Autor Subiect: Stiri si zvonuri din industria auto  (Citit de 322440 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2040 : 23.Ian.2020, 07:56:38 p.m. »
https://www.agerpres.ro/economic-extern/2020/01/23/autoritatea-rutiera-din-olanda-spune-ca-unele-modele-jeep-si-suzuki-incalca-normele-europene-de-poluare--436930

Daca nu se conformeaza rapid, posibil sa ramanem doar cu benzinarele.

Pai as vrea sa stiu cine mai vinde Vitara cu motoare diesel.
Am citit ca s-a stopat productia lor înca din toamna lui 2018.

Ca si in cazul Dieselgate, se refera la trecut, la masinile deja vandute, care necesita rechemarea masinilor si rezolvarea problemei, daca se dovedeste ca au trucat emisiile... Dar nush' daca o autoritate a unei tari europene chiar poate impinge lucrurile pana la interzicerea comercializarii marcilor.

Oricum ar fi, cred ca le sunt foarte "simpatici"  europenii japonezilor pentru aceasta apetenta a europenilor pentru diesel. Nu prea le aveau ei cu dieselu', dar, pentru a satisface cererea europenilor (si a fi in cārti), au inceput sa dezvolte motoare/tehnologii pe diesel:
- la Suzuki si Mitsubishi acum incep s'apara semnale;
- Subaru - nu mai zic cat au tras (si inca trag) cu prima generatie a boxerului diesel (un motor de altfel revolutionar).

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14350
  • Thanked: 3379 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2041 : 25.Ian.2020, 02:46:36 p.m. »
Nu setati pe GPS drumul cel mai scurt!
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14350
  • Thanked: 3379 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2042 : 26.Ian.2020, 08:27:21 a.m. »
O reabilitare a (domnu) lui Diesel.
N-am apucat inca sa "rumeg" in totalitate argumentația, dar sunt pe receptie sa vad continuarea.

A doua argumentatie urmeaza.

Vine si continuarea. Mult prea multe condiții inseriate sunt necesare pentru a-l "inverzi" pe Diesel. Si bani multi pe inovare si investitii.

Update: cititi comentariile, sunt delicioase... ;)
« Ultima Modificare: 26.Ian.2020, 11:09:08 a.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: vali22, Costique

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2043 : 26.Ian.2020, 11:36:32 a.m. »
Un articol foarte interesant. Da! Și comentarii "interesante"...
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline shpeedy

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2045 : 29.Ian.2020, 10:16:27 p.m. »
Asta e o gaselnita prin care sa-i ajute pe unii în defavoarea altora.
Adica de unde naiba stiu aia cât de tare se deformeaza o conserva în functie de alta si cât de repede se poate deschide o portiera blocata pentru a extrage victimele?
La Dacia daca în urma impactului se deschid portierele (sau sar din balamale) o sa ia 5 stele iar la Mercedes daca nu se deschid o sa ia doar 4?
O sa iasa niste evaluari total subiective.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline shpeedy

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2046 : 29.Ian.2020, 10:30:21 p.m. »
Nu m-as hazarda sa spun ca este o gaselnita...

Atata vreme cat exista cartile de salvare la bord, inclin sa cred ca producatorii din industria auto deja iau in calcul si acest aspect al descarcerarii atunci cand apare necesitatea...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ntire2000

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2047 : 29.Ian.2020, 11:04:23 p.m. »
Pentru client o sa fie o alegere subiectiva.
Tu ai alege o masina cu 4 stele (media dintre 5 stele la impact si 3 la descarcerare) în detrimentul uneia care are 4 stele la impact si 5 la descarcerare - cu o medie mai buna?
Probabilitatea de a ajunge sa fii descarcerat în caz de accident e foarte mica, mai ales în tari unde siguranta rutiera nu e doar o fantezie scrisa pe hârtie, sunt state în Europa care în total au mai putine victime pe sosele decât avem noi.
In cele din urma, toate testele astea prea laborioase o sa ajunga doar instrumente de marketing iar clientul o sa aiba sansa de a se pricopsi cu o masina mai proasta al carei singur avantaj este rapiditatea la descarcerare ... (ca în banc - "ce bine arata, parca e viu").
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: saureign

Offline shpeedy

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2048 : 01.Feb.2020, 10:39:39 p.m. »
Cand te raportezi la ceva (cum ar fi rezultatele EuroNCAP) recomandabil ar fi sa si intelegi la ce te raportezi (ce inseamna stelele alea)...

Ca multe alte chestii pe lumea asta, si testarea EuroNCAP a evoluat in decursul timpului. O astfel de evolutie semnificativa a avut loc in 2016, cand cele 5 stele nu mai acopereau doar integritatea vehiculului si protectia pasagerilor in caz de accident, cat si capabilitatile active de prevenire a accidentelor:

From 2016, some cars have two star ratings. One rating is based on a car fitted only with safety equipment which is standard on every variant in the model range throughout EU28. This rating reflects the minimum level of safety you can normally expect from any car sold anywhere in the European Union. All cars assessed by Euro NCAP have this basic safety rating.
The second rating is based on a car with an additional ‘safety pack’, that may be offered as an add-on option to consumers. The additional safety equipment included in a safety pack will boost the car’s safety rating and, therefore, the second star rating demonstrates the safety level that the car can achieve if this additional equipment is included. Not every car has this second star rating, but when available, it helps consumers to easily understand the benefit of additional equipment expressed in extra stars.

The following provides some general guidance as to what safety performance the stars refer to in today's system:

5 stars safety: Overall good performance in crash protection. Well equipped with robust crash avoidance technology

4 stars safety: Overall good performance in crash protection; additional crash avoidance technology may be present

3 stars safety: Average to good occupant protection but lacking crash avoidance technology

2 stars safety: Nominal crash protection but lacking crash avoidance technology

1 star safety: Marginal crash protection


Au fost discutii in contradictoriu si aici pe forum pe fondul faptului ca 5 stele pana-n 2016 (cum ar fi cele luate de Vitara in 2015) nu mai reprezentau acelasi lucru dupa 2016 samd.

Ce vroiam sa spun - dupa cum vezi, EuroNCAP a evoluat si acopera aspecte noi care tin de protectia vietii; drept urmare, nu vad nimic subiectiv in evaluarea si a capabilitatilor de descarcerare (pana la urma, si acest aspect reprezinta tot diferenta intre viata si moarte).

Si nu, nu constituie un criteriu eliminatoriu pentru mine rating-ul EuroNCAP (dovada ca mi-am si luat Ignis-ul de 3 stele, care doar asigura integritatea ocupantilor, nu pe cel de 5 stele); este important, prin prisma a cum se comporta masina in caz de impact, dar nu imi ghidez decizia de achizitia exclusiv in baza acestui criteriu. Mai ales, sa nu uitam vitezele la care se fac respectivele teste...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Stiri si zvonuri din industria auto
« Răspuns #2049 : 02.Feb.2020, 02:41:37 a.m. »
  Ce pricep eu este faptul ca ce avea 5* acu' 4-5 ani, acu' are 3* ! Iar o masina de acum 10ani care tot asa, avea 5*, acum are 1-2* !
  Si daca Doamne-fereste am un impact cu un passat sau o vectra de acum 10-12 ani, masina care are tabla ca lemnul si n-o sa aiba dauna majora, pe cand eu cu 5*(deja pierdute!) o sa fiu in dauna totala.
  Atunci eu, consumator, cum/cat mai apreciez valoarea/activitatea si care mai este rostul acestui for?!
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip