Autor Subiect: UV-C pentru aerul conditionat  (Citit de 3836 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: UV-C pentru aerul conditionat
« Răspuns #20 : 19.Aug.2020, 03:20:18 p.m. »
Corect
Eu vorbeam de conductele imbarligate care baga aerul
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline dthem

Re: UV-C pentru aerul conditionat
« Răspuns #21 : 19.Aug.2020, 04:08:20 p.m. »
N-ai ce sa faci acolo, sunt de acord cu tine. De acord si despre postarile la kg.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline sancheznfy_br

Re: UV-C pentru aerul conditionat
« Răspuns #22 : 19.Aug.2020, 09:13:04 p.m. »
Nu la calorifer ma refeream. Parca vaporizator, e ala care circula freonul

Trimis de pe al meu SM-A530F folosind Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline augustinionut

Re: UV-C pentru aerul conditionat
« Răspuns #23 : 29.Aug.2021, 01:57:17 p.m. »
Am vazut la un peco un aparat cu o conducta pentru ozonificare. Nu se sta in masina pe durata operatiei.
  • Baleno 1.2
 

Offline delta_hd

Re: UV-C pentru aerul conditionat
« Răspuns #24 : 07.Feb.2025, 02:43:48 a.m. »
Distribuim camere de ozon industriale, pentru imbatranirea artificiala a mostrelor de materiale. Pe usa incintei etanse scrie clar ca deschiderea acesteia se face doar cu acordul sefului laboratorului. Presupun ca becul ala cu UV trebuie lasat aprins doar pentru eliminarea mirosului neplacut, nu in timp ce se afla pasageri in masina. Dai pe recirculare, motorul pornit, la fel ca la utilizarea sprayului, fara persoane in masina. Nu stiu cum afecteaza plasticele.

Foarte buna observatia. Radiatiile UVC emit la suprafata sticlei (e o sticla speciala, din borosilicat parca) ozon care nu e de respirat ca el insusi e bactericid. Deci chiar daca se afla in interior si nu la vedere, ozonul ala ar putea sa ajunga in habitaclu. Cantitatea la acea putere este minima si probabil nu ajunge, dar are sens discutia.

Aceeasi problema si in utilizarea UVC la filtrele de apa. Dar avand in vedere ca filtrele de apa scumpe pe care se ataseaza optiunea UVC au de obicei membrana cu osmoza inversa, pompa si rezervor, se poate presupune ca ozonul ala nu are viata suficient de lunga cat sa ajungi sa-l bei sau sa-l inspiri. Poate gasiti pe undeva si alte pareri sa le citati aici.
  • Vitara S
Vitara II 1.4 LY 2018 benzina Boosterjet + GPL Prins de la Alternative fuel systems (vandut deja din fabrica de Suzuki Belgia), merge impecabil, recomand. Consum 8-9% pe bord, mers in general peste 140/h.