Suzuki va prezenta la Salonul Auto de la Geneva versiunea europeana a sedanului Kizashi.
Suzuki Kizashi, deja in vanzare in SUA, va prezenta in forma sa europeana modificari minore fata de modelul initial. Singurele diferente vizibile sunt remarcabile la designul frontal.
In momentul lansarii, noul Suzuki Kizashi va fi disponibil doar cu o varianta de motorizare: propulsorul pe benzina de 2.4 litri cu 178 de cai putere. Modelul va dispune de o transmisie CVT si tractiune integrala. Se poate ca Kizashi sa primeasca si un motor diesel pentru Europa.
Urmariti-ne pentru POZE inedite cu Suzuki Kizashi de la Salonul Auto GENEVA 2010!
Cam piperat... in situatia asta astept SH-ul >:)
Eu vreau SI masina asta!! :)Cumva din cauza de "mana pe picior PLUS pupat" (AT + iAWD)? :D
Cumva din cauza de "mana pe picior PLUS pupat" (AT + iAWD)? :DOff-topic (in curand o sa imi dea admin-ul o diploma pentru asta :D )
2.0 TFSI :D Ce frumos ar fi.. Sau macar 1,8TSI care e acu pe Octavia (si nu numai).
Poate poate la anu.. :DEheee... te bate un gand deja? >:) Mi-e teama doar ca preturile vor fi cam piperate :-/ Dar sa vedem.
la capitolul vanzari nu sta bine deloc (la nivel global chiar)Nu stiu la "nivel global" cum o fi ... da' in Ro daca vrea sa stea bine la capitolul cu pricina trebuie sa aplice metoda descrisa aici (http://www.suzuki-club.ro/forum/stiri/re-stiri-pe-scurt-1355/msg78533/#msg78533) >:D<
sa se poata distinge din multimea de modele concurente.
KIZASHI Sport - Un performer de talie mondialaIn limba japoneza, cuvantul “Kizashi” este folosit pentru a se anunta ca “un lucru maret va veni, sau urmeaza sa se intample”. Este un cuvant care denota optimism, incredere si o mare incarcatura emotionala. De aceea reflecta exact caracterul noii berline Suzuki care poarta acest nume.Data articolului: 27.10.2010Autor: Radu Gurămultă
Share
Kizashi este o masina menita sa stimuleze partea emotionala a oamenilor activi si reafirma statutul Suzuki de constructor de masini performante si abordabile ca pret. Toate modelele Suzuki sunt apreciate pentru dinamismul si valoarea lor, iar Kizashi este cea mai avansata transpunere a acestor calitati in gama Suzuki. In Romania va fi disponibila (din a doua jumatate a lunii noiembrie) doar varianta Kizashi Sport, prezentata cu ocazia Salonului Auto de la Paris din octombrie 2010.
Motor puternic si eficient
Kizashi marcheaza si debutul unui nou propulsor, creat special de Suzuki in cadrul acestui proiect. Este un motor cu patru cilindri dispusi in linie si capacitate de 2,4 litri. Acesta dezvolta 178 CP si un cuplu de 230 Nm, deci putem spune ca este unul dintre cele mai puternice argument cu care Kizashi Sport se impune drept un sedan sportiv.
Cu acest nou motor Suzuki a reusit sa intruneasca pretentiile diferite de putere, capacitate si eficienta care definesc cele trei piete etalon in industria auto mondiala: SUA, Europa si Asia. Capacitatea generoasa, de 2,4 litri, nu inseamna o greutate si un consum de combustibil crescute.
Blocul motor, cilindrii si pistoanele turnate din aluminiu au permis pastrarea masei motorului la un nivel coborat. Bielele si arborele cotit sunt fabricate din fier forjat pentru sporirea andurantei, iar vibratiile si zgomotul motorului sunt amortizate si cu ajutorul unui brat de stabilizare.
Sistem de tractiune inteligent
Kizashi Sport este disponibil atat cu tractiune pe puntea fata, cat si cu noua generatie a sistemului de tractiunea integrala i-AWD, dezvoltata de inginerii Suzuki. i-AWD este regasit si la modelul Suzuki SX4, insa pentru Kizashi a fost acum corelat cu sistemul electronic de control al stabilitatii (ESP) si cu sistemul de directie asistata electric (EPS). Acestea permit ca puterea motorului sa fie distribuita in masura necesara si la rotile posterioare, cu fiecare accelerare. Cuplul este dozat intre roti in functie de aderenta acestora si de intensitatea accelerarii.
In limba japoneza, cuvantul “Kizashi” este folosit pentru a se anunta ca “un lucru maret va veni, sau urmeaza sa se intample”. Este un cuvant care denota optimism, incredere si o mare incarcatura emotionala. De aceea reflecta exact caracterul noii berline Suzuki care poarta acest nume.Data articolului: 27.10.2010Autor: Radu Gurămultă
Share
Dinamism si anduranta in orice conditii
Caroseria sa este fabricata din otel si a fost proiectata pentru a oferi un nivel inalt de rigiditate si rezistenta la torsiune. Iar suspensiile, de tip MacPherson pe puntea fata si multi-brat pe puntea spate, completeaza aceasta platforma vadit sportiva. Rigiditatea structurala si reglajele suspensiilor asigura impreuna manevrabilitate, stabilitate si vibratii reduse in timpul rularii. La acestea se adauga un sistem de franare performant, cu discuri pe ambele punti. Cele anterioare sunt si ventilate, indiferent de nivelul de echipare sau de tipul tractiunii.
