Autor Subiect: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd  (Citit de 4444 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline adisuzuki

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« : 27.Oct.2012, 11:46:55 a.m. »
caut sa cumpar cutie viteze pentru ignis din 2004 motor 1.3 2wd
 

Offline adisuzuki

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #1 : 27.Oct.2012, 06:45:46 p.m. »
sau daca-mi poate recomanda cineva un mecanic bun in judetul Neamt, trebuiesc schimbati rulmentii ca huruie tare.
 

Offline adisuzuki

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #2 : 30.Oct.2012, 05:51:41 p.m. »
sau vreo sugestie, un magazin de unde pot cumpara rulmentii la un pret rezonabil...
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14838
  • Thanked: 3666 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #3 : 30.Oct.2012, 05:58:14 p.m. »
Cauta pe magazinele onlide de piese auto (ex. http://www.unixauto.ro/)
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline gdany20

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 11
Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #4 : 28.Mar.2013, 02:37:09 p.m. »
Dac nu ai gasit mecanic bun i-ti pot recomanda unul in Neamt.
Eu am avut ghinionul sa -mi striice cutia cand au schimbat rulmentii un servis plin de specialisti (Start Auto din Dumbrava  Rosie )
Dupa aia am fost la mecanicul care mi-a schimbat din nou rulmentii + diferentialul stricat de specialisti.
Acum merge foarte bine.
Am facut 2 curse pana la Monaco cu suzuka.
 

Offline emptyspiral

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 19
  • Gen: Bărbat
Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #5 : 12.Mai.2013, 01:36:47 p.m. »
Si eu am aceleasi probleme cu huruitul in cutie, mai ales viteza 1 care suna ca un tractor si a 4-a si a 5-a care suiera. Tot din 2004, 1.3 benzina 2WD.

Am fost acum vreo 2 ani la reprezentanta si au schimbat 3 rulmenti din cutie, iar sunetul s-a atenuat simtitor. Ciudat este ca cei din service s-au mirat ca un ignis sa aiba probleme la cutie, ca nu au mai vazut pana acum.

Gasisem undeva pe net un post al unui nenea care zicea ca rulmentii sunt cu capace si in timp se consuma vaselina sau ce au in ei, iar din cauza capacelor uleiul din cutie nu ajunge la rulment sa il unga cand ramane fara si recomanda sa e scoata capacele la montare sau sa se monteze rulmenti din fabrica fara capace.

Ma gandeam ca la urmatoarea oprire in service sa nu ma uit la bani si sa schimb toti rulmentii din cutie, dar nu stiu daca asta va rezolva problema sau doar o sa o mai amane inca vreo 2-3 ani. Acum am 120K km, primele probleme cred ca au aparut pe la 80K.

Cei care ati mai schimbat rulmentii, ati rezolvat problema sau dupa o vreme a reaparut?

Thx.
 

Offline Laurentiu

Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #6 : 13.Mai.2013, 01:41:45 p.m. »
Gasisem undeva pe net un post al unui nenea care zicea ca rulmentii sunt cu capace si in timp se consuma vaselina sau ce au in ei, iar din cauza capacelor uleiul din cutie nu ajunge la rulment sa il unga cand ramane fara si recomanda sa e scoata capacele la montare sau sa se monteze rulmenti din fabrica fara capace.
  :-)) Bun sfat si bune concluzii. Rulmentii capsulati sint doar prin zonele unde poate avea acces mizeria (apa, noroi, nisip etc) ceea ce in cutia de viteze e exclus.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Alex-Swift 1.3 GLX

Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #7 : 13.Mai.2013, 02:50:42 p.m. »
doly iasi. au desfacut si reparat sute de cutii de viteze
 

Offline emptyspiral

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 19
  • Gen: Bărbat
Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #8 : 16.Mai.2013, 08:54:33 a.m. »
  :-)) Bun sfat si bune concluzii. Rulmentii capsulati sint doar prin zonele unde poate avea acces mizeria (apa, noroi, nisip etc) ceea ce in cutia de viteze e exclus.
na ca am gasit si link-ul ala :) poate ca am inteles eu gresit, "zeturile" alea nu or fi de fapt capace. Raman dator cui intelege despre ce e vorba sa imi explice si mie.
http://www.masini.ro/opinii/opinie/suzuki/ignis/1509/
Apropo, din ce ai citat nu inteleg la ce "concluzii" te referi. Eu am spus doar "sfatul" respectivului, nu am tras nici o concluzie. Daca te referi la concluzia (ne-citata) cu schimbatul fiecarui rulment din cutie, nu faceam nici o referire la "sfatul meseriasului" si nu inteleg ce e de ras legat de schimbatul fiecarui rulment din cutie.

doly iasi. au desfacut si reparat sute de cutii de viteze
Multumesc de sfat, problema este ca sunt din Bucuresti :) Oricum, tare as vrea sa ma lamuresc o data pentru totdeauna daca problema cu rulmentii din cutie e problema "normala" de ignis sau am nimerit eu un ignis "mai special" (deh, stiam eu ca e special, dar nici chiar asa.. :) )

Am reusit sa gasesc un thread al unui om care zice ca a schimbat toti rulmentii din cutie, o sa incerc sa aflu daca dupa o vreme se busesc la loc sau nu.
http://www.suzuki-club.ro/forum/probleme-tehnice-ignis/vajait-cutie-de-viteze/

Thx.
 

Offline Laurentiu

Re: probleme cutie viteze ignis 2004 motor 1.3 2wd
« Răspuns #9 : 16.Mai.2013, 10:34:25 a.m. »
1. ...poate ca am inteles eu gresit, "zeturile" alea nu or fi de fapt capace. Raman dator cui intelege despre ce e vorba sa imi explice si mie.
http://www.masini.ro/opinii/opinie/suzuki/ignis/1509/
2. Apropo, din ce ai citat nu inteleg la ce "concluzii" te referi.
Nu ai inteles gresit. "Z"-urile sint capace de protectie pt a nu intra mizeria intre bile sau ace si camasile rulmentului. Exista rulmenti capsulati cu un singur capac sau cu doua. Cutia de viteze nu are o pompa de ulei care sa asigure ungerea componentelor ca la motor; ungerea se face prin barbotare (improscarea cu ulei din viteza componentelor in miscare). In cazul asta, vaselina nu prea face casa buna cu uleiul. O mica pelicula de ulei va face ca vaselina sa "dispara" de pe bile (ace) lasindu-le aproape fara ungere. In timp, cementul de pe bile sau de pe camasile rulmentului va avea de suferit ducind la uzura lui. Ceea ce se spune in linkul dat de tine, este foarte adevarat si sint in totalitate de acord cu el.

Citat
Acesti rulmenti au fost prost ganditi pentru a fi pusi la cutie adica s-au folosit zeturi aceiasi problema cu rulmentii a fost intalnita si la unele tipuri de Ford. Mecanicul a schimbat rulmentii marca ESCAEF cu rulmenti KOYO la kare i-au scos zeturile pentru a intra uleiul si a se putea unge cum este normal.

Rulmentii nu se schimba la intimplare sau toti o data; ei se schimba doar daca apare hirsiiala, poticniri in rotatie usoara sau jocuri anormale in ei.

2.  :pardon: Scuze, aici greseala imi apartine si recunosc acest lucru ca am cam citit in fuga mesajul.
« Ultima Modificare: 16.Mai.2013, 10:38:16 a.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!