Autor Subiect: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid  (Citit de 10369 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Sefer Jesirah

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #20 : 27.Ian.2021, 05:55:01 p.m. »
Nu Diesel, nu cuplu!  :D
  • sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip
 

Online enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #21 : 28.Ian.2021, 12:08:42 a.m. »
 Totusi 235 nu-i ca 157, chiar daca nu-i 320. Iar 130 cu reductor face minuni ! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: teutzue

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #22 : 28.Ian.2021, 10:29:13 a.m. »
Totusi 235 nu-i ca 157, chiar daca nu-i 320. Iar 130 cu reductor face minuni ! :)

La 235 fata de 157 ai 1.6-lui din dotare, sincer, mare diferenta nu am simtit in talpa la test drive. Iar reductor... Doar nu au Vitara si SCross reductor  :fluier:
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Online enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #23 : 28.Ian.2021, 11:48:59 a.m. »
La 235 fata de 157 ai 1.6-lui din dotare, sincer, mare diferenta nu am simtit in talpa la test drive. Iar reductor...
   La test- drive nu prea ai cum, 10-15min. de mers normal nu sunt relevante. Incearca sa pleci de pe loc(cu aIa) cu 1,6 fara acceleratie si apoi cu 1,4 si vezi diferenta, sau cand urci, plus ca ai si frana de motor...iar reductor are Jimny si 130Nm. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #24 : 28.Ian.2021, 11:54:11 a.m. »
Mersi de lamuriri  >:D<
Sa inteleg ca plecarea de pe loc si frana de motor sunt mai facile la 1.4 ? (la 1.6 pe drumuri mai abrupte e aproape inexistenta :-)) )
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline boga81

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #25 : 28.Ian.2021, 01:26:36 p.m. »
Frana de motor depinde multe chestii, printre care si rapoartele din cutie. Nu de cilindree. Iar la acceleratii, cand o vei calca va fininitial un 1.4 simplu (turbo-lag), iar apoi va deveni altceva. Am mers cu 1.4 turbo fara hybrid la munte si mi-a placut maxim motorul.

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Online enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #26 : 28.Ian.2021, 02:26:07 p.m. »
... Iar la acceleratii, cand o vei calca va fininitial un 1.4 simplu (turbo-lag), iar apoi va deveni altceva.
    La hybrid eu n-am mai sesizat acel turbo-lag, "urca" liniar in turatie, exact asta elimina motorul electric, cred.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #27 : 28.Ian.2021, 02:31:27 p.m. »
I-am dat si eu vreo 2 talpi. Masina tasneste de pe la 2.300 turatii si urca liniar pana pe la 5.000, acolo parca se plafoneaza. Aspiratul meu incepe de pe la 2.500 si urca pana la 6.000. Pe testate de (cam) multe ori  :baston:
Bine, oricum e ok plaja de turatii, ceea ce imi place ca trage spre cum sunt eu obisnuit de la Suza mea, caci din cate am inteles, boosteru simplu are plaja undeva la 1800-sub 5000...

Nu am simtit nicieu niciun turbo lag. Am condus masini diesel si stiu cum se manifesta, dar SCross urca liniar.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #28 : 04.Feb.2021, 11:26:37 p.m. »
Daca va rog frumos, imi poate poza cineva planul de revizii al boosterjet 1.4 din manual ? Multumesc !
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Vecchio

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #29 : 05.Feb.2021, 05:11:21 a.m. »
......
Bine, oricum e ok plaja de turatii, ceea ce imi place ca trage spre cum sunt eu obisnuit de la Suza mea, caci din cate am inteles, boosteru simplu are plaja undeva la 1800-sub 5000...
......
Boosterjetul simplu(a mea) livrează cuplu maxim de pe la 1500, urcă pe automat până la 5300, iar pe manual până la 5800 și se comportă fix ca . Am testat-o pe autostradă între Regensburg și Nürnberg! :good:
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 
The following users thanked this post: cristidav, enicky