Nu cred ca au verificat nimic, dar nu pot sa bag mâna în foc pentru ca nu am stat lânga masina.
Mi s-a aratat doar piesa schimbata.
Iar faptul ca sistemul de frânare are ceva în comun cu cel de ungere al motorului mi se pare ca dovedeste la o adica o cauzalitate directa a deteriorarii parametrilor de frânare.
Ceea ce pe undeva nu e prea normal.
Acesta este unul dintre motivele pentru care am avut mari probleme cu multi dintre dealerii pe care i-am vizitat. Refuzul acceptului de a asista la operatiuni desi legea permite.
Camerele au unghiuri moarte, prin geam vezi la misto ..
Sper ca ai primit o dovada ref. la operatiune. Ex. deviz pe zero / teste de franare (logic ar trebui sa fie 2 / intrare si iesire). In locul tau as contacta imediat dealerul (in CC sucursala reprezentantei Suzuki) pentru constatare plus testare presiune negativa pompa vacuum si orice alta verificare/testare mentionata in manualul de service la care ei au acces. As mentiona si nr. de KM parcursi pana la aparitia simptomului si nr. de zile..Este interesant ca pana la xxxxxxKM nu ai avut probleme sau ai avut putine cu piesa veche iar cu piesa noua simptomul s-a manifestat aproape imediat!!!
Apropos, testul de mai sus, daca a fost facut trebuia mentionat pe undeva prin hartiile pe care le-ai primit/daca le-ai primit.
Din pct. meu de vedere, o piesa neconforma dintr-un ansamblu asa de important de piese / pompa vacuum, ar trebui sa insemne bun neconform / masina. Asta pentru ca pompa vacuum nu apare in manualul utilizatorului / sectiunea Revizii in intervalul 0 - 240.000KM nici cu Verificare nici cu Inlocuire. Durata medie de utilizare a masinii rezulta ca este 120.000KM cf. intervalului de revizii. Tinand cont ca pompa are legatura cu motor, supape EGR parca, amplificator forta franare (brake booster) si altele importante pentru rolul principal al masinii(deplasarea din pct x in pct. y)....rezulta ca ar trebui atrasa raspunderea producatorului asupra intregului bun. O pompa vacuum cu probleme chiar si mici, inseamna functionare in afara parametrilor normali ai motorului, turbosuflantei etc etc. ceea ce poate insemna uzura prematura a acestor piese dar nu numai