Suzuki Club ROMANIA

Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki NEW IGNIS => Imbunatatiri NEW IGNIS => Subiect creat de: shpeedy din 27.Dec.2016, 02:47:48 p.m.

Titlu: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 27.Dec.2016, 02:47:48 p.m.
La noi pe vechiul continent inca nu a ajuns, dar asta nu e motiv ca pe piata domestica sa nu existe deja posibilitati de inaltare... :D

https://www.youtube.com/watch?v=72hgzvkoqWQ

Avem un mic tanculet... :good:
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 18.Feb.2017, 12:21:37 a.m.
Jucarele de la Suzuki:

https://youtu.be/TL6D5ab28Ro
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 21.Nov.2017, 10:20:31 a.m.
Sau, de ce nu cu un body kit inspirat din prototip cu insertii de Range Rover si cu aripi din NFS:

https://youtu.be/dtXE5ezNOKg

p.s. cu ocazia asta am vazut cum arata sub piele.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: maxwell din 21.Nov.2017, 05:24:37 p.m.
Arată foarte bine! E aceeași Mărie cu altă "bălărie"...
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 10.Ian.2018, 10:49:33 a.m.
Vad ca au aparut de la MAD arcuri si pentru noul Ignis (https://www.mad-tooling.com/en/suspension-systems/products/auxiliary-springs/):
— HV-391115 (https://www.mad-vertrieb.de/niveaufedern2/suzuki/ignis/suzuki-ignis-typ-mf-baujahr-1016-1.html) - pentru 2wd, astea-mi par arcuri suplimentare ce se monteaza in interiorul celor existente (cred ca doar spate - hinterachse) ;
- HV-391121 (https://www.mad-vertrieb.de/hoeherlegungsfedern/suzuki/ignis/suzuki-ignis-typ-mf-baujahr-1016-3.html) - pentru 4wd, kit complet de arcuri, inalta cu 25/30mm;
- HV-391131 (https://www.mad-vertrieb.de/hoeherlegungsfedern/suzuki/ignis/suzuki-ignis-typ-mf-baujahr-1016-2.html) - pentru 2wd, kit complet de arcuri, inalta cu 30mm.

Poate rezolva si problemele cu suspensia sub-dimensionata...

Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 10.Ian.2018, 10:59:32 a.m.
O veste minunata in ideea ca pe langa calitatea produsul fiind mai bun mai capeti si un plus la garda de sol unde chiar sunt interesat. A masurat @f.cristi aici (http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=7482.msg234573#msg234573) si nu sunt chiar 18cm garda la sol cum este publicat.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 10.Ian.2018, 07:17:43 p.m.
OK, dar crezi ca ti le monteaza cineva in garantie ?
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Utilizator_Anonim din 10.Ian.2018, 09:18:07 p.m.
Daca faci mult scandal ca nu e conforma fisei produsului e posibil sa le monteze ca sa scape de gura ta.
Anuntati-l si pe @Cristi R, parca luni merge la service.
Bafta
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 10.Ian.2018, 09:24:53 p.m.
nu e conforma fisei produsului
Si cum demonstrezi practic asta sau, mai bine zis, cum demonstrezi ca aftermarket-urile alea sunt "mai conforme" decat cele stock ?
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Utilizator_Anonim din 10.Ian.2018, 09:27:55 p.m.
Era o idee, bafta baieti cu suspensia.
Oricum cele de la mad sunt bune.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: boga81 din 11.Ian.2018, 10:32:11 a.m.
Eu le am montate si nu am avut probleme cu garantia. Bine, le-am montat la Autonet si la ei am facut si service-ul.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 11.Ian.2018, 11:06:30 a.m.
Ce situatie...
Sa fiu nevoit sa scot peste 330 de euro din buzunar (pret de site de Germania, fara alte taxe, transport etc.) plus manopera doar ca sa fiu sigur ca mi se rezolva problema pe care trebuia s-o rezolve garantia.

