Autor Subiect: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP  (Citit de 4970 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline susiki

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
  • Gen: Femeie
Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« : 22.Oct.2012, 11:10:39 a.m. »
Salutare,

Am cumparat Joi un Ignis (1.3 GC 2005, 69KW) din Ungaria. A costat 2900 de eur.
Masina are 69k de km, apartinea unor batranei, e in stare foarte buna.
Am testat-o acolo si mergea perfect. Dar dupa ce am intrat in romania, cand tineam apasat ambreajul se auzea un hshit lung pana cand il lasam inapoi in sus. Nu se aude tare. De ex, daca era radioul pornit..nu il auzeam apr deloc.

Dat fiind faptul ca nu a scos zgomot la testare, m-am gandit ca face asa numai la "cald" si am incercat sa-l folosesc mai putin (am mers mult cu a 4-a). Si de la un punct iarasi nu mai scotea acest zgomot.

Planuiesc sa bag masina in service pentru o revizie completa dar pan atunci...sunt curios:
Oare ce sa fie?
« Ultima Modificare: 22.Oct.2012, 11:14:55 a.m. de susiki »
 

Offline suzukisx4x4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 234
Re: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #1 : 22.Oct.2012, 01:03:40 p.m. »
cand tineam apasat ambreajul se auzea un hshit lung pana cand il lasam inapoi in sus.

Rulmentul de presiune.
"Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane. In lume va exista o generatie de idioti. "
Albert Einstein
 

Offline susiki

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
  • Gen: Femeie
Re: Hshit ambreiaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #2 : 22.Oct.2012, 03:06:47 p.m. »
Rulmentul de presiune.

Multumesc! Asta cred ca poate fi schimbat individual. Nu trebuie sa schimb tot kitul de ambreiaj, nu? Are cineva o idee cat ar costa?


P.S. Am vazut ca erau multe discutii aici pe internet despre care Ignis ar fi eur 3 si care ar fi eur 4. Acesta pe care l-am luat eu, este eur 4 conform RAR. E din luna a 12-a 2004 si in talonul unguresc are la rubrica norma de poluare "09". Si am platit o taxa suplimentara de 400 de lei la omologarea RAR (Bistrita ) pentru ca, cica, masina nu e de provenienta europeana. Nu stiu exact toata povestea pt ca masina am luat-o pentru prietena mea. Si tatal ei a mers la RAR cu ea. Mi s-a parut oricum foarte ciudat, am un prieten care a fost la RAR in cluj cu un Ignis din 2003 si nu a platit nimic suplimentar.
 

Offline cata quarkk

Re: Re: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #3 : 03.Dec.2012, 03:39:12 p.m. »
Daca e sa iei pe piese ambreiajul, te costa mai mult decat daca ai lua un kit complet. Eu am luat de la Valeo un kit ce contine disc, rulment de presiune, si placa de presiune cu 307 lei. Mai nasol e ca trebuie sa dea jos cutia de viteze ca sa il schimbe, si asta necesita ceva mai mult timp, si bani pe manopera.
 

Offline Floppy76

Re: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #4 : 03.Dec.2012, 09:46:48 p.m. »
Eu zic sa nu te stresezi prea tare. Cred ca e un defect problema comuna la Ignis. A mea a inceput sa faca asa la 20.000 km. Explicatiile au fost diverse in functie de service-ul unde ceream parerea: ba ca ar fi rulmentul de presiune, ba ca nu se unge corespunzator nu stiu ce clema, ba ca zangane arcurile de pe disc.

Mi-au schimbat in garantie rulmentul de presiune si au mai uns nu mai stiu ce pe acolo. Problema a disparut vreo 20k dupa care a aparut iar. Si acum la 138k tot asa face si nu am schimbat nimic. Zgomotul il face doar la cald. Trage foarte bine si nu se simte ca ar fi pe duca ceva la kitul de ambreiaj.

Daca nu te deranjeaza prea tare zgomotul si masina trage bine, stai linistit. Nu se intampla nimic.
  • New Vitara Passion 1.4T AllGrip
 

Offline Marci

Re: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #5 : 03.Ian.2013, 10:51:31 a.m. »
La fel harsaie si a mea, la inceput mi-am facut griji dar dupa cum zice colegul,daca trage bine las-o asa . As schimba-o dar masina merge impecabil, harsaitul se aude mai tare in treptele inferioare.Masina mea are doar 57.000 km, si pana nu se duce rulmentul de tot, nu ma ating de amreiaj.Poate sa mearga asa zeci de mii de km.
  • S-Cross 1.4 AllGrip, ex. S-Cross1.6 Premium AllGrip
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #6 : 11.Mai.2013, 07:59:07 a.m. »
Hishit-ul asta mi-a facut si mie viata un chin, si inca o mai face desi acum m-am mai obisnuit cu el. Singura diferenta este ca la mine se aude cand nu este apasata pedala de ambreaj. Nu stiu daca rulmentul de presiune e de vina pentru ca eu am schimbat tot kit-ul si, dupa cativa km a reaparut fishit/ul. Vorba cantecului:"Da muzica mai tare!!! :D" cred ca ar fi solutia sa scapi de stresul provocat de acel zgomot.
 

Offline Laurentiu

Re: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #7 : 11.Mai.2013, 09:04:30 a.m. »
Nu stiu daca rulmentul de presiune e de vina pentru ca eu am schimbat tot kit-ul si, dupa cativa km a reaparut fishit/ul.
Hirsiiala la ambreaj nu poate fi decit din 2 locuri: carcasa rulmentului de presiune sau rulmentul de presiune este in contact usor cu placa de presiune in pozitia de repaus.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline AFR11

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 35
  • Gen: Bărbat
  • Ignis 1.3 4x4
Re: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #8 : 11.Mai.2013, 10:51:22 a.m. »
Eu am schimbat kitul pe 29.Aprilie 2013,după 170.000 km,am pus Valeo şi face la fel ca înainte,
adică se aude acel hîrşîit cînd calc ambreiajul să schimb vitezele.
La relanti nu se aude nimic.
Mecanicul meu spune că zgomotul(hîrşîitul) se datorează plăcii de presiune cînd debraiază şi este normal.
Dacă este pornit radio-ul nu este deranjant deloc.

P.S.- Este mult de muncă pentru schimbul kit-ului,cel puţin la mine,a trebuit dat jos cardan,eşapament,cutie transfer,dar am terminat cam în 5 ore,bineînţeles cu pauze.



Suzuki Ignis 1.3 4x4 Albastru metalizat 2005
 

Offline cata quarkk

Re: Hshit ambreaj Ignis 1.3 94HP
« Răspuns #9 : 11.Mai.2013, 06:40:12 p.m. »
într-adevar, hârșâitul se aude atunci când debraiezi, dacă te uiți pe placa de presiune pe care ai schimbat-o, o să observi că acolo unde calcă rulmentul este o urmă de uzură destul de accentuată, ceea ce ar trebui să explice sunetul