Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki New Vitara  (Citit de 99273 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline kellogs

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #990 : 03.Mar.2020, 11:21:59 p.m. »
Da, asa face toate si a mea, si am mai citit prin diverse locuri. E de la oglinda, cu atat mai rau cu cat mai pu si folie peste oglinda.
simulatoare TPMS - detalii prin mesageria privata
 

Offline mariusl82

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #991 : 04.Mar.2020, 09:53:14 a.m. »
nu e de la cardan... am avut problema si e mega distinct sunetul,inca mai am sechele cu el :)

ce se aude pe la tine seamana cu o garnitura care nu inchide etans
  • New Vitara 1.6 MT Spirit Allgrip Atlantis Turquoise
 

Offline VictorN

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #992 : 07.Mar.2020, 05:56:17 p.m. »
Masina nu e low cost,doar impresia creata de restul pietei. Dacă masina are vreo problema,aceasta a fost cauzată in fabrica din Ungaria și poate sunt probleme de care se știe dar nu sunt reclamate la producător,pe stilul comunist,nu declarăm,nu există.
De ce la unguri nu avem curaj sa spunem ca nu e normal pentru o masina noua sa aiba zgomote sau agatari la schimbării vitezelor. Pana la urma e facuta in ograda lor.

Trimis de pe al meu Samsung Galaxy S10 negru,128GB,folosind Tapatalk
Vitara mea e în mod clar low cost. De la lucruri serioase precum cutia de viteze la lucruri simple cum sunt: plasticele de interior, tari și care se zgârie cu ușurință, grosimea mica a tablei și calitatea vopselei, parbrizul și luneta care se zgârie doar privind la ele, gări tehnice neacoperite care duc la mizeria din compartimentul motor, carenaj din material textil, scut incomplet pentru motor (pentru o mașină vândută în România e inadmisibil) s.a.m.d.
Cum a zis cineva,  e low cost dar nu cred ca e low profit. Cred însă ca e low profit pentru dealeri de țin asa de mult la pret.




Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline Blitzu

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #993 : 09.Mar.2020, 11:13:51 p.m. »
Masina nu e low cost,doar impresia creata de restul pietei. Dacă masina are vreo problema,aceasta a fost cauzată in fabrica din Ungaria și poate sunt probleme de care se știe dar nu sunt reclamate la producător,pe stilul comunist,nu declarăm,nu există.
De ce la unguri nu avem curaj sa spunem ca nu e normal pentru o masina noua sa aiba zgomote sau agatari la schimbării vitezelor. Pana la urma e facuta in ograda lor.

Trimis de pe al meu Samsung Galaxy S10 negru,128GB,folosind Tapatalk
Vitara mea e în mod clar low cost. De la lucruri serioase precum cutia de viteze la lucruri simple cum sunt: plasticele de interior, tari și care se zgârie cu ușurință, grosimea mica a tablei și calitatea vopselei, parbrizul și luneta care se zgârie doar privind la ele, gări tehnice neacoperite care duc la mizeria din compartimentul motor, carenaj din material textil, scut incomplet pentru motor (pentru o mașină vândută în România e inadmisibil) s.a.m.d.
Cum a zis cineva,  e low cost dar nu cred ca e low profit. Cred însă ca e low profit pentru dealeri de țin asa de mult la pret.




Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk
Eu tot te contrazic. Plasticele ce se zgarie erau acolo de la început,la fel si aparatorile de noroi din mat textil(care există și pe mașini de 50k din cauza ca atenueaza mai bine zgomotul produs de apa si nisip decat cele de plastic)
Da,într-adevăr,găurile de la clopotele de arcuri nu sunt astupate,eu le-am astupat cu 2€ si 10 min.
Scutul incomplet,da,în România ar face o diferenta dar masina asta nu e facuta doar pentru Ro. (Piata din Ro o fi 2-3% din ce produc)
Dacă era mai scumpă cu 5k si avea toate astea de care te plângi,nu o mai cumparai.
Nu ma consider eu cel mai norocos posesor de Vitara dar tin sa mentionez ca înafara de 2 revizii in care s-a schimbat ulei si filtre, pe lângă carburant,am mai băgat fix 2 € intr-un an si 3 luni si 38k km,din care 2/3 i-a făcut soția,care învârte cheia si pune maneta in D,știind că masina trebuie să meargă.
Repet,Suzuki,prin Vitara,nu a promis mai mult decat a oferit.
Vrei sa simti contrariul pe pielea si banii tai,cumpara de la alti concurenți. Nu dau nume ca nu e frumos.
Mie-mi miroase ca ai vrut o Kia Sportage dar nu ti-au ajuns banii....fara suparare

Trimis de pe al meu Samsung Galaxy S10 negru,128GB,folosind Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 
The following users thanked this post: sfichiu, shpeedy

Offline VictorN

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #994 : 10.Mar.2020, 09:52:01 a.m. »
La 20k, cu 4x4 și mai toate sistemele de siguranță te aștepți ca se face rabat pe undeva, bineînțeles.