Vad ca au aparut de la MAD arcuri si pentru noul Ignis (https://www.mad-tooling.com/en/suspension-systems/products/auxiliary-springs/):
— HV-391115 (https://www.mad-vertrieb.de/niveaufedern2/suzuki/ignis/suzuki-ignis-typ-mf-baujahr-1016-1.html) - pentru 2wd, astea-mi par arcuri suplimentare ce se monteaza in interiorul celor existente (cred ca doar spate - hinterachse) ;
- HV-391121 (https://www.mad-vertrieb.de/hoeherlegungsfedern/suzuki/ignis/suzuki-ignis-typ-mf-baujahr-1016-3.html) - pentru 4wd, kit complet de arcuri, inalta cu 25/30mm;
- HV-391131 (https://www.mad-vertrieb.de/hoeherlegungsfedern/suzuki/ignis/suzuki-ignis-typ-mf-baujahr-1016-2.html) - pentru 2wd, kit complet de arcuri, inalta cu 30mm.

Poate rezolva si problemele cu suspensia sub-dimensionata...
Si cum pot fi achizitionate ? Exista dealer in Romania, comanda la nemti... ?
Mie imi pare masina cam cocotata ca pe tocuri. Arata cam ciudat fiind scurta si destul de inalta. Sper sa nu afecteze stabilitatea
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 11.Ian.2018, 11:21:32 a.m.
Cred ca orice in plus afecteaza stabilitatea dar este posibil cu arcurile astea sa ajungi defapt la garda la sol pe care o marketeaza ei :)
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 11.Ian.2018, 07:39:46 p.m.
Va multumesc Mult pentru informatie  !!!
Cum pot fi achizitionate mai repede si mai direct?
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 11.Ian.2018, 09:38:14 p.m.
Cred ca orice in plus afecteaza stabilitatea dar este posibil cu arcurile astea sa ajungi defapt la garda la sol pe care o marketeaza ei :)
In vacanta de Anul Nou chiar admiram la munte un Fiat Panda suprainaltat. Cred ca avea peste 20 cm garda si niste pasaje la roti foarte mari.
Astept parerea lui @Cristi R dupa ce schimba arcurile pe garantie si apoi mai vedem.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 11.Ian.2018, 11:19:29 p.m.
Sa vad daca am inteles bine...

Aveti PN-ele, aveti un posibil magazin de unde sa le achizitionati - noi ni le-am achizitionat de la un magazin din Italia, cand nu existau prea multe oferte pe net, ca acum...

Cu putin interes ati gasi pe forum (http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=355.msg233323#msg233323) informatii cu privire la o firma din Romania ce comercializeaza arcuri MAD (http://www.arcuri-auxiliare.ro/wp/wp-content/uploads/2017/12/Pret-Arcuri-auxiliare-2017.pdf) - nu au respectivele PN, dar puteti verifica cu ei daca sunteti interesati...
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 12.Ian.2018, 12:03:19 a.m.
Buna seara stimati posesori de Suzuki pe tampoane,
Am tot stat si m-am gandit....337 de EUR nu reprezinta o suma care sa ma bage in faliment dar parca nici nu as da atata pe niste arcuri din 2 motive.
1. Am oroare sa-si bage mana in suspensia pe fata cam degeaba un nene de la un service romanesc fie el si super autorizat de doamne doamne.... ca sa nu mai spun ca dupa aceea devine obligatorie o verificare a geometriei si directiei ceea ce va duce la o suma destul de considerabila fie vorba intre noi.
2. Masina sta destul de bine pe arcurile din fatadrept pentru care le-as cam cumpara degeaba.
Si un al treilea motiv ar fi:
3. C3-iul meu avea o diferenta de nivel facuta de fabrica nu de mine intre fata si spate cam de 18-20 mm in favoarea partii din spate si nu i-a daunat absolut deloc. Nu cred sa fie o diferenta mai mare in cazul acesta.

Avand in vedere cele de mai sus as veni cu urmatoarea propunere si idee daca cumva ar putea fi posibila:

Sa ne asociem mai multi cumparatori din zona micii romanici si sa solicitam la domnii acestia din germania sau din alta parte sa ne vanda la un pret corect doar arcurile din spate fiindca pe noi alea ne dor.
Pentru aceasta ar fi nimerit ca dupa ce ne intelegem intre noi aici sau in particular, cineva dintre noi mai dezghetat la minte nu un tolomac ca mine sa ia legatura cu ei pentru a le face aceasta propunere si de a obtine o oferta de pret doar pentru arcurile spate care cu cat vor fi mai multe ma gandesc ca cu atat va fi mai simplu si mai ieftin. Astfel rezolvam ce ne doare la un pret cat de cat suportabil pentru o masina noua in asa zisa garantie....
F Cristi are dreptate 337 de Eur e cam multisor mai ales ca eu as umbla numai la suspensia spate ceea ce inseamna ca cu arcurile de fata mi-as face cel mult o poza.
Acestea fiind zise ...astept cu respect si opiniile Dvs. si va doresc o seara placuta.
Cristi R

Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 12.Ian.2018, 12:10:40 a.m.
Am folosit idee Domnului Shpeedy si m-am uitat ca exista un magazin de arcuri mad la Craiova.... Poate cineva din zona aceea....
Seara buna
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 12.Ian.2018, 12:19:46 a.m.
Am ales 2 magazine din Bucuresti:
Tunning Yard ( dupa sediu ...ma rog ma mai gandesc) si autocasa. Voi suna maine si voi intreba... Mai mult decat sa ma trimita la plimbare si sa isi faca o impresie dealtfel reala ca sunt cam papagal nu cred ca am de pierdut....
Seara buna inca odata
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: enicky din 12.Ian.2018, 02:03:06 a.m.
@Cristi R vezi ca in decurs de 30min iti poti modifica/completa postarea astfel incat sa nu faci "n" postari succesive.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 12.Ian.2018, 08:31:53 a.m.
Si mie imi pare multicel 337 euro in primul an. Daca masina avea 6+ ani gandeam altfel investitia. Eu nu am identificat inca problema pe care o reclamati. Ori nu am pus eu greutate ... cert este ca pentru mine acum, prioritate este roata de rezerva, lanturi, roti de vara si poate huse daca gasesc pe undeva pentru formatul asta cu scaune independente si in spate.
Cred ca, daca am merge totusi pe varianta propusa de CristiR, si ar fi toata lumea de acord, diferenta ar fi mare in favoarea spatelui, in ideea ca arcurile MAD ar ridica masina cu 2-3cm, deci eu le-as schimba pe toate. Aici intervie problema ca, din experienta mea, in RO nu mai exista mecanici, instalatori, zugravi, etc. buni. Tot ce a fost bun lucreaza acum in strainatate iar ce a ramas aici ori nu a fost destul de serios sa faca fata si l-au trimis inapoi, ori nu stie meserie si nici nu a incercat sa plece. Din experientele cu masina veche, cat de service se recomanda ca este, angajatii sunt sub nivelul meu (amator) de asteptare.

Se pare ca in afara de mine, toata lumea pare sa fie nemultumiti de masinuta (CC: @Auctor). Pacat :)
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 12.Ian.2018, 08:50:10 a.m.
337 Euro pe site-ul nemtesc. De acolo si pana sa le ai pe masina mai pui....
Cu suspensia poti face niste teste daca ai chef/timp. Pui o persoana in spate, apoi doua, bagaje si te uiti si apreciezi pe la cat se lasa pe tampoane. Eu estimez undeva in jur de 100 kg. Dar gandeste-te, masina mai trece peste denivelari, gropi, etc., deci nici daca iti ramane un spatiu de 1 cm nu e suficient la asa arcuri moi. La gol eu apreciez spatiul liber in jur la 5-6-7 cm, prea putin.
Norocul meu e ca nu-mi arde buza, fiind masina de naveta ca sa duc copilul la scoala si sa meg la servici. Dar daca ar fi masina de familie sau/si ar trebui sa faci drumuri lungi si cu bagaje atunci problema ar fi serioasa.

