Suzuki Club ROMANIA
Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki WAGON R => Probleme tehnice WAGON R => Subiect creat de: tudorel70l din 28.Mai.2013, 07:22:15 a.m.
-
am un suzuki 1,3 diesel,i-am schimbat pompa motorina,un injector,regulator presiune,EGR-ul,acum porneste foarte greu iar in mers la peste 2500 turatii se aprinde martorul de srevice si motorul se opreste in mers,iar la relanti scoate fum.Care ar fi motivul(nu prea mai am multe de schimbat la ea :-((
-
@tudorel70l, in primul rand bun venit pe forum.
Spune-ne si ce model de Suzuki ai, astfel incat sa stim unde mutam topicul. In sectiunea asta se discuta probleme tehnice ale forumului (de ex. probleme cu pagina de internet).
Discutiile tehnice despre masini sunt in sectiunea dedicata, pentru fiecare model in parte.
Intrucat e vorba de 1.3 diesel, as banui ca e vorba de un Swift diesel cu motorul de 1.3 de la FIAT. Asteptam oricum rapsunsul tau si apoi ajustam lucrurile corespunzator.
-
este un Wagon R+DDIS ,intradevar are motorizare de Fiat : :-((
-
este un Wagon R+DDIS ,intradevar are motorizare de Fiat
De ce : :-(( ?
Este cel mai tare diesel din clasa 1,3 L ,la fel cum CRDI-ul de la Hyundai - Kia e cel mai reuşit din clasa 1,5 L.
Cred că îţi lipseşte un mecanic bun, eventual un nene capabil să interpreteze informaţiile testerului. Până îl (îi) găseşti, poate ar fi bine să nu mai înlocuieşti piese, costisitoare dealtfel !
-
l-am cumparat in decembrie si m-am cam saturat sa vad ca nu merge cum trebuie si de obicei cind arde tara nu-ti merge masina,in zona Brailei nu stiti un tester bun(si un baiat la fel)am fost la vreo trei si rezultatele au fost mereu diferite :pardon:
-
Ieri îmi povestea un coleg că la reprezentanţa Hyundai - Kia din Galaţi ar fi nişte băieţi pricepuţi în testere şi motoare... Din ce ştiu, la motoarele italiene sunt de proastă calitate senzorii, cuplele electrice şi cablurile. Poate fi un defect minor dar dacă nu este diagnosticat corect ajungi să schimbi o grămadă din piesele motorului fără a remedia problema. Fiind un motor utilizat şi de GM, poate găseşti un nene priceput la Opel, Fiat, etc.
-
tara este plina de superspecialisti astazi am gasit unul care mi-a explicat ca problema cu pornirea ar fi de la injectoare :-?
-
:-((m-am interesat in zona si se pare ca nu au programul complet de diagnoza,testeaza masina doar cu motorul pornit,pe mine ma interesa mai mult pornirea unde am probleme.Ce idee imi dati?
-
@tudorel..., ziceai cu ceva postari in urma ca esti din Braila (suntem concitadini care-va-sa-zica, asadar te salut pe aceasta cale :good:). Intrebarea ar fi, daca tot te chinui in "zona" si nu iese nimic, de ce nu dai o fuga pana la Galati? Din cate stiam la Galati e dealer/service Suzuki, deci ma gandesc ca or avea totusi niste instrumente de diagnosticare si oarecare experienta Suzuki. Poate niste telefoane te-ar lamuri macar daca au cu ce sau nu :dknw:.
Sau eforturile "in zona" au inclus deja si Galatiul? Ca daca-i asa, e cam nasol ... Ai putea sa mergi pe la Ploiesti/Bucuresti dar poate deja e prea mult.
-
:good:salut sunt din Chiscani,am pe cineva sef la un service mare din Galati si nu a gasit programul complet,nu stiu in ce parte sa mai intreb :-((
-
Din cate stiam la Galati e dealer/service Suzuki
Fix pe dos! La Galati nu e nimic, la Braila dealer/service e Irmex.
-
mersi tare mult am sa merg sa ma interesez :pardon:
-
Dun simptomele relatate de tine,cred ca vina o are MAF..senzorul de aer.Am patit si eu la fel,mai putin partea cu opritul motorului.
Daca are si tendinta sa-i dea in nas(accelerezi dar efectul e invers) sunt 99.9 % convins ca MAF e hiba..mai ales ca ai schimbat cam multe piese..Al meu DDIS face 200K in curand..Bafta!
-
la astea pe motorina nu ma pre apricep,intradevar tinde sa cada in nas cand accelerez,acum care este acest senzor?cumva este debilmetrul? :-?
-
debilmetrul :-?
debiTmetru.
-
Senzorul de masă de aer (MAF) sau debitmetrul de aer - mod de funcționare și diagnoză:
http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/81-senzor-aer-debitmetru.html (http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/81-senzor-aer-debitmetru.html)
-
am gasit un tester bun si un baiat la fel problema este de injectie 2 injectoare praf :D
-
pt reconditionare m-ia cerut 300 run per bucata cum vi se pare? :-?
-
pt reconditionare m-ia cerut 300 run per bucata cum vi se pare? :-?
Scump, dom'le, scump: dincolo era mai ieftin!
Si acum , lasand gluma la o parte, ar fi bine de inteles cat garanteaza rezultatele reconditionarii... Sau macar cat apreciaza ca dureaza efectul.
-
frateeee!!!!! am reparat-o,mi-arecomandat sa fiu atent la motorina,garantia-daca nu traiesti mult te tine toata viata :prty: