Autor Subiect: Bare de rigidizare  (Citit de 3433 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline allex010

Bare de rigidizare
« : 26.Sep.2008, 11:57:30 a.m. »
Are cineva montate bare de rigidizare ca cele din imaginile din link-ul de mai jos?
http://picasaweb.google.com/alexhusaru/Swift?authkey=I5p1cbxQyog#
Credeti ca merita investitia? Fac diferenta in traficul urban sau sunt destinate doar pt. circuit?
SS 1.3 GS, negru
 

Offline Visatorul

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 73
Re: Bare de rigidizare
« Răspuns #1 : 26.Sep.2008, 12:05:28 p.m. »
Bine ai venit pe forum! Stiu ca Andrei Suzuki are montata o bara de rigidizare pe fata. El zicea ca in niste curbe in care de obicei ii intra ESP-ul, dupa montarea barei nu s-a mai aprins beculetul.

Am un coleg cu un Citroen C2 VTS care l-a intrebat pe un tip de la ATS care se ocupa cu prepararea masinilor pentru raliu daca merita sa isi puna bare de rigidizare pe masina. I-a spus ca la tipul asta de masina, mica si care deja se tine foarte bine in curbe, o bara de rigidizare nu schimba aproape nimic, nici chiar pe circuit.
Eu nu stiu ce sa zic, nu am avut ocazia sa merg cu un Swift cu bare de rigidizare. Poate mai e cineva pe aici care si-a montat si ne poate spune mai multe.
Suzuki Swift 1.3 GLX
 

Offline Sony

Re: Bare de rigidizare
« Răspuns #2 : 26.Sep.2008, 05:29:26 p.m. »
Am vazut genul asta de bare montate pe un Opel Astra F. Posesoarea spunea ca se simte diferenta, chiar daca masina nu e prea mare. Cred ca actualul Swift e doar un pic mai mic decat Astra F.
Ma distreaza Muppetsii! :)
 

Offline teodor swift 1.3

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
Re: Bare de rigidizare
« Răspuns #3 : 28.Sep.2008, 09:07:25 p.m. »
Bine ai venit pe forum! Stiu ca Andrei Suzuki are montata o bara de rigidizare pe fata. El zicea ca in niste curbe in care de obicei ii intra ESP-ul, dupa montarea barei nu s-a mai aprins beculetul.

Am un coleg cu un Citroen C2 VTS care l-a intrebat pe un tip de la ATS care se ocupa cu prepararea masinilor pentru raliu daca merita sa isi puna bare de rigidizare pe masina. I-a spus ca la tipul asta de masina, mica si care deja se tine foarte bine in curbe, o bara de rigidizare nu schimba aproape nimic, nici chiar pe circuit.
Eu nu stiu ce sa zic, nu am avut ocazia sa merg cu un Swift cu bare de rigidizare. Poate mai e cineva pe aici care si-a montat si ne poate spune mai multe.

  Am avut pe ursulet cand aveam asa ceva. Am cunostinte care au ursulet si acum cu motor pus de pe seria 7 cu aproape 300 cai pe ea... :o  Totusi eu cred ca daca ai niste suspensii super sport pe suzuki este indeajuns.
 

Offline cag

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
Re: Bare de rigidizare
« Răspuns #4 : 04.Oct.2008, 11:38:29 a.m. »
Bine ai venit pe forum! Stiu ca Andrei Suzuki are montata o bara de rigidizare pe fata. El zicea ca in niste curbe in care de obicei ii intra ESP-ul, dupa montarea barei nu s-a mai aprins beculetul.

Am un coleg cu un Citroen C2 VTS care l-a intrebat pe un tip de la ATS care se ocupa cu prepararea masinilor pentru raliu daca merita sa isi puna bare de rigidizare pe masina. I-a spus ca la tipul asta de masina, mica si care deja se tine foarte bine in curbe, o bara de rigidizare nu schimba aproape nimic, nici chiar pe circuit.
Eu nu stiu ce sa zic, nu am avut ocazia sa merg cu un Swift cu bare de rigidizare. Poate mai e cineva pe aici care si-a montat si ne poate spune mai multe.

De intrebat l-am intrebat pe Mugurel de la Rm Valcea ca astia de la ATS sunt pe alaturi complet ;) Mugurel detine o reprezentanta autorizata Citroen Sport si se ocupa cu asamblarea si intretinerea masinilor Citroen C2 R2 respectiv Maxi (raliu).
Si eu am vrut sa-mi pun bara de rigidizare insa mi s-a spus ca este inutila pentru masina mea, nici macar versiunea de raliu ( excludem S1600) nu are nevoie de asa ceva.
C2 VTS sau SSS au deja sasiul rigidizat insa pentru un Swift este posibil sa aduca ceva imbunatari. Oricum, fara schimbarea suspensiei cu una sport, bara de rigidizare cred ca este echivalenta cu un moft.
 

Offline allex010

Re: Bare de rigidizare
« Răspuns #5 : 10.Oct.2008, 09:05:06 a.m. »
Intr-una din imagini apare o bara pe puntea spate care nu are numai rolul de bara de rigidizare. Se numeste sway-bar si are rolul de a prelua din sarcinile mari care apar in momentul virarii la viteze mari asupra suspensiilor si caroseriei si corelate cu rigidizarea acesteia din urma duce la un handling mai bun.

SS 1.3 GS, negru