Salutare am un Suzuki Swift din 2010 motor M13A
Mașina prezintă urmatorul simptom, in treapta unu si doi la ventilație compresorul si ventilatorul merg 10 secunde după care se decuplează, mai trec 10 secunde si cuplează din nou după care decuplează si iar cuplează.
A fost schimbat compresorul de ac, si senzorul de temperatura din habitacu (senzorul a fost schimbat le motiv ca cica cupla si decupla des dar văd ca nu s-a modificat cu nimic comportamentul sistemului de racire).
Compresorul a fost schimbat deoarece s-a rupt rulmentul de pe axul lui cad a cuplat la 5000 de turații.
Eu vreau doar sa întreb daca asa trebuie să facă el, adică sa cupleze asa de des, de când am luat mașina așa făcea dar nu am bagat de seamă decât arunci când s-a stricat compresorul si a fost înlocuit, și nu doresc să il fac și pe asta praf din cauza cuplărilor și decuplarilor dese