Siguranta activa si pasiva de top
Caroseria berlinei a fost prevazuta cu ramforsari si zone de deformare controlata. La acestea se adauga lista de dotari standard care tin de siguranta pasiva a lui Kizashi Sport. Aceasta include centuri de siguranta frontale cu pretensionare si limitatoare de sarcina si un set complet de airbag-uri (frontale, laterale, cortina si airbag pentru genunchii soferului).
La capitolul siguranta activa, Kizashi Sport dispune standard de ABS, EBD (sistem electronic de distribuire a fortei de franare intre roti), ESP-ul (sistem electronic de control al stabilitatii), atat pentru versiunile cu tractiune fata, cat si pentru cele cu tractiune integrala, si senzor de monitorizare a presiunii din pneuri.
Design si dotari moderne
Modelul Kizashi Sport accentueaza nota sportiva, cu elemente de design distinct, cum este eleronul discret profilat din capacul portbagajului. Accente de sportivitate dar si eleganta sunt date si de elementele cromate ale caroseriei lui Kizashi Sport. Acestea sunt contururile prizelor de aer frontale, baghetele care traverseaza baza portierelor si gurile esapamentului incadrate in spoilerul posterior. Lor li se alatura jantele de 18 inci din aliaj usor, care personalizeaza echiparea Sport.
Vine saptamana viitoare :DWow, sa-l stapanesti sanatos! Sper ca ne pui si noua cateva poze, eventual deschizi un jurnal de bord :-?
Preţ prea mare pentru entry-level.Ori este ori nu este entry-level. Parerea mea e ca este full-option modelul. Entry-levelul nu se aduce in Europa.
[....]
fâcând-ul pe Kizashi un model destul de scump, în ciuda listei lungi de echipamente standard. Lipsa unui entry-level loveşte dur în cifre.
Pentru 27.268 de euro cu TVA inclus, poţi cumpăra un Volkswagen Passat 1.8 TSI (160 CP) DSG7, în echiparea Highline, adică model de clasă superioară oferit în nivelul de echipare de top. O Skoda Octavia cu aceeaşi transmisie şi motorizare vă costă puţin peste 23.000 de euro, fâcând-ul pe Kizashi un model destul de scump, în ciuda listei lungi de echipamente standard. Lipsa unui entry-level loveşte dur în cifre....si dotarile ? Cat este un Passat cu piele, trapa si celelalte dotari "entry-level"? In Germania Passat 1.8 TSI (160 CP) DSG7, în echiparea Highline incepe la 33.700,00 €
Pentru fiecare depăşire va fi necesar un kick-down, sau măcar o retrogradare din padelele de pe volan....nu am auzit ca un motor aspirat sa poata fi condus altfel intr-o astfel de situatie.
... impozitul anual e 430 ron ...
Corect Cristi, ce bine ca cineva care e in cunostiinta de cauza puncteaza in situatiile astea. Eu personal m-am saturat de cati sunt care zic ca la banii aia isi iau Passat, si daca le deschizi un configurator si pui piele, trapa, xenon, tractiune integrala, jante de 18 si "caschetofon" cu "blustiutz" vor termina prin a zice...da domne da e VW dupa ce va trece peste pretul lu Kizashi cu cateva mii de euro....cat despre motor..daca ne uitam la cele aspirate de la honda de ex ce vedem...ca are 200 de cai..deci cu 10-12% mai mult decat motorul pus de Suzuki..iar daca nici Honda nu stie sa faca motoare aspirate pe benzina ....atunci ce sa mai zicem. Singurele minusuri sunt cutia CVT si lipsa cutie manuale in combinatie cu 4x4.
-- Midsize Car: Suzuki Kizashi
Din pacate motorizarea turbo a ramas doar pentru acel salon...Multi constructori ofera azi motoare turbo ce ating sau depasesc 100 CP/litru, in special in zona de capacitate cilindrica SX (1.6) .Mi se pare o tendinta moderna si imi pare rau ca MAMASUZUKIJAPAN nu da semne de aliniere( cu motoare proprii sau colaborari). As fi curios cum s-ar misca SX-ul pe la 200CP ...... :clap: As aplauda intrarea in clubul (din ce in ce mai populat dealtfel) autoturismelor ce ating suta sub 10 sec!!
Nu vor sa le vanda sau nu vrea lumea sa le cumpere? :D Ca eu pe aici pe forum nu am vazut nici un posesor de Kizashi domiciliat in Romania. :dknw:
Uuu.. Nice! Este a ta?
................................
..............
Asta deja e plagiat ! :D
Pacat de motorizarea atat de neinspirat oferita de catre producator. :(Da' ce bube are motorizarea "oferita de catre producator" :-/ :-/ :-/
Fusesi prin Nemtia ?Poza este facuta in Croatia.
Asta inseamna ca e 4x4...asa este