Autor Subiect: Swift - Revizia la 30.000 km  (Citit de 45639 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Virago

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 18
  • Gen: Bărbat
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #40 : 17.Mar.2011, 07:09:39 p.m. »
Revizia a doua (30.000km) la Autonet a costat 870 RON.
Atasez poza cu efortul depus, in regim detaliat, precum si inscrierile efectuate in caietul de service. S-a gresit de trei ori in inregistrarea reviziei. Mi se pare extrem de dubios. A patra inscriere este corecta, respectivul anulandu-le pe celelalte. Nu am inteles cum poti gresi de 3 ori....

Inteleg ca degeaba cam faci reviziile la service-uri autorizate ca mare avantaj nu prea este. Masinuta prezinta 2 zone mici de rugina pe capota motorului insa raspunsul standard (cel putin de la Autonet) ca nu intra in garantie deoarece sunt cauzate de pietre. Dar daca ar fi fost pe plafon e posibil sa fi fost acoperite de garantie   In principiu costul reviziei era de 720 RON conform spuselor lor dar dupa alte verificari s-a ajuns la 870 RON.

Am mai avut o interventie pe casco la Autonet si mi-au lasat bara din spate (fusesem lovit la stop) desfacuta, insa nu am observat cand am ridicat masina si asa am ramas cu ea. NU e foarte vizibil ce-i drept dar daca tot au montat o bara noua se putea prinde in suportii ei, cu mai mult simt de raspundere.





 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 239 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #41 : 17.Mar.2011, 10:41:53 p.m. »
Sunt curios totusi...care a fost explicatia pentru aceste 3x erori  :dknw:
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #42 : 17.Mar.2011, 10:46:43 p.m. »
....... nu intra in garantie deoarece sunt cauzate de pietre. Dar daca ar fi fost pe plafon e posibil sa fi fost acoperite de garantie  


Pentru a beneficia de garantie anti-coroziune trebuie ca rugina sa apara din interior catre exterior nu invers. Scrie chestia asta si in carnetul de garantie.

........S-a gresit de trei ori in inregistrarea reviziei. Mi se pare extrem de dubios. A patra inscriere este corecta, respectivul anulandu-le pe celelalte. Nu am inteles cum poti gresi de 3 ori....

.....


Eu nu inteleg de unde au fost luati kilometrii respectivi.
.......

Am mai avut o interventie pe casco la Autonet si mi-au lasat bara din spate (fusesem lovit la stop) desfacuta, insa nu am observat cand am ridicat masina si asa am ramas cu ea. NU e foarte vizibil ce-i drept dar daca tot au montat o bara noua se putea prinde in suportii ei, cu mai mult simt de raspundere.
.....


La ce suporti te referi?

Si vad ca ai avut ca si manopera Curatat cap admisie. Ce s-a intamplat la masina de a fost necesar acest lucru? Intreb deoarece si eu am tot Swift si poate apare si la mine acest inconvenient.


4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline bogdanb

Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #43 : 17.Mar.2011, 11:16:09 p.m. »
Inteleg ca degeaba cam faci reviziile la service-uri autorizate ca mare avantaj nu prea este. Masinuta prezinta 2 zone mici de rugina pe capota motorului insa raspunsul standard (cel putin de la Autonet) ca nu intra in garantie deoarece sunt cauzate de pietre.

Ai pus punctul pe "I" In tara asta nu foloseste la nimic asa-zisa "garantie" - singurul lucru garantat este ca trebuie sa platesti o serie de revizii la un pret de 10 ori mai mare decat daca te-ai duce la un mecanic onest.
Si nu e doar la Autonet (de fapt ei nu au nici o vina, reprezentanta face regulile) ci la toti dealerii de la toate marcile, care se folosesc de orice pretext casa nu se onoreze de obligatii.
E ca aia "masina are garantie 3 ani" dar daca o iei la bani marunti, ba acumulatorul are doar 1 an, ba cauciucurile au doar 6 luni... practic garantia se refera doar la motor si numai daca dealerului ii e lene sa invoce utilizarea necorespunzatoare...
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q :)
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #44 : 17.Mar.2011, 11:38:31 p.m. »
Bogdan,
......... In tara asta nu foloseste la nimic asa-zisa "garantie" ......