PS: suspensia spate e o mare dezamagire pt. mine. Si de ieri si sistemul infotaiment a inceput sa-mi faca probleme.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 12.Ian.2018, 09:06:37 a.m.
Daca mergeti pe site-ul producatorului (https://www.mad-tooling.com) gasiti o adresa de e-mail (info@mad-tooling.com) la care le puteti scrie - ce problema aveti, cati sunteti, cum vedeti voi solutia samd. Chiar daca am plasat comanda pe un site italian, noi am apelat la ei cand ne-am lovit de o problema (arcurile initial trimise aveau 2.5cm inaltare ceea ce - credem noi - modifica putin unghiul transmisiei 4x4 si antrena o usoara vibratie) la care ne-am gasit rezolvare (trimise 3x seturi de arcuri care inaltau doar 1.5cm, fara vreun extra-cost din partea noastra). Deci ai cu cine discuta (si vorbesc engleza, by the way).
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 12.Ian.2018, 09:37:19 a.m.
Pana acum vad ca suntem 3 potential interesati. CristiR, f.cristi si eu. Hai sa vedem intr-o saptamana daca se mai adauga careva; Le pot da eu e-mail celor mentionati anterior. Daca aveti intre timp ceva specific ce vrei sa traduc din RO in EN ii pot intreba.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 12.Ian.2018, 10:02:41 a.m.
Problema trebuie pusa astfel incat sa nu avem si alte neplaceri descrise de @shpeedy.
Si trebuie sa vorbim si in service.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: boga81 din 12.Ian.2018, 01:00:13 p.m.
Ca si montaj, la Autonet a fost in jur de 500 lei. Iar o directie la auto-soft 100 lei.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 12.Ian.2018, 01:14:10 p.m.
Cred ca adunat, mai dam un Ignis pe suspensie :D
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 12.Ian.2018, 05:14:54 p.m.
Buna seara tuturor,
Intrebarea capitala care as pune o la nemtii de pe acel site este daca  vand numai arcurile din spate si la ce pret. Da confirm daca pretul este corect ma bag >:D<
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 12.Ian.2018, 05:20:22 p.m.
Parerea mea e ca ai mai multe sanse sa gasesti o solutie in amonte pe lantul de distributie, adica la producatorul olandez... Ce raspuns sa-ti dea magazinul atunci cand solutia favorabila pentru tine presupune ca el sa ramana cu un set de arcuri descompletat?!

Parerea mea... Tu faci cum crezi...
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 12.Ian.2018, 10:47:18 p.m.
Sau folosesti HV-391115 doar pe spate si aia e. Personal recomand daca tot faci un lucru sa il faci pana la capat. Daca suntem mai multi si semnalam iar dealerul vine in intampinarea clientului macar montarea sa fie gratuita este destul de ok dar nu cred. Totul tine de cat suntem si de dealer. Suzuki Romania cred ca inca isi mai bate capul cu Timisoara deci nu vad ajutor de acolo.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 13.Ian.2018, 12:02:32 a.m.
Salut Duculetu,
Nu stiu daca ai citit ce am scris ieri dar ma tem sa las mecanicii de service sa umble in mai multe locuri decat e necesar la masina de 2 luni luata. Si asa cum am spus acolo problema mea e cu arcurile din spate nu cu cele din fata care sunt chiar OK chiar azi m-am uitat ca rotile sunt destul de ridicate din caroserie. Oricum daca ma duc vinerea viitoare sa-mi puna asa zisul lor kit de reparatie vreau sa-mi retin tampoanele limitatoare originale de cauciuc fiindca sunt neaparat utile la niste arcuri cu mai mult de 2 spire care in prezenta spanacurilor mai mici de tampoane pe care mi le vor monta aia ar putea sa bata la o incarcare mai mare spira-n spira. Amortizoarele ma intereseaza mai putin fiindca inteleg ca acelea care le vor pune vor avea o cursa mai lunga deci ...cred ca vor fi mai performante. Sincer am o strangere de inima fiindca ma tem sa nu sar din lac in put dar daca s-ar intampla asa incerc sa anticipez cat mai multe variante de rezolvare posibile. Plus de asta suspensia fata avand si tractiune si directie pe ea as vrea sa o pastrez "originala" daca pot spune asa cat mai mult timp. De aceea am spus ca sunt interesat strict de arcurile de spate fiindca si asa pot aparea suficiente probleme ca sa imi mai fac singur si cu suspensia fata. Deci daca ideea de a ne asocia si de a scrie la site-ul acela si de a le achizitiona intr-un viitor cat de cat rezonabil are succes te asigur de intreaga mea colaborare. Cred ca si F Cristi ar trebui sa fie interesat mai ales ca el a facut mai multi Km pe tampoanele din spate ca mine si are mai multa si mai buna experienta. Problema mea este ca sunt fffff putin obisnuit cu cumparari online ...nu ma descurc bine deloc si am o enervanta stangacie in acest domeniu lucru care cred ca se observa si din cat de greu si de prost ma descurc pe acest forum unde am intalnit oameni intelegatori si de treaba si le multumesc tuturor pentru asta.
AAA si mai e ceva ...de o zi am o litiaza renala cu nisip de la rinichiul stang care m-a ucis (asa e de la o varsta incolo) suferinta este mare drept pentru care va cer mii de scuze dar voi intra mai rar sa va supar pe aici si nu stiu cat va dura. Sper sa nu ajung din nou pe masa de operatie. Voi incerca si de pe telefon fiindca stau foarte greu in sezut in asa fel incat daca veti intreprinde ceva concret in achizitia planuita sa nu va incurc absolut deloc.
Va salut respectios si va doresc sanatate si un week end placut.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 13.Ian.2018, 07:32:15 a.m.
https://www.ebay.de/itm/mad-Federn-Verstaerkungsfedern-Hoeherlegung-SUZUKI-Ignis-III-MF-All-Grip-ab10-16-/272950890281

