Autor Subiect: Despre 4x4  (Citit de 80055 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cristidav

Re: Despre 4x4
« Răspuns #230 : 23.Dec.2021, 02:31:00 p.m. »
Desigur. Ai selector langa schimbatorul de viteze.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: zambru

Offline florin301975

Re: Despre 4x4
« Răspuns #231 : 23.Dec.2021, 02:32:39 p.m. »
În Vitara și SX4 S-Cross sistemul 4×4 este mai sofisticat fiind constituit dintr-un ambreiaj multidisc controlat electronic care distribuie cuplul la nevoie spre puntea spate. În mod normal, mașina trage 100% cu fața, iar dacă sistemul ESP detectează o pierdere a aderenței, se poate transfera până la 50% din putere spre spate. Sistemul cuplează automat tracțiunea integrală și are și moduri specifice de funcționare – Snow, Sport și Lock, în ultimul transmisia fiind blocată în raport fix 50-50% față/spate.(text preluat)
Pe scurt nu ai opțiune ca la.duster sa tragă 4x2 sau 4x4 este un sistem mult mai complex explicat puțin m.ai sus.
 
The following users thanked this post: zambru

Offline cristidav

Re: Despre 4x4
« Răspuns #232 : 23.Dec.2021, 02:36:40 p.m. »
Eu unul as fi preferat varianta expusa de tine, 4x2 bz default, 4x4 la selectie. Dar, cum nu e, ma multumesc cu next best thing.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline zambru

Re: Despre 4x4
« Răspuns #233 : 23.Dec.2021, 02:55:46 p.m. »
cristidav, florin, multumesc!
  • Suzuki Ignis
 
The following users thanked this post: florin301975

Offline enicky

Re: Despre 4x4
« Răspuns #234 : 23.Dec.2021, 08:17:45 p.m. »
.... as fi preferat varianta expusa de tine, 4x2 bz default, 4x4 la selectie. Dar, cum nu e, ma multumesc cu next best thing.
   Si ce te faci daca apare inopinat o zona de drum alunecoasa?
Probabil ca fiind in S-Cross vei trece linistit de ea, masina/sistemul "lucrand" pentru sofer, pe cand daca erai in Duster, ori derapai, ori plecai f.greu de pe loc. Asa ca, d.p.m.d.v., bine ca "nu e" !  :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Myhay, zambru

Offline cristidav

Re: Despre 4x4
« Răspuns #235 : 23.Dec.2021, 10:28:44 p.m. »
Eh, cum m-am descurcat 9 ani cu 4x2... eu zic ca ma descurcatm si cu 4x4 selectabil la nevoie :D Nu de alta, dar imi lasa impresia (gresita cumva ?! ) ca acel sistem de duster 4x2/4x4 selectabil, nu auto ca la noi, ar fi mai simplu ca tehnica, electronica, etc.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: zambru

Offline enicky

Re: Despre 4x4
« Răspuns #236 : 24.Dec.2021, 12:58:12 a.m. »
.... acel sistem de duster 4x2/4x4 selectabil, nu auto ca la noi, ar fi mai simplu ca tehnica, electronica, etc.
   Pana una-alta, Suzuki (chiar daca face masini low-cost) este unul dintre lideri in 4x4, pe cand Renault, chiar daca a construit Duster-ul mai potent decat Vitara, datorita garzii la sol generoase, este inca la inceputuri. Chiar prin optiunile 4x4 pe care le ofera la Vitara/S-Cross, Suzuki si-a dovedit superioritatea.
Daca Duster avea tehnologia lui Jimny, alta era situatia. Asa vad eu lucrurile... :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline Hoinar

Re: Despre 4x4
« Răspuns #237 : 24.Dec.2021, 06:56:20 a.m. »
Hai sa ne optim la cateva aspecte ... si sa le punctam pe rand. Renault / Dacia are sistemul de 4x4 de  la Nissan, din acest motiv este asa potent in offroad. Dar totul se opreste aici.
 Sistemul de 4x4 de la Suzuki este superior celui de pe Duster ( cautati testul rolelor dintr Duster si Vitara sau S-Cross ).
Sistemul de pe Duster are un mare dejavantaj ... daca este folosit in modul Auto, se incinge si srica ambreiasjele care fac conexiunea. Vedeti in grupurile de profil ca sunt cazuri multe de asa ceva. De aceea la Duster, in offroad se recomanda folosirea modului Lock tocmai din acest motiv. La Suzuki este un pic diferit acest sistem, pentru ca este gandit sa fie folosit tot timpul, dar asta nu insemma ca abuzat nu se va incinge.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 2, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline cristidav

Re: Despre 4x4
« Răspuns #238 : 24.Dec.2021, 05:23:12 p.m. »
Ce inseamna sa nu exageram ? Sa nu mergem mult cu el in Lock ? Sa nu plecam adesea din rampe abrupte ? Sa nu ii dam tare in gol prin noroaie pe Lock ?
Sa stiu cum sa menajez sistemul :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Hoinar

Re: Despre 4x4
« Răspuns #239 : 24.Dec.2021, 06:35:26 p.m. »
Modul Lock se foloseste numai pe suprafete cu aderenta scazuta.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 2, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 
The following users thanked this post: cristidav