Autor Subiect: Filtru aer K&N varianta carcasa OEM - A folosit cineva ?  (Citit de 3602 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Doru_Neo

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
  • Gen: Bărbat
Va salut,
Ati folosit filtre de aer K&N, varintele in carcasa originala nu cele conice (panel) ? Sunt bune de ceva ? M-am uitat la unul si pare bine facute insa mi se pare ca sunt mai "rare" se vede lumina prin ele...  :)
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2974
 

Offline BXXENL

Re: Filtru aer K&N varianta carcasa OEM - A folosit cineva ?
« Răspuns #1 : 05.Nov.2012, 12:59:27 a.m. »
Daca ai impresia ca filtrul stock e restrictiv, scoate-l din carcasa si apoi chinuiete sa simti diferenta. Cand o sa constati ca nu e nici o diferenta intre performantele cu filtru si fara filtru, atunci o sa-ti dai seama ca nici un filtru sport in cutia stock nu are ce plus sa iti dea. Decat un plus de uzura prin motor, deloc nesemnificativ. Restrictiile pe admisie vin din tubulatura dintre botul masinii si cutia filtrului, rezonatoare, forma cutiei filtrului, diametrul tevilor, chestii constructive, pe care nici un mediu de filtrare introdus in sistemul stock nu le poate invinge.

Filtru conic e alta mancare de peste, dar trebuie instalat corect, alimentat cu aer rece, izolat de caldura de la motor. Dar si ala vine cu acelasi - pe partea de filtrare.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline Doru_Neo

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
  • Gen: Bărbat
Re: Filtru aer K&N varianta carcasa OEM - A folosit cineva ?
« Răspuns #2 : 05.Nov.2012, 08:01:34 a.m. »
Nu am zis ca aduce un plis atentie ! Am specificat doar faptul ca sunt mai "rare" ... dupa mine in sens negativ, atentie nu un plus.
Am inrtrebat daca a folosit cine doar sa aflu o parere.
 

Offline Trixi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 376
Re: Filtru aer K&N varianta carcasa OEM - A folosit cineva ?
« Răspuns #3 : 09.Nov.2012, 09:57:16 a.m. »
Subscriu si eu la cele zise de colegul Bxxenl. Sunt convinsa ca nu am nevoie de alt filtru decat cel stoc.

Dar ar mai fi un detaliu important.... Aceste filtre tuning functioneaza doar cu solutia ce trebuie sa fie pusa pe aceste filtre. De aceea sunt mai "rare" pentru ca lichidul face treaba. Aceasta solutie, la fiecare 10.000 km se spala din filtru cu un detergent special..asadar filtrul nu este de unica folosinta, asta este motivul pentru diferenta mare de pret.
La filtrul conic, situatia este identica. Daca nu pui lichid, poti sa tragi si o soseta acolo unde ai pune filtrul, ca tot atata treaba face.