Ia uitati aici !!
Asta inseamna ca le-am gasit mai ieftin?
Asta este Kitul pentru fata/spate?
De ce pe poza arata arcurile montate coaxial unul in altul?
Noi ...de fapt ce trebuie sa cumparam ??

Imi pare rau daca pun intrebari stupide dar nu stiu sa ma descurc

Stie cineva sa citeasca toata pagina si acolo unde nu traduce google in partea de jos?
Daca tot nu pot sa dorm de durere de rinichi si uretra macar sa gasim arcuri bune la masina.....
Am reusit sa ajung la producator cu site de mai jos?
Cine se descurca mai bine si poate sa zica?

https://www.mad-tooling.com/en/contact

@Cristi R , poti edita mesajul timp de 15 minute.
@gabineg  .
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Auctor din 15.Ian.2018, 10:15:07 p.m.
Din punctul meu de vedere aceasta masina are garda la sol prea mare pentru ce ofera motorul.
Pentru mine este instabila in curbe si nu ma pot baza pe ESP, ca sigur m-as rasturna cu ea.
Daca o mai urc si 1mm cred ca m-as simti ca in Daewoo Damas  =)) =)) =))

Daca umblati mai mult urban cu ea, va recomand sa o coborati 4-5cm si va veti mira de aptitudinile ei. In plus mai trebuie si niste scaune cu suport lombar sa nu mai imbratisezi pasagerul din dreapta la curbe mai stranse (la stanga) :))
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: enicky din 16.Ian.2018, 09:53:58 a.m.
Daca umblati mai mult urban cu ea, va recomand sa o coborati 4-5cm si va veti mira de aptitudinile ei.  :))
    Personal incerc sa evit sa fac recomandari in domenii pe care nu le stapanesc ! Din cunostintele mele, stiu ca un centru de greutate mai jos este util/recomandat unei masini, in special la viteze superioare practicate pe sosele sau autostrazi. In oras unde viteza maxima admisa este 50km/h, chiar nu vad cum ii afecteaza garda la sol, stabilitatea ! Doar daca nu se abordeaza o curba de 900 cu viteza maxima(50).
    Dimpotriva, as zice ca o garda marita chiar ajuta intr-un oras precum Bucurestiul, unde gasim usor canale, denivelari sau borduri inaltate in care ne putem usor rupe o bara sau lovi baia de ulei.
    Daca acesta masina ti se pare instabila in curbele din oras, nu cred ca la ea este problema...
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Auctor din 16.Ian.2018, 12:56:16 p.m.
Daca umblati mai mult urban cu ea, va recomand sa o coborati 4-5cm si va veti mira de aptitudinile ei.  :))
    Personal incerc sa evit sa fac recomandari in domenii pe care nu le stapanesc ! Din cunostintele mele, stiu ca un centru de greutate mai jos este util/recomandat unei masini, in special la viteze superioare practicate pe sosele sau autostrazi. In oras unde viteza maxima admisa este 50km/h, chiar nu vad cum ii afecteaza garda la sol, stabilitatea ! Doar daca nu se abordeaza o curba de 900 cu viteza maxima(50).
    Dimpotriva, as zice ca o garda marita chiar ajuta intr-un oras precum Bucurestiul, unde gasim usor canale, denivelari sau borduri inaltate in care ne putem usor rupe o bara sau lovi baia de ulei.
    Daca acesta masina ti se pare instabila in curbele din oras, nu cred ca la ea este problema...

