as mai astepta sa vad cum va evolua daca as fi in locul tau, bafta!
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline Leutz

Re: Întrebări tehnice
« Răspuns #29 : 14.Apr.2016, 05:24:21 p.m. »
Pai cred ca tocmai ti-ai raspuns singur la intrebare.

N-are nimic, saraca masina. Nici macar suflu sa invarta motorul ...  :D

P.S. intre timp a postat si @pexic. Din descriere, am totusi senzatia ca @AT se refera la acel moment cand motorul da sa moara din cauza turatiei scazute, iar soferul calca pe pedala cu obstinatie intrebandu-se de ce nu decoleaza.
Atunci zgomotul e normal ... Dar nu e normal daca situatia asta e 'business as usual'. Soferul trebuie sa faca ceva vizite la un instructor.
« Ultima Modificare: 14.Apr.2016, 05:30:13 p.m. de Leutz »
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019