Spune-le asta celor care au schimbat casete de directie in garantie. Unii de 2 sau 3 ori.
...... daca te-ai duce la un mecanic onest.......

Un mecanic onest cum spui tu nu-ti schimba piese de 1500 euro (sfanta caseta de directie) doar pentru ca ai cumparat un ulei si un filtru de la el.
....
Si nu e doar la Autonet ...... ci la toti dealerii de la toate marcile, care se folosesc de orice pretext casa nu se onoreze de obligatii.
E ca aia "masina are garantie 3 ani" dar daca o iei la bani marunti, ba acumulatorul are doar 1 an, ba cauciucurile au doar 6 luni... practic garantia se refera doar la motor si numai daca dealerului ii e lene sa invoce utilizarea necorespunzatoare...

Garantia este acordata de producator NU de dealer. Cat despre piesele acoperite de garantie din cate stiu Suzuki ofera garantie 3 ani/100.000 km la tot exceptie facand bineinteles consumabilele si bateria care are 2 ani garantie nu 3 lucru care mi se pare de bun simt avand in vedere ca plafonierele sau luminile de pozitie mai trebuiesc si stinse  ;) pentru ca bateria sa aiba o viata lunga.

Si acum o chestie pentru care sigur imi iau thumbs down:

Stimati posesori de Suzuki si alte marci (indiferent care ar fi acelea), la achizitia unei masini cititi conditiile de garantie si in ce cazuri se aplica. Daca sunt pe placul vostru acceptati-le si  cumparati masina. Daca nu....atunci negociati! Multe marci ( mi-ar placea sa zic ca si Suzuki dar din cate stiu eu nu au) au servicii suplimentare cum ar fi extensii de garantie contra cost(infim la unele marci), service gratuit, promotii de moment..etc. Multe servicii suplimentare care ar face achizitia unei masini profitabile pentru AMBELE parti. Pe scurt masinile nu sunt rosii.

Dar deja deviez de la devierea subiectului topicului prezent.

Si ca sa fiu on-topic ma apropii cu repeziciune si eu de revizia de 30.000km. Aceasta va fi efectuata la Autonet unul din motive fiind ca acolo am reviziile gratuite pe perioada garantiei (am prins o oferta care au avut-o 2 sau 3 luni de zile). Dar chiar daca nu as fi primit aceasta oferta revizia ar fi fost efectuata neaparat la un service autorizat Suzuki chiar daca legea spune mai nou ca putem face reviziile la orice service autorizat RAR. Si stiti de ce as face-o la service autorizat? Ma gandesc ca investitia facuta pentru a deveni dealer autorizat presupune respectarea anumitor standarde, standarde pe care un mecanic "onest" nu mi le-ar putea oferi niciodata. Unul din standarde este zic eu cel mai important GARANTIA! Indiferent ca este pe manopera,piese,tabla sau mai stiu eu ce. Important este ca EXISTA!


4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline Virago

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 18
  • Gen: Bărbat
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #45 : 18.Mar.2011, 01:48:27 p.m. »
@ wayoflife

ok....si atunci cum naibii de pe plafon sa vina rugina din interior spre exterior?? Autonet afirma ca dc este pe plafon se pate oferi garantie..ok nu DEALEAR-ul stabileste garantia dar atunci poate sa recomande un punct de contact ptr. un raspuns oficial... daca tot e dealer si service autorizat...

dc sunt probleme la admisie asta inseamna problema la motor, care motor are garantie... dc imi facturezi fara sa ma intrebi mai intai dc sunt de acord sa suport personal costurile? la motor nu s-a intervenit niciodata, pur si simplu nu porneste uneori la prima cheie...