Banuiesc ca tu deja conduci acest Nou Ignis...
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: enicky din 16.Ian.2018, 03:47:29 p.m.
.... tu deja conduci acest Nou Ignis...
      :-?   
   Cei 4-5cm ii va "castiga" daca sunt 1-2 persoane pe bancheta din spate, moment in care masina se va echilibra(cu motorul de pe fata) si astfel se va castiga un plus la stabilitate.
   
    P.S. Citarea unei postari nu trebuie sa fie neaparat integrala, ci doar cat este esential.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 16.Ian.2018, 09:30:59 p.m.
Daca o fac sa treaca cainele in picioare pe sub ea voi fi satisfacut .... Am luat legatura imi comand arcurile de la Mad !!! La inceputul lui februarie voi avea masina ok !!! Amortizoarele vin din kitul japonez de reparatie iar eu aduc arcurile ....toata teparatia o estimez la 1000 de lei.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Cristi R din 17.Ian.2018, 02:41:07 p.m.
Buna ziua stimati stapani de Suzuki Ignis pe tampoane.
Nu stiu ce ati intreprins voi dar eu deja am luat contact cu producatorul olandez MAD pentru achizitionarea a 2 buc. arcuri spate cod HV391121. Astept raspuns de la el si va voi tine la curent cu realizarile. Intre timp am amanat prezentarea la service Autonet fiindca vreau sa merg acolo direct cu arcurile noi si in conformitate cu strategia pusa la punct cu domnii de la service voi pune arcurile Mad cu noile amortizoare furnizate in kitul de reparatie de japonezi pentru ca au cursa mai lunga. Tampoanele limitatoare de suspensie de cauciuc vor ramane la locul lor neschimbate.
Voi continua sa va tin la curent cu ceea ce fac in masura in care sanatatea mi-o va permite.
Va salut respectos
Cristi R
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Utilizator_Anonim din 17.Ian.2018, 03:09:38 p.m.
Sa pui si poze pentru documentare
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 17.Ian.2018, 09:51:34 p.m.
in conformitate cu strategia pusa la punct cu domnii de la service voi pune arcurile Mad cu noile amortizoare furnizate in kitul de reparatie de japonezi pentru ca au cursa mai lunga. Tampoanele limitatoare de suspensie de cauciuc vor ramane la locul lor neschimbate.
In ce consta aceasta strategie de comun acord cu service-ul (inteleg eu) ? Au acceptat sa vii cu arcurile MAD ? Nu-ti iau manopera pt. montarea acestora ? Sau cum ? Cum a decurs discutia ?
Tampoanele stock la ce-ti folosesc ?
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 05.Iun.2018, 10:38:18 p.m.
Ignis S-Urban (http://topauto.site/suzuki-ignis-s-urban-w/)...
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 06.Iun.2018, 03:04:42 p.m.
Vai si cat de mult imi place :) pare si mai mult ca "jimny-ul pe care nu l-am avut niciodata".
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: musicall din 08.Iul.2018, 12:34:15 a.m.
Așa l-au construit pe S-Urban ... https://youtu.be/dtXE5ezNOKg
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Utilizator_Anonim din 08.Iul.2018, 12:44:20 a.m.
Sunt numai modificari estetice
Daca bagi chestia aia draguta si portocalie pe unde poate merge jimny o rupi in bucati
N-au modificat nimic la suspensie, motor etc
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 04.Sep.2019, 01:08:56 p.m.
As vrea sa fac niste modificari la Ignis, in principiu s-o mai inalt un pic pt. ca pe drumuri de munte o penalizează garda la sol (nu e mare diferență intre Ignis si alte modele de sosea). Păcat de Allgrip-ul ăla, pt. ca in rest masina se descurca minunat.
Ok, deci cine ar putea face modificările astea fara sa imi bat eu capul prea mult, sa caut eu MAD-uri sau altceva ce-o mai trebui, sa studiez compatibilități s.a.m.d. Oricum, nu prea ma pricep si nu am nici timp, nici chef.
Garantia nu (prea) ma mai intereseaza.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 04.Sep.2019, 01:38:08 p.m.
Banuiesc ca e si un semn de "?" in postarea ta...

