Autor Subiect: Schimbare suspensie fata - spate  (Citit de 2230 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cobra20

Schimbare suspensie fata - spate
« : 07.Nov.2012, 11:23:14 a.m. »
A mai facut cineva aceasta operatie pe cont propriu? Ma intereseaza ceva tutoriale sau o descriere ce trebe sa fac cum.
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline suzukisx4x4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 234
Re: Schimbare suspensie fata - spate
« Răspuns #1 : 07.Nov.2012, 11:55:33 a.m. »
In primul rand ar trebui sa-ti faci rost de o presa pentru arcuri. E cea mai importanta piesa din lucrare.
"Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane. In lume va exista o generatie de idioti. "
Albert Einstein
 

Offline adrian_r5

Re: Schimbare suspensie fata - spate
« Răspuns #2 : 07.Nov.2012, 12:02:20 p.m. »
tutoriale sau o descriere ce trebe sa fac
In manualul de service n-ai gasit nimic pe tema asta  :-/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline BXXENL

Re: Schimbare suspensie fata - spate
« Răspuns #3 : 07.Nov.2012, 12:03:33 p.m. »
O fac eu de 2 ori pe an la smart (primavara suspensie sport, toamna arcuri de la varianta diesel, in lipsa de arcuri de inaltare). Nu e o idee prea buna, iti trebuie cric hidraulic teapan, chei tubulare serioase, presa de arcuri bune daca nu vrei sa-ti sara in fata si sa iti rupa capul, spray degripant din belsug, rabdare, si un prieten sa te ajute.

Pe spate la service ti le ridica imediat cu un cric ce ridica toata masina sau un elevator, arcurile spate cad singurele, amortizoarele le desfaci imediat din cele 2 suruburi (sau un surub jos si piulita sus). Tu o sa te chinui, sa comprimi arcul si sa-l scoti daca nu ai cric ce ridica masina de praguri si lasa puntile sa atarne. Si apoi chin si mai mare sa-l pui la loc si sa scoti presa de pe el. Ca sa nu mai zic ca e destul de periculos sa lucrezi sub masina daca nu o ai asigurata bine pe capre (de nadejde, nu ciurucuri ce se clatina)

Pe fata lucrand la cate un colt pe rand tot dureaza o groaza, dar cel mai mult iti ia sa presezi arcul. Daca nu ai prese bune, si o menghina in care sa prinzi amortizorul sa stea bine, te chinui cu ele si daca il tii intre picioare si scapa risti sa te ranesti.

Eu toamna asta m-am chinuit mai mult decat de obicei din lipsa de cric mare sa ridice masina de tot, am avut cricuri ordinare, din kitul masinii...

Mai bine te imprietenesti cu vreun service, si ii rogi sa-ti "inchirieze" elevatorul intr-o zi moarta. Te duci, ridici masina  si in 2 ore n-ai ce face, lucrezi cu spor. Altfel in parcare iti ia o zi.
  • SX4 1.5
Alex