iar aia cu inregistratul de 3 ori este o gafa monumentala.

in caz de dubiu mai bine intrebi clientul nu faci o boacana dupa care il pui sa suporte costurile.

iar cand cumperi o masina sigur ca te informezi si negociezi, dupa caz. dar profitabilitatea nu are nimic de a face cu cazul de fata cand:
- la revizie se constata o problema si esti obligat sa intrebi clientul daca vrea sa o rezolve suportand personal costurile;
- in mod absolut inexplicabil, frizand limita inferioara a intelectului unei rumegatoare... faci 3 inscrieri gresite (habar nu aaaam de unde au scos km aia) si d-abia pe a patra o scrii cum trebuie... dupa care ii pui clientului caietul de service in fata cu boacana facuta... :-O

Anyway, postul nu este ca sa ma vait ci reprezinta o simpla informare ptr . alti utilizatori Suzuki sau eventuali clienti Autonet: sa fie mai cu bagare de seama.
« Ultima Modificare: 18.Mar.2011, 01:52:10 p.m. de Virago »
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 8 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #46 : 18.Mar.2011, 01:54:21 p.m. »
Ca tot vorbim de garantie si suntem offtopic,eu sunt curios cate din casetele alea de directie de care vorbeste Mihai erau schimbate daca nu era un defect recunoscut de fabrica?
De ce cand ai ceva de schimbat pe garantie trebuie sa dovedesti ca ultimu infractor ca nu ti-ai batut joc de masina si ca nu e vina ta ca s-a stricat?
Asa ca e cu dus si intors cu garantia asta si cu service-urile autorizate.
 Iar garantie iti da orice service mai de doamne ajuta la care ai schimbat o piesa. Sunt obligati,nu?
 Deci nu e nevoie sa dai cu pana la 50% (daca nu mai mult) in plus la o revizie doar ca e service "autorizat". De multe ori gasesti mecanici mult mai priceputi la service-urile multi-marca.Faptul ca le trec mai multe masini prin mana zic eu ca este un avantaj pt client.
 Eu recunosc ca acum,ca Swiftul nu mai e in garantie o sa merg la un service "de cartier" unde pot sa merg cu ce consumabile vreau eu,unde pot sa stau langa masina,si unde am incredere ca mecanicul nu imi pune jumatate din uleiul folosit inapoi in motor.
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline Trixi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 376
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #47 : 18.Mar.2011, 03:39:30 p.m. »
....si eu sunt in afara perioadei de garantie si in continuare ma duc la service suzuki ca sa imi fac revizia,pentru ca este foarte ieftin, pot sa am incredere si pentru ca stau la 60 de km de un service autorizat din Ungaria.NU fac aceasta treaba pentru a beneficia de garantie...si nici atunci cand eram in garantie nu am facut-o pt a beneficia de asta!!!! Am facut si o fac in continuare,pentru ca asa o carte service,la vanzare conteaza foarte mult.E cert insa ca daca as fi in locul lui Andrei de ex, as proceda la fel. M-as duce la un mecanic in care am incredere decat sa imi bat joc de masina pentru o stampila.Riscul e prea mare.

Referitor la garantie in tara noastra nu sunt stabilite clar conditii generale  de garantie referitoare la marca suzuki,pentru ca fiecare dealer oarecum procedeaza dupa propriile posibilitati.Nu exista o reglementare generala, care ar fi universal valabila.
Trebuie sa stiti ca suzuki NU ARE O POLITICA DE GARANTIE PREMIUM.
Legislatia europeana stabileste obligativitatea acordarii garantiei pentru o perioada de cel putin 12 luni,insa lasa la aprecierea producatorului in ce conditii le va acorda.(poata sa ceara dovada de montaj adecvat,de dovada al exploatarii in conditii adecvate prin impunerea expertizei la momentul in care se demonteaza piesa.)Stabilirea erorii si al cauzelor este iarasi o procedura care lasa loc de interpretari.Este greu de stabilit si faptul ca cine isi va asuma raspunderea pentru erorile unui producator extern ca in mod evident multe piese sunt fabricate de producatori independenti...and so on.

