Suzuki Club ROMANIA
Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki SWIFT => Imbunatatiri SWIFT => Subiect creat de: crysys2 din 26.Mai.2018, 10:32:17 a.m.
-
A schimbat cineva sabotii spate cu discuri? Se merita schimbarea ?
Am Suzuki Swift 1.2 2016
-
Înainte de a ne da cu părerea dacă se merită sau nu... aruncă și tu un cost (chiar și estimativ)...
Întreb și eu - cu ce te deranjează că are saboți și nu discuri? În spiritul forumului - dacă faci off-road :D, e mai bine cu saboți.
-
Inca nu am gasit nici eu un cost estimativ.
Masina are un an de zile si deja sabotii au inceput sa troncane. Am dus masina la reprezentanta si i-au curatat si acum este mai bine .
-
Vezi sa nu pierzi garantia daca faci ghidusii de tuning
La cat de usoara e, eu zic ca franeaza suficient de bine si cu saboti, nu ai 200 cp la ea ca sa se justifice. Iar daca mai haraie da cu wd
Daca vrei sa intaresti franele umbla la discurile si placutele fata, eventual pune furtune metalice, discuri sport ( dar scartaie)
-
Masina are un an de zile si deja sabotii au inceput sa troncane. Am dus masina la reprezentanta si i-au curatat si acum este mai bine .
Cum sa troncane ?! Faptul ca a prins ceva nisip/pietris acolo nu inseamna ca troncane. Am avut masini cu saboti, merg la servici cu masini cu saboti dar asta n-am auzit-o !
Iar sabotii nu se schimba asa simplu, il scot si pun disc. La opel am schimbat cu tot cu punte, nu stiu daca si la Suzuki este la fel, posibil ca da. Evident ca e mai eficienta frana pe disc, dar cred ca sunt costuri care nu se justifica. Cel putin Opelul meu era o masina mult mai grea fata de a ta.
-
Servus,
Din punct de vedere al eficientei la franare, da se merita.
Din punct de vedere al conversiei sau doar simpla schimbare a discurilor si a placutelor, nu. Sabotii sunt mai ieftinii si dureaza mai mult decat placutele.
A schimbat cineva sabotii spate cu discuri? Se merita schimbarea ?
Am Suzuki Swift 1.2 2016
-
Swiftul meu are 107k si are sabotii originali. O curatare doar pe la 80k cand am schimbat discurile pe fata. Cred ca e o avere dpdv financiar sa schimbi punte, butuci, discuri, poate si conducte de frana. Sunt ferm convins ca la o masina cu greutatea, puterea si suspensia Swiftului rezultatul ar fi maxim o .... frectie la sabot. :)))
Unde mai pui ca daca doar o fractie din costul operatiunii e directionata inspre niste anvelope mai lipicioase rezultatul este mult mai bun. ;)