Autor Subiect: Swift Sport  (Citit de 119397 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Trixi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 376
Re: Swift Sport
« Răspuns #70 : 18.Aug.2011, 10:26:40 a.m. »
Andrei, spune-ne te rog frumos, tu personal in treapta a 2-a, cu SSS-ul tau,  pana la ce viteza poti sa accelerezi la 7000 rpm?
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 8 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Swift Sport
« Răspuns #71 : 18.Aug.2011, 01:57:39 p.m. »
Ajunge la 100 intr-a 2-a,fix in limitare,la 7200. Dar e inutil s-o duci pana acolo pt ca puterea maxima e la 6800,dupa care incepe sa scada. Sunt sigur ca asa e,dar o sa mai verific maine odata.
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline Trixi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 376
Re: Swift Sport
« Răspuns #72 : 18.Aug.2011, 02:30:20 p.m. »
multumesc frumos Andrei. banuiesc ca putem trage concluzia ca e cam lunga treapta a 2-a fata de masinile germane care sunt considerate punct de referinta.

 

Offline DarkDac

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 101
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #73 : 20.Aug.2011, 03:26:22 a.m. »
din punctul meu de vedere si a II-a si a III-a sunt cam lungi si la SS si la SSS
dezavantajul e ca avem de la 100 km/h in sus demaraje mai slabe decat daca am avea trepte mai scurte (cu a IV-a se atinge viteza maxima deja) dar ar fi si avantajul ca schimbi mai rar treptele la demaraje prelungite si nu mai ai timpi morti intre trepte. Chiar daca noi ne consideram masinile sportive, producatorul a facut un compromis intre sportivitate, consum si confortul la conducere.
De regula masinile cu motoare pana in 1.6 L ating cu treapta a II-a 80 km/h si cu a III-a 120 km/h
 

Offline Radu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 12
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #74 : 20.Aug.2011, 05:04:50 p.m. »
Probabil dar placerea de a retrogada in treapta a-3-a la 120 km/h pe vitezometru si a da peste nas nesimtitului care accelereaza cand e depasit e nepretuita :D
 

Offline DarkDac

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 101
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #75 : 20.Aug.2011, 07:05:19 p.m. »
pai eu depasirile numai asa le fac
am 80...dau a II-a
am 120, dau a III-a

i love this car
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 8 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Swift Sport
« Răspuns #76 : 21.Aug.2011, 10:47:18 p.m. »
Am verificat vineri. Cu treapta I ajunge la 7200rot/min la 60km/h iar cu a 2-a la 110. Dar niciodata n-am schimbat asa sus pt ca nu are rost.
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline roberto

Re: Swift Sport
« Răspuns #77 : 21.Aug.2011, 11:15:04 p.m. »
Inseamna ca e inferioara celei de pe GS, daca luam de bune cele scrise mai sus, nu ?  :-)) :-)) :-))
SUZUKI JIMNY FL 2013
LAND ROVER DISCOVERY
 

Offline 1nu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 167
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #78 : 22.Aug.2011, 08:55:28 p.m. »
Am verificat vineri. Cu treapta I ajunge la 7200rot/min la 60km/h iar cu a 2-a la 110.
Subscriu, am testat si eu azi, eram curios in urma discutiei.
 

Offline DarkDac

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 101
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #79 : 23.Aug.2011, 06:07:50 p.m. »
eu schimb destul de des la 6700 rot/min (turatia maxima la 1.3), altfel cum as putea sa depasesc pe unul care accelereaza cand eu m-am bagat in depasire???????
Swift-ul meu are 98 000 km, nu i-am facut niciodata revizie si merge bine mersi
Mai degraba cred ca sunt clienti fideli la service cei care schimba la 2500 rot/min ca sa nu "sparga motorul sau sa arunce pistoanele prin capota"
O statistica neoficiala de la un service din Ungaria arata ca cei cu probleme la motor la Swift sunt damele care tin volanul strans sa nu li-l fure careva si care schimba la 2000 de rot/min si barbatii care confunda 1.3-ul cu 1.9 tdi
Oricum, cand treci de 6000 rot/min, motorul sta la turatia asta 1-2 sec ca apoi schimbi in treapta urmatoare. Motoarele sunt testate la turatie maxima ore intregi in fabrica si au limitarea stabilita de producator pentru ca motorul sa reziste cat mai mult in timp. Fara limitator, motoarele de swift ajung la 8000 rot/min iar cel de SSS chiar si mai mult
Eu la Swift nu am simtit ca odata ce ai trecut de 4-5000 rot pe min sa pierzi din suflul motorului. Am tras de alte motoare pete 4000 rot/min si pot sa spun ca se vede clar ca nu le place turatia, dar la Swift e ok.
Revenind la subiectul topicului, cred totusi ca cele 6 trepte or sa faca o figura frumoasa pe noul SSS si ma gandesc ca greutatea o sa fie la fel ca la actualul SSS. Noul SS nu e mai greu decat vechiul SS.
Pana la urma decizia luata de cei de la Suzuki in privinta motorului a avut ca temei pretul de vanzare. Daca SSS ar fi 20-25 000 eur cred ca ai fi tentat sa te orientezi catre alta masina. Eu unul, daca as avea bani pt un SSS tot nu mi-as cumpara din pricina celor 2 usi, imi place ca masina sa fie si practica. Un SSS nou este cat un golf tsi second hand de un an vechime.