Pentru ca un client sa nu simta nimica din aceste probleme,trebuie sa existe un buget pentru inlocuirea/reparatia pieselor/partilor ,care in Romania eu doar la Mercedes am vazut ca functioneaza pe plan national ,evident prin bunavointa domnului Tiriac.Zic toate astea ca sa se inteleaga gravitatea problemei.
Dupa cum stiu eu,suntem pe un teritoriu al nimanui.Fiecare dealer impune conditii de garantii oarecum in concordanta cu propriile interese.Asa se va intampla,ca un dealer te va orienta la dealerul de la care ai cumparat masina sau la care obisnuiesti sa mergi in mod regulat,daca intervine inlocuirea unei parti mai costisitoare. (pretul piesei va fi retinut din bugetul dealerului,pana ce producatorul isi va asuma responsabilitatea si ii va returna banii pentru piesa schimbata )
Doar acolo nu se simte aceasta problema,unde concurenta este acerba si fiecare dealer este dispus sa faca sacrificii pentru a fideliza un client (asa se intampla in vest sau in Ungaria)

WayOfLife are dreptate.Trebuie sa va interesati temeinic ce inseamna garantie la cumpararea unei masini si de posibilitati de service si sa nu va asteptati la minuni avand in vedere ca suntem in categoria low-cost.
Trebuie sa admit si faptul ca in cazul in care lumea ar fi constienta de conditiile actuale din tara nici atatea suzukiuri nu s-ar vinde cate se vand acum.Cu toate astea,masinuta se tine tare pentru ca raportul pret calitate este foarte bun.

Imi cer scuze pentru off-topic,dar aici s-au incins spiritele si cred ca doar aici se poate lamuri oarecum situatia.Daca se doreste,rog un moderator sa ia discutia si sa o mute in locul adecvat.Multumesc frumos.
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #48 : 18.Mar.2011, 10:43:50 p.m. »
@Andrei Suzuki:
Ca tot vorbim de garantie si suntem offtopic,eu sunt curios cate din casetele alea de directie de care vorbeste Mihai erau schimbate daca nu era un defect recunoscut de fabrica?
.....

Parerea mea este ca toate ar fi fost schimbate deoarece reprezinta un castig usor pentru dealer avand in vedere faptul ca nu trebuie sa ia banii de la client ci de la reprezentanta care se obliga sa schimbe piesele in garantie.

@Trixi:
.....

WayOfLife are dreptate.Trebuie sa va interesati temeinic ce inseamna garantie la cumpararea unei masini si de posibilitati de service si sa nu va asteptati la minuni avand in vedere ca suntem in categoria low-cost.
.....

Multumesc! Ai fost singura persoana care a inteles la ce m-am referit eu.
......
Imi cer scuze pentru off-topic,dar aici s-au incins spiritele si cred ca doar aici se poate lamuri oarecum situatia.Daca se doreste,rog un moderator sa ia discutia si sa o mute in locul adecvat.Multumesc frumos.

Si eu imi cer scuze si rog acelasi lucru.
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline Virago

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 18
  • Gen: Bărbat
Re: Swift - Revizia la 30.000 km
« Răspuns #49 : 19.Mar.2011, 11:14:57 a.m. »
@wayoflife

eu cred ca si ceilalti au inteles, doar ca nu sunt de acord.
plus ca ideea este marea diferenta dintre informatiile pe care le primesti inainte de cumparare, chiar si cele inscrise in carnetul de garantie si atitudinea si serviciile ulterioare.

si ptr. posturile mele as ruga moderatorul sa le patreze in acest topic deoarece se refera la revizia de 30.000km.



« Ultima Modificare: 19.Mar.2011, 11:20:53 a.m. de Virago »