Pai cu ce ai nevoie de ajutor? Setul complet de arcuri de la MAD, niste AT-uri bune in dimensiunea 185/65R15 si aia e!

http://yureotomotif.blogspot.com/2017/06/suzuki-ignis-ini-tampil-bergaya-rally.html?m=1


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 04.Sep.2019, 03:28:11 p.m.
Da, era un semn de întrebare.
Ma interesează o firma care sa faca modificarile, sa nu ma doara pe mine capul.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 04.Sep.2019, 03:40:19 p.m.
Pai pentru ce modificari?!

Schimbarea arcurilor se poate face in orice service, iar anvelopele AT se pot monta in orice vulcanizare...

Pe acest model de masina nu cred ca e cazu' de modificari custom care sa necesite implicarea unei firme specializate.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: steph din 04.Sep.2019, 03:40:42 p.m.
Eventual sa aiba arcurile pe stoc si sa nu-si puna ados mai mare de 1% :D

Si deschis duminica la pranz  :-j
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 04.Sep.2019, 03:42:29 p.m.
Mda, recunosc ca subiectivismul nu-l luasem in calcul...  :pardon:
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 04.Sep.2019, 03:54:15 p.m.
Eu am parcat masinuta langa Cristi R si Ignisul lui parea foarte putin mai inalt si cred ca asta era datora jantelor R16 fata de R15 (desi ar trebui sa am balonul mai mare, roata e putin mai mica pe R15). Desi arcurile MAD sunt descrise ca ar putea intalta masina cu 2.5cm, eu pun la indoiala - dar nici expert nu sunt.
Totodata, Cristi R spunea la intalnirea din Bucuresti ca daca iti montezi arcurile dupa ce ti-ai schimbat amortiozarele, masina o sa devina foarte rigida - deranjant. Pe cei de la MAD i-am intrebat daca tiu ceva si mi-au raspuns ca nu au primit nici o specificare ca amotiozarele s-ar schimba.
Daca tu gasesti o varianta, fix in conditiile mentionate mai sus, vreau si eu  :D

Rotile pe 185 sunt problematice pe masina noastra, neavand aceasta dimensiune in CIV, stiu ca este riscul mic dar la un control nu as vrea sa o aduc platforma ca nu am numere.

Urmaresc cu interes discutiile de aici unde ai adauga si acele distantiere la roti pentru un ecartament crescut si stabilitate marite.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: lucianer din 04.Sep.2019, 04:05:04 p.m.
Sunteti siguri ca vreti Ignisul "mai inalt" este o masinuta atat de ingusta...ii cresc automat sansele sa nu stea deloc bine in curbe si sa fie mai sensibila in cazul vanturilor laterale, este pacat. Doar parere personala.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 04.Sep.2019, 04:13:35 p.m.
Se poate adapta stilul de mers.
Mie imi sunt necesare modificarile pt. drumuri de munte pt. ca spoilerul față vine destul de aproape de sol spre deosebire de restul mașinii.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: lucianer din 04.Sep.2019, 04:21:38 p.m.
Din pacate, asta este "moda" pseudo mini SUV (fara suparare). Ele sunt destinate plimbatilor scurte in oras. Nici cu Jimny nu este chiar rasfat pe sosea dar, daca ai virat in coclauri cu el... O sa.ti mulțumească. Oricum....ai de grijă :)

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 04.Sep.2019, 04:25:05 p.m.
@duculetu: daca vrei o modificare functionala (in sensul cresterii capacitatilor de trecere ale masinii) exista riscul sa trebuiasca sa iesi din cadrul legal macar temporar (set dedicat de roti), cat folosesti masina in anumite situatii...

Deocamdata, cel putin pe perioada garantiei, o sa ma pastrez si eu la specificatiile stock ale Ignisului (am inceput sa-mi strang cele necesare pentru un set dedicat de roti de 15 pentru iarna - deocamdata anvelopele sunt luate). Dupa garantie, sa fim sanatosi, da' macar un set dedicat cu AT-uri tot imi fac... ;)