Iți faci o idee înainte sa cumperi mașina, dar multe lucruri le descoperi după luni de zile, unele pe care le poți înțelege, altele nu.

 






Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline ntire2000

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #995 : 10.Mar.2020, 09:54:24 a.m. »
Mai trebuie sa întelegi si faptul ca la mama ei masina nu costa 20k.
E doar vreo 17500 de euro, pret care reflecta toate "descoperirile" pe care le-ai facut în timp.
La banii astia nu poti sa ai pretentii nici macar de Duster.
What is the most important question human beings must answer?
What the f*ck do we know!?
 

Offline VictorN

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #996 : 10.Mar.2020, 10:32:29 a.m. »
Pai asta spun, are un cost scăzut de producție care se reflecta în calitate.
Primesti atât cât plătești, nu mai mult, poate mai puțin.

 






Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline aavii

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #997 : 10.Mar.2020, 11:34:40 a.m. »

Da,într-adevăr,găurile de la clopotele de arcuri nu sunt astupate,eu le-am astupat cu 2€ si 10 min.
[/quote]

Care sunt gaurile alea? Ca eu tot vanez insonorizarea cat mai completa? :)
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline adofil

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #998 : 19.Oct.2020, 02:00:22 p.m. »
Salut
Sunt posesor de Suzuki Vitara Hybrid 2020

Mici probleme care NU imi plac MIE

- Centura - nu ajungi cu mana dreapta la ea deoarece este prea jos si mai si freaca de scaun - la sofer (opritor centura sofer -nitul de plastic de pe centura care opreste centura este prea jos);

 - Plasticul de unde iasa centura incepe sa se roada de la frecarea cu centura;

- Butoanele din stanga bordului nu se vad datorita volanului, trebuie sa dai capul in stanga – nu prea indicat in timpul mersului 😊;

- Forma la volan este ovala o poti prinde bine cu mainile dar este obositoare la condus la drum lung, te dor podurile palmelor - daca era mai rotunda in partea de sus era perfect ;

- Volanul este foarte alunecos - datorita  materialului cu  care este acoperit  acum;

- Parasolarul are fanta pentru degete numai in partea dreapta la sofer -e greu sa il tragi cu mana stanga daca conduci cu dreapata;

- Este putin zgomotoasa la viteze peste 110 km / h, daca lasi scaunele din spate este cam zgomotoasa - nu este mochetata pe lateralele din portbagaj ;

 -Tija de dat scaunele in fata si in spate este deranjanta daca aduni piciorul langa scaun - tine rece (pe autostrada mai aduni picioarele langa scaun);

- Lateralele de la spatarul scaunului de la sofer in partea de sus trebuie mai evazate - deranjeaza mai ales cand schimbi vitezele pe cei care nu sunt foarte subtiri 😊 ( adica sunt mai lati in spate 😊) ;

 - Protectia de ceasuri (plasticul transparent) de la ceasurile de bord - vibreaza dupa nici 150 de km, acum vibreaza si pe drum drept si lin;

- Latimea plasticului de la portiere unde se retrage geamul este prea mica - atunci cand vrei sa pui cotul iti aluneca - este prea ergonomica - doar cu 2 cm daca ar fi mai lat  ar fi bine chiar daca ramane inclinata.

ASTA ESTE
Pret – calitate este acceptabil


  • Suzuki Vitara 1.4 Spirit 2020
 
The following users thanked this post: malanciuc

Offline perfidus

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #999 : 18.Nov.2020, 02:51:57 p.m. »
Parca s-a mai scris de greieri la Noua Vitara dar nu mai tin minte topicul. M-am trezit si eu cu unul in stalpul centurii de la sofer, la treceri peste gropite si denivelari mai serioase. N-are inca 9000km. Pot sa-l omor cu ceva?

edit: am gasit topicul. Mama ce de greierasi au alti colegi, prin cele mai diverse locuri :D.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")