0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
......oricum greutatea se muta pe fata cand franezi violent. spatele n-are nici un efect
Bine-nteles ca sistemul face interpretabila definirea dar in calcule ai facut referinta la masina. Asa cum eu m-am referit la moment logitudinal ca fiind moment de rotatie in directie logitudinala in jurul axei transversale. Departe de mine sa dau lectii si nici nu ma intereseaza. Totusi CGf + CGs = a sunt constante la franare daca sunt legate de masina, nu variabile. Trebuie sa te hotarasti daca legi CG de sosea sau de masina. Acum vazu-i ca de fapt eu ii rapundeam unui alt coleg. Nic - postul tau in care arati cum si de ce se roteste usor in jurul axei verticale pozitionandu-se cu botul spre interior este OK, nimic de "corectat" acolo!
n-are sens sa insistam pe problema, doar vroiam sa duc in absurd un clip absurd (asta cu renegade-u imi aduce aminte de testul elanului la logan facut de nemti)