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 04.Sep.2019, 04:28:29 p.m.
Cum am mers vara asta mult pe drumuri de munte cu Ignis-ul am constatat ca pt. tipul de zona sau drumuri frecventate de mine imi lipsesc cam 2-3 cm de garda.
Zilele trecute am studiat un Ignis model vechi si mie imi pare ca garda era mai mare decât la actualul si constanta pe toata lungimea (spre deosebire de modelul nou care pare plonjat in față).
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 04.Sep.2019, 04:29:35 p.m.
@lucianer de asta spuneam eu mai sus de marit ecartamentul. Odata cu inaltarea ii in calcul si latirea si nu cred ca o sa ai probleme, ba chiar o faci mai stabila fata de cum este acum, chiar daca pierdi din aerodinamica.
@shpeedy, mai am ~5.5 ani de garantie si tare as vrea sa fac masina asta "a mea".
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: lucianer din 04.Sep.2019, 04:37:26 p.m.
Bafta la modificari dar este pacat de ea. As fi facut asta cu o masina mai ieftina din toate punctele de vedere si care era destinata iesirilor in off.road. Fac obparanteza aici si spun ca, daca Sandero Stepway era 4x4...pffff, aveam un best buy ever.Mama lor de francezi cu marketingul lor de kkt.
Gata off topicul :)

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: enicky din 04.Sep.2019, 04:39:26 p.m.
@duculetu Cristi R si-a montat arcurile Mad chiar in garantie fiind si cu acordul dealer-ului, iar montajul a fost gratuit, in urma reclamatiilor facute pt ca suspensia spate era slaba. Cel putin asa mi-a spus mie.
Cat despre faptul ca nu ti s-a parut mai inalta a lui, tot de la el stiu ca are permanent in portbagaj o lada cu scule, motiv pt. care masina e usor "lasata".
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 04.Sep.2019, 04:42:57 p.m.
@lucianer, marirea ecartamentului se face cu patru distantiere (bucati de metal si prelungiri de prezon), nu se intervine asupra structurii masinii. Pe alea le poti da jos daca nu iti plac dupa "x" timp. Scriu din citite - nu am incercat.
@enicky ai dreptate despre montaj pe spate, pe fata a fost contra cost, dar punctul tau tot valid ramane. Si despre greutatea pe care o are in portbagaj ai dreptate dar eu comparam bara din fata. Repet, a fost ochiometric, e posibil sa fie diferenta doar ca nu am observat eu.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: f.cristi din 04.Sep.2019, 04:56:36 p.m.
am inceput sa-mi strang cele necesare pentru un set dedicat de roti de 15 pentru iarna
Mai concret?

mai am ~5.5 ani de garantie
Cat am avut noi garantia standard, 3 sau 5  ani (nu sunt acasa acum ca sa verific documentele)? Ai cumparat garantie suplimentara?
Daca maresti ecartamentele n-o sa iasa rotile inafara caroseriei?
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: shpeedy din 04.Sep.2019, 05:09:13 p.m.
@f.cristi: Deocamdata un set de Kleber (https://www.anvelodrom.ro/kleber-krisalp-hp3-175-65r15-84t.html) - urmeaza jantele de tabla si senzorii...

Iar daca adaugi distantiere la roti nu este neaparat nevoie sa iesi din profilul aripii. Stock, rotile sunt inauntrul evazajului aripilor - un set de distantiere de 10-12-15mm ar aduce rotile in linie cu evazajul...

@lucianer: am vazut cam ce poate masinuta -  exista ceva potential pentru drumuri mai proaste, iar cu minimele modificari mentionate s-ar descurca bine...

@duculetu: ti se pare ca eu m-am plictisit de SX4 si nu vreau sa-l mai pastrez? Deocamdata toate modificarile aduse sunt facute fara a taia/suda/lipi nimic...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: duculetu din 04.Sep.2019, 05:11:08 p.m.
Standard aveam 5 si eu am luat inca doi ani pentru a ajunge la o suma care mi-a "deblocat" un discount. Deci 7 ani sunt ai lor  ;-)
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: tinyadventures din 17.Dec.2021, 06:33:22 p.m.
Cu ajutorul arcurilor MP am reusit sa inalt Ignisul cu 4cm in fata si 4,5cm in spate. A fost nevoie de niste inaltatoare custom pentru amortizoarele spate (se pot pune si amortizoare mai inalte). Atasez o imagine a noilor unghiuri de atac, trecere si iesire care rezulta in urma inaltarii.
Titlu: Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
Scris de: Hoinar din 17.Dec.2021, 08:02:28 p.m.
Foarte misto ti-a iesit. Si se comporta foarte fain in off road!