Autor Subiect: Tunning New Vitara  (Citit de 100535 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #340 : 28.Ian.2019, 08:51:16 p.m. »
1. Respectivele repere de vrei tu sa le pui sunt comercializate de dealer? Nope. Sunt macar Suzuki OEM? Nope.
2. K&N ala este un filtru sport? Yep. Adica e mai permisiv fata de un filtru OEM? Nu chiar, ca are un ulei care filtreaza mai bine impuritatile. Aham! Deci bagati si ceva ulei pe admisie...
3. In conditiile sus-mentionate, noi nu avem garantia ca respectivele repere sus-mentionate fac mai mult bine decat rau...

Cam asa cred ca ar decurge dialogu' la dealer...

Mai bine le faci pe sestache si cand ajungi la revizie spui ca nu e nevoie de schimbat filtrul de aer ca il schimbi mai des, intre revizii... Ceea ce e partial-adevarat pentru ca filtrul K&N necesita o spalare si re-improspatare cu ulei special la fiecare 10k km - pe care o s-o faci tu, acasa...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline sancheznfy_br

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #341 : 28.Ian.2019, 09:02:57 p.m. »
Incerc sa fac o  estimare privind "tuning-ul"  prin schimbarea bujiilor si filtrului sunt necesare pentru o ardere mai eficienta si introducerea in camera de ardere a unui debit mai mare de aer in timp mai scurt.
Lipseste de aici evacuarea, daca cea standard reuseste sa faca fata noului ciclu? Nu sunt de ignorat nici acele cabluri / fise de bujii pentru a intregi "echipa" , asta desigur daca nu sunt doar marketing.

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #342 : 28.Ian.2019, 09:09:37 p.m. »
Come on...

E un filtru, nu o cold-air-intake sau un set de ITBs - nu creste atat de mult performanta pe admisie sa spui ca ai nevoie si de o evacuare mai performanta...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline aavii

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #343 : 29.Ian.2019, 12:46:08 p.m. »
Eu am pus un filtru K&N si in afara ca nu il mai schimb la revizii nu prea am observat diferenta
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline razordan88

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #344 : 01.Feb.2019, 12:01:19 a.m. »
Am gasit asta pe youtube. E interesant cate modificari a reusit sa faca. Unele-s reusite, altele nu prea.

  • Vitara S Allgrip AT
 
The following users thanked this post: madmax

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #345 : 05.Feb.2019, 07:25:15 p.m. »
Astazi am schimbat bujiile vechi (ma apropii de 60.000 km)
Le-am schimbat cu Denso Iridium IKH20TT la service autorizat Suzuki.
Surpriza a fost sa constat ca bujiile vechi sunt tot cu Iridium dar NGK.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 
The following users thanked this post: enicky

Offline tac

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #346 : 05.Feb.2019, 07:38:42 p.m. »
Corect,
Scrie in manual si se schimba la 100k km sau 84 luni.
Dar cei de la service nu stiau?!
Pag 484(11-2) difera intre cu si fara Start/Stop
Spirit are SS.
« Ultima Modificare: 05.Feb.2019, 07:49:29 p.m. de tac »
  • Vitara 1.6 Spirit 2WD benzina
 

Offline enicky

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #347 : 05.Feb.2019, 07:50:05 p.m. »
Astazi am schimbat bujiile vechi (ma apropii de 60.000 km)
Le-am schimbat cu Denso Iridium IKH20TT
  Primele impresii? Sunt curios daca dimineata este pornirea mai scurta. :)
  Toate echiparile Vitarei au start/stop.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #348 : 05.Feb.2019, 07:55:54 p.m. »
Am constatat ca cele vechi NGK Iridium aveau electrodul destul de uzat pentru doar 60 000 km, se observa si in poza distanta mare intre central si masa. In plus, toate 4 bujiile prezentau un "inel" colorat la baza ceramicii -vezi poza- care se pare a nu fi normal sa apara, mecanicul spunea ca a avut in service bujii colorate asemanator si ca respectivele scapau/pierdeau presiune. Probabil a fost binevenita decizia mea de a le schimba inainte de revizia standard care ar urma undeva prin toamna.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #349 : 05.Feb.2019, 08:00:12 p.m. »

 Voi verifica maine dimineata rapiditatea pornirii. Ca prima impresie nu am constatat diferente majore (nici nu am avut unde sa o alerg in seara aceasta). Probabil ca din cauza ca la mine si bujiile anterioare erau tot cu iridium.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -